Τρίτη, 12 Απριλίου 2005

Δημοκρατία της Μακεδονίας

Κάποιοι λένε ότι είναι εύκολο να (κατα)κρίνεις πολιτικούς χειρισμούς, αλλά δύσκολο να προτείνεις λύσεις. Επειδή λοιπόν μου αρέσει να είμαι ξεκάθαρος όταν μιλάω για κάτι και αναφορικά με το θέμα της ΠΓΔΜ, η θέση μου έχει διαμορφωθεί ως εξής:

(1ον) Αποδοχή από την ελληνική πλευρά της ονομασίας "Δημοκρατία της “Μακεδονίας" (Σκέτο και χωρίς λοιπές περιπλοκές! Οτιδήποτε άλλο σύνθετο ή πολύπλοκο/περιφραστικό θα είναι απλώς μία χίμαιρα που θα καταλήξουμε να χρησιμοποιούμε μόνο εμείς!). Ως αντιστάθμισμα, η χώρα αυτή οφείλει να δεχθεί ότι ο όρος "Μακεδονία" αναφέρεται σε γεωγραφικό προσδιορισμό και ότι δεν κατοχυρώνει αποκλειστικότητα χρήσης (για να αποφύγουμε τα ιλαρά που ακούμε τελευταία).

(2ον) Μετά την αναγνώριση από την Ελλάδα, πρέπει να επιδιωχθεί περαιτέρω σύσφιξη των οικονομικών, αλλά και πολιτιστικών / μορφωτικών σχέσεων με την ΠΓΔΜ με σκοπό την εδραίωση στενής και μακρόπνοης φιλίας και συνεργασίας. Όλοι γνωρίζουμε ότι ήδη έχει διαμορφωθεί μία σχέση εξάρτησης του μικρού αυτού κράτους από την Ελλάδα, την οποία συνεχώς υπονομεύουμε με την ατολμία και τις αγκυλώσεις μας.

(3ον) Παροχή πολιτικής στήριξης (ακόμα και εγγυήσεων) στην προσπάθεια τηςχώρας να διασφαλίσει την ακεραιότητα και την εθνική της υπόσταση, σε ένα ρευστό και ασταθές περιβάλλον. Η ύπαρξη της ΠΓΔΜ αποτελεί εγγύηση των ισορροπιών στην περιοχή, αποτρέπει τη δημιουργία Μεγάλης Αλβανίας και Μεγάλης Βουλγαρίας και αποτελεί μία ασφαλή οδό προς τη (φίλα προσκείμενη σε μας, αλλά ακόμη χειμαζόμενη) Σερβία.

(4ον) Ελληνική στήριξη της προσπάθειας για ένταξη στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

(5ον) Η αναγνώριση του ονόματος "Μακεδονία" δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται πλέον ως σημείο αντιδικίας (η σχετική συζήτηση έχει χρεοκοπήσει), αλλά ως ευκαιρία σύζευξης των δύο λαών (ελλήνων και μακεδόνων) υπό τη σκέπη της ελληνικής οικονομικής και γεωπολιτικής υπεροχής.

Η εξωτερική πολιτική οφείλει να διαπνέεται από πολιτική τόλμη, πραγματισμό αλλά και όραμα. Αυτό αναζητώ σήμερα στην πολιτική σκηνή της χώρας: όραμα! Και άλμα προς τα εμπρός, μακριά από τις μικροπολιτικές μας υστερίες και τις εθνικές μας νευρώσεις.

(ουφ! Ακούστηκα σχεδόν μελοδραματικός!)

5 σχόλια :

  1. Αν τα είχες γράψει όλα αυτά το '92, θα ήσουν τώρα στην ψειρού. Με τις κατηγορίες της διασποράς ψευδών ειδήσεων και της διατάραξης της κοινωνικής ειρήνης. Και με το (κλασικό πλέον) 95% του ελληνικού λαού εναντίον σου.

    ΙΜΗΟ αυτό εξηγεί τέλεια γιατί τον ήπιαμε στο θέμα "Μακεδονία".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μην νομίζεις... Και σήμερα, οι απόψεις μου χλευάζονται και απορρίπτονται από τη συντριπτική πλειονότητα των συνομιλητών μου, οι οποίοι με κατηγορούν -εμμέσως πλην σαφώς- ότι δεν είμαι "αρκούντως" πατριώτης.

    A propos θεωρώ ότι πατριώτης δεν είναι εκείνος που διατυμπανίζει την εθνικοφροσύνη του, αλλά εκείνος που βοηθά τη χώρα του να προχωρά μπροστά.

    Οι εξελίξεις τρέχουν στα Βαλκάνια. Ή θα τις παρακολουθήσουμε αμέτοχοι και κλεισμένοι στο καβούκι του εθνοκεντρισμού μας (όπως την περίοδο 1992-1994), ή θα αναλάβουμε ενεργό ρόλο στη διαμόρφωσή τους. Η επιλογή είναι δική μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Very cool design! Useful information. Go on!
    » » »

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Περσο-Ρωσσικών Ρίζων Αποπείρων Μακεδονίας

    330 πχ Ο Μεγας Αλέξανδρος περίφραξεν τους πρότους Ρώσσους, τους
    Μαγώγ του Περσικού Γώγ, με την Κάσπιαν πύλυν της Καυκάσιας Δερβεντίας.
    Οι Σκύθοι, Τούρκοι, και Ρώσσοι είναι ακριτές, βάρβαβρα αποσπάσματα των
    Πέρσων, ατμομπανιαρισταί ελαφοβοσκοί, και συνολικός αποτελούν το αιώνιον
    πλήγμα όχι μόνον του Ελλινισμού αλλά και του πολιτισμού.

    866 Ο Πατριάρχης Φώτιος εναρξεί σχίσμα κατα Πάπα Ρώμης Νικάλαον εξ
    αιτίας Βουλγαρικών επιπολαιοτήτων υπερ της Ρώμης. Τουτο σπιούνευσαν οι
    ανατολήται Πλατωνικοί Χρυστωμισταί μαύροι εκκλησιαστικοί οι οποιοί
    νίκησαν τους Αριστοτελιανούς Καπαδωκιαστάς λευκούς μετα πτώση ικονοκλασμού.

    1235 Οι Βούλγαροι αυτοκερύχθησαν Τρίτη Ρώμη εις Τούρνοβον,
    θέλοντας να πάρουν Ελλάς και Κωνσταντινούπολιν. Τουτο
    μετα υιοθετούν το 1589 οι Ρώσσοι. Προκηρούν τον προτόπορον
    κουμουνισμόν της πρότυπης οβσύηνας δια την σλαυοποίησην του κόσμου.
    Η αστική νοοτροπία είναι η ρίζα του ελλινικού πολιτισμού. Τιουτοτρόποως
    διεκδικώντες του συγγενοκεντρικού χοριάτικου φυσιολατρισμού είναι
    σλαβόσποροι οποίοι πρέπει να υπαστούν διωγμό δια την σωτηρία του ελλινισμού.

    1342 Οι κουμουνισταί Ζηλοταί ανέλαβαν εξουσίαν εν Θεσσαλονίκην
    σφάζωντας την αριστοκρατείαν επι διάταγμαν του Ρωσσικού πράκτοραν
    Γρηγωριού Παλαμάν. Ο Παλαμάς έφερε Σλαύους και Τούρκους να
    υποστήριξουν τον Καντακουζινόν να διαρρήξη τον αυτοκράτοραν το 1345.
    Ετσι οι Τούρκοι απέκτησαν γνώσην Ελληνικής αμύνης. Εσπειραν την
    ανατολήτηκην δαιμονίαν του ησυχασμού μετατρέπτοντας τους μοναχούς εις
    πράκτορες κουμουνισμού. Ο ησθχαζμός είναι παραίσθηση ταχυπνοήας. Τα
    σοσιαλιστικά μέτρα που επίβαλαν εις την κυβέρνιση κατέστρεψαν από μεσα
    το Βυζάντιο. Το 1584 Ανατολόφρονοι σφάζουν Πατριάρχη Λούκαρη και
    διώκουν Καλβινιστάς Μελανκθόν Βιτεμβούργης οποίοι ήθελαν να μας σώσουν
    από τούρκους.

    1824 Η Ρωσσια αντιτίθεται είς την δημιουργίαν μοναδικου Ελληνικού
    κράτους και δ'υπομνήματος της του Υπουργού Εξωτερικών Νεσσελρόδη
    (Γερμανός, οποίος ενικήσεν την θέσην του εναντίον τον Καποδίστριαν),
    προτείνει εις τας λοιπάς δυνάμεις την ίδρυσιν τριων κεχωρισμένον
    Ελληνικών κρατιδίων, υποτελών ταυτόχρονα εις Τουρκίαν και
    Ρωσσίαν, κατα παράδειγμαν Μολδοβλαχίας.

    1843 Επι εντολήν του Νεσσελρόδη αποστέλλεται ο πανσλαυιστής
    Αρχιμανδρίτης Ουσπένσκης δια να εξεγείρη το Αραβοκατοχημένων Χριστιανικόν
    ποίμνιον κατα των Ελληνόφωνων, δηλ Πατρ Ιεροσολύμων και Αντιοχείας και
    τελικώς επιτυγχάνει το 1847 την απόσπασιν της Αντιοχείας οποιοι
    τωρα διεκδικούν αφελληνοποίησιν διασποράς. Στρέφων πρως ταις
    Περσοζορωαστριανών των ρίζων, οι Ρωσσοι ασπάζων τους μονοφυσιταίς ως
    παρεξηγημένα θύματα των Ελλήνων, και μηχανεύουν ταχα Αραμαήστα ευαγγέλια
    να διαψεύσουν τα Ελληνιστά. Τουτες προσπαθείες επιτυγχάναν αιώνα
    αργότερα με το Μιχαήλ Αφλάκη, οποιος ίδρυσεν το κομμαν Βάαθ του
    Σαδδάμη και Ασσάδη.

    1870 Οι Πανσλαυισταί κατήνεγκον νέον δεινόν πλήγμα κατά του
    Οικοθμενικού Πατριαρχείου διά της εκδόσεως Τουρκικού φιρμανίου
    δια την ίδρυσιν Αυτοκεφάλων Βουλγαρικών φυλετικών παρασυναγωγών,
    ταχα Εξαρχία, κατα διαταγμαν του Ρωσσου πρέσβεως Ιγνάτιευ,
    κατάγωγος οποιου τωρα διεκδικεί Καναδική προθυπουργεία. Τωρα
    διασρέφουν το συνοδικό ανάθεμα κατα φυλετισμό εναντίον δισποράν.
    Διαθεσαν πεντομύρια ρουβλίων το 1872 προς εκσλαυισμόν Αγίου Ορως και
    εκδίωξιν Ελλήνων Μοναχών οσων ουδέν ασπάζων τον δαιμονικών περσογεννής
    ησυχασμόν.

    1878 Η Ρωσσια αναγκάζει την Τουρκίαν να υπογράψη Συνθήκην Αγίου
    Στεφάνου (προκύπτρων σημερινών Σλαβο Σκοπιανών) δι ης δημιουργείται
    Μεγάλη Βουλγαρία (συμπεριλάμβων Θεσσαλονίκην) έργον εξ ολοκλήρου του
    Ιγνάτιευ οστις κατα την υπογραφήν ανεφώνησεν ¨και τώρα εάν οι Ελληνες
    το επιθυμούν δύνανται να μεταβούν εις Κωνσταντινούπολιν κολυμβώντες¨.

    1923 Ο Πλαστίρας έσφαξεν τους Μακεδονονίκας και επέτρεψεν τους
    ανατολίτας Βαφιάδην και Ζαχαριάδην ενάρξουν ενφύλιον πόλεμον. Ο
    Μελέτιος Μεταξάκης θέλει να μεταφέρη το Πατριαρχίον εις Μόσχαν κατα
    πρόσκλυσην Λένινως και οργανόνουν Σύνδεσμον ταχα πανορθοδόξεως
    νεολέας. Το 1937 ο Στάλινας εκτοπίζει 285 χιλ ελληνορώσσους εις
    Αρχάγγελον και Σιβηρίαν και τους σφάζει. Οι μαύροι τράγοι αναγκάζουν
    ακόμι Μεταξά και χούνταν να ασπασθούν σοσιαλιστικάν μέτραν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts