Παρασκευή, 21 Οκτωβρίου 2005

Ολική επαναφορά.

Εντέλει, πρώτα σου φεύγει η ψυχή και μετά το χούι. Με είχες συνηθίσει στα πράσινα ντυμένο και η καφέ ταπισερί, σου είχε από την αρχή, ξενίσει. Ορίστε λοιπόν, επανέφερα την προτέρα κατάσταση για να ηρεμήσεις (μη δεις άνθρωπο να σου αλλάξει το παραμικρό!).

Επίσης, απεφάσισα (και αφού έχω δει τα άρθρα μου ως δημοσιεύσεις άλλων, παντού ανά τη μπλογκόσφαιρα) να κατοχυρώσω τα πνευματικά (!) δικαιώματά μου επί του Τεκμηρίου. Δεν το κάμω για να σε αγχώσω. Η αρχική μου πρόθεση ήταν να γράφω κάτι και να το ρίχνω στο γιαλό. Αλλά το κακό παράγινε και το γιαλό αγρίεψε (από το καλοκαίρι και μετά, η ελληνική μπλογκόσφαιρα μοιάζει σα να τη χτύπησε τσουνάμι). Επομένως, είπα κι εγώ να καβατζώσω ένα σωσίβιο –αχρείαστο να’ναι.

5 σχόλια :

  1. Δεν θα σε σώσει αυτό απ' τους κλοπι-ράιτερς βέβαια, αλλά δέσ'το κι αλλοιώς: αφού σε αντιγράφουν, καλός θα είσαι (και μη μου πεις "το ξέραμε" - χαμογέλα συγκαταβατικά).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν θα με σώσει; Ας τολμήσει αγαπητέ Κώστα, να με αντιγράψει κανένας κλοπιράιτερ και θα εξαπολύσω όλο το επιτελείο των δικηγόρων μου στο κατόπι του. Θα ακολουθήσει μακροχρόνιος δικαστικός αγώνας με σασπένς, ίντριγκες, πάθη και τρομερές αποκαλύψεις που θα συνταράξουν το πανελλήνιο. That's entertainment!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μια απορια:
    πως κατοχυρωνεσαι πνευματικα; δηλαδη τι κινησεις εκανες για να προστατευτεις απο τους "κακούς";
    μια 2η απορια:
    σε ενοχλει που δεν αναφερεται το ονομα σου (δεν εχω δει να ανφερεται το ονομα καποιου αλλου)ή η κινηση αυτη καθεαυτη;
    Γιατι και εμεις αντιγραφουμε πραγματα παρανομα(βλεπε cds,dvds) αλλα για "καλό" σκοπο! Μηπως και οι αντιγραφεις σου εχουν καλο σκοπο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λήδα, θεωρώ ότι -παρά τις ασυνέχειες και τα σκαμπανεβάσματά του- το ιστολόγιό μου είναι μία ολότητα και πρέπει να κρίνεται συνολικά. Εάν πάρεις ένα μικρό κομμάτι του και το απομονώσεις, χωρίς μία -έστω- αναφορά στο σύνολο από το οποίο αποσπάσθηκε, τότε το κομμάτι αυτό μπορεί να παρερμηνευθεί ή να χάσει το νόημά του.

    Όμως μην με παρεξηγείς. Είμαι υπέρ της ελεύθερης διακίνησης των ιδεών. Και με τιμά το γεγονός ότι κάποιοι μπήκαν στον κόπο να με "αντιγράψουν" ή να μεταφέρουν τις απόψεις μου σε περισσότερους αποδέκτες. Απλώς, με τρομάζει λιγάκι αυτή η αίσθηση της παντελούς αδυναμίας μου να παρακολουθήσω τα ταξίδια αυτά των κειμένων μου. Θα ήθελα να ξεύρω που αρμενίζουν, να μαθαίνω νέα τους, να μπορώ να απαντήσω στις απόψεις που εκφράζονται επ'αυτών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! Auto farmer insurance quote

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts