Σάββατο, 20 Αυγούστου 2005

Καλό χειμώνα, ρε μπαγάσα!

Καλά μη νομίζεις ότι σιώπησα επειδή είμαι σε τίποτις διακοπές (α-πα-πα!), ζω έναν καλοκαιρινό έρωτα τύπου-Cosmopolitan σελ.74 ή έχω βυθιστεί σε καμιά θερινή, ψαγμένη, new age νιρβάνα. Απλώς η ζέστη έχει νεκρώσει τα μισά μου εγκεφαλικά κύτταρα και μετά βίας προσπαθώ να συντάξω δύο φράσεις (κατάσταση την οποία όντως προσπαθώ να παρουσιάσω στους άλλους ως "θερινή, ψαγμένη, new age νιρβάνα"). Δεν θα αρχίσω τώρα το μπλα-μπλα για το πόσο σιχαίνομαι το καλοκαίρι και πόσο με έχει κουράσει να περιφέρομαι (ωσάν τον Όσιο Αθανάσιο τον Αθωνίτη) μέσα στο λιοπύρι, τρέχοντας από σκιά σε σκιά και αναζητώντας καμία δροσιά!

Στην πραγματικότητα η περίοδος αυτή ήταν μάλλον παραγωγική, διότι πρώτον, είχα την ευκαιρία να ασχοληθώ με πράγματα που μου αρέσουν (όπως π.χ. τις ανόητες τε και μη, συλλογές μου) και δεύτερον, διάβασα αρκετά από τα βιβλία και τα άρθρα που είχα συσσωρεύσει όλο το χειμώνα (και ως προς τούτο, αισθάνομαι ιδιαίτερα ευτυχής με τον εαυτό μου). Επίσης διαμόρφωσα τους στόχους μου για τη νέα χρονιά (ναι, είναι μία παλιά αγαπημένη συνήθεια), συγύρισα τις επιθυμίες μου και πέταξα μερικά παρωχημένα όνειρα. Για παράδειγμα, αποδέχθηκα ότι δεν θα πάρω ποτέ βραβείο Γκράμι (κρίμα τις πρόβες απονομής που έχω κάνει στον καθρέπτη του λουτρού), χλωμό να αναλάβω χρέη διευθύνοντος συμβούλου στη Disney, ενώ ακόμα και ο Νίκος Διαμανταρίδης μπορεί να κοιμάται ήσυχος ότι δεν θα αποπειραθώ να του πάρω τη θέση στην παρουσίαση του καιρού.

Θα τελειώσω αυτή τη σύντομη εισαγωγή στη νέα σεζόν του blog, με την ευχή η Άννα Βίσση να ξυρίσει και το άλλο μισό κεφάλι της για να μου δίνει θέματα, η Μιμή Ντενίση να ανεβάσει επιτέλους Σαίξπηρ για να μου δίνει έμπνευση και όλοι μας να εντείνουμε την αυτοκριτική μας μήπως και γίνουμε λιγότερο σοβαροφανείς και περισσότερο ουσιαστικοί.

Καλό χειμώνα! (κι αν ακόμα είμαι ο πρώτος που σου το εύχεται, να είσαι βέβαιος ότι το κάνω με ένα μεγάλο χαμόγελο ζωγραφισμένο στο πρόσωπό μου και ναι, το εννοώ!)

4 σχόλια :

  1. Καλό χειμώνα και σε 'σένα (αλλά εγώ δεν το εννοώ, βλέπω χαλαρά 2 μήνες καλοκαίρι ακόμα...)

    Τι συλλέγεις, δεν μας είπες! Να ένα ενδιαφέρον θέμα για 1ο (οκ, έστω, 2ο) άρθρο της νέας σαιζόν.

    Τα λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ Steph, βασικά συλλέγω εντυπώσεις, όπως λέει το φευγάτο αυτο-προσδιοριστικό κειμενάκι του ιστολογίου (το οποίο και παρά τις υποψίες περί του αντιθέτου, ήμουν νηφάλιος όταν το έγραφα).

    Επίσης, κατά καιρούς αναπτύσσω διάφορες εμμονές που μετασχηματίζονται σε συλλογές. Αλλά η πάγια μου αδυναμία είναι τα comics (έχω μερικές χιλιάδες).

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts