Κυριακή, 25 Μαρτίου 2007

Ζω ένα Μεσαίωνα!

Εξωπραγματικά υψηλές ταχύτητες σύνδεσης, χαμηλές χρεώσεις και άλλα τέτοια μεγαλεία υποσχόταν η διαφήμιση της Forthnet! Έλα όμως που για να συνδεθώ στο "ιδιόκτητο δίκτυο", μου κόπηκε το ιντερνετ εδώ και πολλές ημέρες, έχω βυθιστεί σε ένα σκοτεινό μεσαίωνα και έχω απομείνει ο άνθρωπος να περιμένω καρτερικά το φως μου (αλλά πούντο;). Που δεν μου κόβανε καλύτερα την τηλεόραση; Το τηλέφωνο; Το φαγητό, μη σου πω;
Όπως καταλαβαίνεις το επόμενο άρθρο μου θα αργήσει. Κι έχω να σου πω γαμώτο, ένα σωρό πράματα. Για τη στροφή της Άντζελας Δημητρίου στο εθνοπατριωτικό άσμα, για τη μυστηριώδη εξαφάνιση της παγκοσμίου βεληνεκούς καλλιτέχνιδας Άννας Βίσση (κάποιοι ισχυρίζονται ότι την απήγαγαν εξωγήινοι, άλλοι επιμένουν ότι δεν υπήρξε ποτέ κι ότι η ύπαρξή της ήταν απλώς ένας αστικός μύθος), για την Εθνική Ποδοσφαίρου που απέφυγε τα χειρότερα στον αγώνα με την Τουρκία (θα μπορούσαν και να τους έχουν πιάσει αιχμαλώτους και να τους έχουν οδηγήσει σε κάτεργα στην Ανατολία. Άνετα όμως!) και άλλα τινά!
Υπομονή, ντε!

3 σχόλια :

  1. Εφιάλτης είναι η διακοπή internet σήμερα. Αποκομένος από όλους και όλα.

    Άντε, άντε, να στο βάλουν σύντομα, γιατί διψάμε για ενημέρωση για τα τεκτενόμενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και αναρρωτιόμουν που χάθηκες τόσες μέρες! "Άδειο" το Google Reader χωρίς νέο post από εσένα! Περιμένουμε όλοι να επανέλθεις δρυμύτερος!!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με τέτοια θέματα που υπόσχεσαι, μου έχεις κινήσει πολύ την περιέργεια! Μήπως να μαζεύαμε υπογραφές κατά της Forthnet, του OTE και άλλων τινών δυνάμεων?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts