Πέμπτη, 24 Μαΐου 2007

Ζήσε τη σύνταξή σου στην Ελλάδα!

Μανούλα μου-μανίτσα μου, θα πάρω τη βαλίτσα μου, θα πάρω τη βαλίτσα μου και θα την κοπανήσω! Μα για Αυστραλία, φυσικά! Διότι με τέτοιες εξαγγελίες που έκαμε ο Κωστάκης, συμφέρει περισσότερο να είσαι έλληνας-ομογενής εις τη Μελβούρνη, παρά έλληνας-γηγενής εις το Μπραχάμι. Θα σου το εξηγήσω, γιατί με κοιτάζεις με μία απορία στο βλέμμα. Ο Κωστάκης υποσχέθηκε εκλογικά δικαιώματα, παροχές και συντάξεις στην ελληνική ομογένεια, γεγονός που ξεσήκωσε τα πλήθη στην Αδελαϊδα ενώ και ένα κοάλα που καθόταν αμέριμνο σε γειτονικό ευκάλυπτο, έπαθε ένα ντοβρουτζά και σωριάστηκε στο έδαφος. Σου μιλώ για πολύ προσφορά -τ’ αφεντικό τρελάθηκε! Ημέρες δεκαετίας του ’80 ζήσανε στα νότιο ημισφαίριο. Να είναι ο Καραμανλής απάνω στο μπαλκόνι με διάθεση «πάρε κόσμε» (ή εναλλακτικά «ό,τι πάρεις-μία ψήφος»), ενώ από κάτω να αλαλιάζουνε τα πλήθη λες και είδανε το Σάκη. Τέτοια συγκέντρωση ομογενών είχε να γίνει από τότε που είχε κατέβει ο Ψινάκης για audition ταλέντων για το ριαλιτοπαίχνιδό του.

Κι εντάξει, θα μου πεις είναι λόγος τώρα αυτός για να ξενιτευτώ στα καλά του καθουμένου; Φυσικά ντε! Διότι όταν φθάσω εγώ στην τρίτη ηλικία και με την κατάρρευση του ασφαλιστικού, η σύνταξη θα κληρώνεται στο Super Deal του Φερεντίνου: Είσαι κωλόφαρδος κι ανοίγεις τη σωστή βαλίτσα; Ζητωκραυγάζουν οι συγγενείς, σε αγκαλιάζουν οι γκόμενες με τα μίνι, πέφτει κομφετί από το ταβάνι, παίρνεις τη σύνταξη και άντε στο καλό! Είσαι άτυχος και ανοίγεις τις λάθος βαλίτσες; Τον πούλο και συνεχίζεις να δουλεύεις μέχρι ο Άγιος Πέτρος να σε σχολάσει από τη δουλειά σου και από τούτο το μάταιο κόσμο!

Ο μόνος τρόπος λοιπόν να πάρω εγώ σύνταξη από το ΙΚΑ είναι να γίνω ομογενής στο Σίδνεϋ, στη Μελβούρνη, στη Νέα Ζηλανδία (μη σου πω και στην Παπούα Νέα Γουινέα)! Ένα περίεργο πράμα όμως, όσο πιο μακριά πηγαίνεις τόσο περισσότερο σε αμείβει αυτή η χώρα!

2 σχόλια :

  1. Του χρονου ο Αρναουτογλου θα μοιραζει συνταξεις και εφ'απαξ.
    Δεν κανω πλακα!!!
    Εχουμε ακομη επλπιδες με το νεο τηλεπαιχνιδι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εμάς στην Αγγλία δεν μας υπόσχονται τίποτα πάντως. Μήπως να μετοικήσω κι εγώ στην Αυστραλία για ακόμα καλύτερες μέρες?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts