Σάββατο, 4 Ιουνίου 2005

Τον Ταμπάκη κι αν τον πλένεις, τον Κατέλη σου χαλάς!

Φλέγοντα ζητήματα απασχολούν την τρέχουσα ειδησεογραφία. Ο Ταμπάκης –μου είπαν, δεν το παρακολούθησα ο ίδιος- μάλωσε με την Ανίτα Πάνια, η οποία σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες ζει έναν παθιασμένο έρωτα στο πλευρό του Νίκου Καρβέλα (το λέει η Τατιάνα, όχι εγώ!). Φαντάζομαι τους διάλογους του ζεύγους στις τρυφερές, ερωτικές τους στιγμές:

Ανίτα: Γιατί δεν σήκωνες το όφωνο που σ’έπαιρνα; Μανούρες σε μένα, δεν περνάνε αρχηγέ!
Νίκος: Αφού βρε μούρη, μ’έχεις κάνει καψούρη… Μακριά σου ο κόσμος είναι για μένα, φύλακή. Το στόμα μου ανοίγω και βγάζω μια κραυγή. Χέι!
Ανίτα: Ναι, αλλά με τούτα και με κείνα, με βλέπω να την κάνω με ελαφρά πηδηματάκια, για να’βρω άλλο πιο ξηγημένο αρχηγόπουλο!
Νίκος (τα παίρνει): Ρε, ξέρεις ποιος είμαι γω, πώς με λένε κι η σκούφια μου από πού κρατάει, Ρε, ξέρεις ποιος είμαι γω, που να σου έξηγω; Ρε!
κ.ο.κ.

Η ανερχόμενη αρτίστα Χρύσπα (της οποίας το όνομα προέρχεται από liaison των λέξεων Χρύσα και ά-πα-πα) μετά το σουξέ «Μου κάνει πλάκα κι ο Θεός», δηλώνει έτοιμη για καλοκαιρινές συναυλιακές εξορμήσεις στην Κάτω Γαστούνη και στην Πέρα Παναγιά. Εμάς να δεις κάτι χουνέρια που μας έχει σκαρώσει ο Θεός, Χρύσπα μου. Και με σένα, πες, γελάει. Εμείς τι του φταίμε;

Το Dream Show πάει τόσο άπατο, που ούτε το κλαψούρισμα του παρθένου (κατά δήλωσή του), άβγαλτου (κατά τα φαινόμενα) και ατάλαντου (κατά την κρίση όλων εμάς των υπολοίπων) παίκτη που μας έχουνε μοστράρει τελευταία, δεν σώζει την κατάσταση! Άσχετο, ο Αρζόγλου τι κάνει εκεί; Επειδή λέει, ο ALPHA τσαντίστηκε που οι κουτσομπολίστικες εκπομπές της μεσημβρινής ζώνης ούτε να το χέσουν το Dream Show, απεφάσισε να στρατολογήσει μία επίλεκτη (!) ομάδα δράσης με επικεφαλής τον Παπανώτα, η οποία θα παρουσιάζει μία εκπομπή αποκλειστικά αφιερωμένη στο σχολιασμό του εν λόγω ριάλιτι. Το ενδεχόμενο να πάει άπατη και η επίλεκτη ομάδα, παίζει; Παίζει και παραπαίζει!

Quiz: Τι κοινό έχει ο συγγραφέας του παρόντος site με τον Κώστα Γκρέκα και τον Κώστα Φραγκολιά (ήτοι τα δύο τελευταία αμόρε της διεθνούς βεληνεκούς καλλιτέχνιδας Άννας Βίσση;) Πηγαίναμε όλοι στο ίδιο σχολείο (δημόσιο και άθλιο, μην νομίσετε τίποτα σε βόρειο προάστιο –η Άννα δεν τα κοιτάει αυτά, είναι υπεράνω ταξικών περιχαρακώσεων)! Σε περίπτωση που η αρτίστα έχει πάρει την επετηρίδα του σχολείου μου και επιλέγει συνοδούς, θέλω να της επισημάνω δοθείσης της ευκαιρίας, ότι είμαι παιδί για σπίτι, δύναμαι να τη συνοδέψω αγόγγυστα εις την αλλοδαπήν και μπορώ να γίνω πρώτο φιλαράκι με το Νίκο Καρβέλα. Πληροφορίες εντός.

5 σχόλια :

  1. Hello,
    λοιπόν εγώ πριν 3 χρόνια (ίσως να ταν και 4) είχα δεί την Αννίτα με τον Καρβέλα να παρακολουθούν τη Μάλα (που ήταν και πολύ μαλακία) της Βίσση μαζί και να χασκογελάνε κτλπ κτλπ. Προφανώς οι άνθρωποι είναι φίλοι, ας σταματήσει επιτέλους αυτή η κυρά Τατιάννα να λέει ψέματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο Κώστας Γκρέκας είναι γιος της Στέλλας Γκρέκα; Αν ναι πες του ότι είμαι φαν της μαμάς του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απ'οσο ξέρω ο Κώστας Γκρέκας καμία σχέση δεν έχει με τη Στέλλα. Αλλά δεν είμασταν και κολλητοί, επομένως όρκο δεν παίρνω.

    Τη "Μάλα" δεν την έχω δει, αλλά έχω το soundtrack και σε γενικές γραμμές το βρίσκω συμπαθητικό (αν και κάπως υπερβολικό στις προθέσεις του).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αντί να προσφέρεσαι για τη Βίσσυ, δεν κάνεις κανα κόπο να για την Άνιστον τώρα που χώρισε με τον Πητ; Όχι για άλλο λόγο αλλά τα αυτόγραφά της (που σίγουρα θα μας έδινες με τον τόννο) πιάνουν καλύτερη τιμή στο e-bay και μεις έχουμε κάτι ανάγκες ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. DiS, πολύ εύκολα στέλνεις τους συνοδοιπόρους σου στο κουρμπέτι! Όχι βεβαίως ότι θα μας κακόπεφτε η Τζένιφερ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts