Παρασκευή, 7 Οκτωβρίου 2005

Τσακισμένα Λουλούδια

Ο Bill Murray περιφέρει την βαριεστημένη φάτσα του σε μία ακόμη ταινία από εκείνες που γυρίζονται για να αρέσουν αποκλειστικά στους κριτικούς (και κατά βάθος ούτε σε αυτούς, απλώς δεν θέλουν να το παραδεχτούν μην τύχει και γυρίσει κανείς και τους πει ακαλλιέργητους). Ο ήρωας λαμβάνει ένα ανυπόγραφο γράμμα που του αποκαλύπτει πως έχει ένα γιο και κατόπιν των πιέσεων που δέχεται από φίλο-καρικατούρα, αποφασίζει να επισκεφθεί τις πρώην ερωμένες του για να διαπιστώσει εάν όντως έχει γίνει εν αγνοία του, πατέρας. Τα λεπτά κυλάγανε, ενδιαφέρον δεν έβρισκα κι άρχισα να αναρωτιέμαι διάφορα πράγματα, όπως: Ποιος χρηματοδοτεί τέτοιες ταινίες και γιατί; Είμαστε σίγουροι ότι η Sharon Stone διάβασε το σενάριο, πριν δεχθεί να παίξει; Σιδέρωσα πουκάμισο για αύριο; Έκλεισα το θερμοσίφωνο πριν φύγω από το σπίτι;

Όταν το παρατεταμένο τίποτα έλαβε τέλος, υποσχέθηκα στον εαυτό μου να μην ξαναδώ ταινία του Τζάρμους και να τρώω τα δημητριακά μου κάθε πρωί. Για τσακισμένα λουλούδια δεν σου εγγυώμαι. Για τσακισμένα νεύρα όμως…

Βαθμός:
1/10 (παίρνει τη μονάδα, αποκλειστικά για τη σκηνή με την κόρη της Sharon Stone –είμαι βέβαιος ότι όσοι το είδατε, θα συμφωνήσετε μαζί μου!)

5 σχόλια :

  1. Απο ο,τι έχω καταλαβει, δυσκολοι καιροί για σινεφιλ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμφώνω με το παλικάρι για όλα όσο λέει για την ταινία. Την είδα χτες και βράδυ και αναρωτιέμαι πως αυτή η ταινία έχει πάρει τόσο καλές κριτικές.
    Μήπως έχουν δει τόσες πολλές ταινίες που έχουν χάσει το μπούσουλα ή μήπως λαδώνονται για να λένε καλές κριτικές.
    Τέλοσπάντων αν θέλετε να τη δείτε καλό κουράγιο.
    Η ταινία είναι απελπιστικά αργή, με τελείως αφελές σενάριο και καμία ευρηματικότητα. Δεν έχω ξαναδει ταινία του συγκεκριμένου σκηνοθέτη και μάλλον δε θα ξαναδώ.
    Γενικά η εντύπωση που έχω είναι ότι όλοι οι συντελεστές (από τον σεναριογράφο μέχρι τον πρωταγωνιστή) απλά βαριούνται και θέλουν να βγάλουν σε πέρας μία ταινία στην οποία μάλλον ούτε οι ίδιοι δεν ήθελαν να μπλέξουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ego ti theorisa aristourgima
    deite kai ligo kato apo tin epifaneia.. to finale itan entiposiakotato
    oso gia to geitona karikatoura kai ti variestimeni fatsa tou murrey.. einai xaraktiristiko ton tainion tou jarmusch oi idiorithmoi roloi..
    i plaka einai oti sou arese to brokeback pou kat eme einai ageusti kai anosti tainia.. peri orekseos..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts