Κυριακή, 12 Αυγούστου 2007

Θερινό σινεμά με την Αμελί

Το καλοκαίρι δεν τρελαίνομαι για σινεμά. Κι ας μου μιλάς εσύ για νοσταλγικές κινηματογραφικές στιγμές κάτω από τ’αστέρια, με τη γκαζόζα στο χέρι, το πασατέμπο στο στόμα και υπό την ευωδιά της βουκαμβίλιας, εγώ έχω σχηματίσει άλλη εικόνα στο μυαλό μου, προς το πιο εφιαλτικό: να προσπαθώ να διακρίνω την ταινία που αχνοφαίνεται (αργεί να σκοτεινιάσει γμτ!), να μου’χει έρθει η αποπνιξία από το συνδυασμό της ζέστης και του καπνού (από το τσιγάρο του μουστακαλή μπροστά μου ντε!) και να προσπαθώ να συγκεντρωθώ εις πείσμα των τζιτζικιών που έχουνε στήσει πιτζάμα-πάρτι μέσα στην ίδια βουκαμβίλια που πριν εθαύμαζες, του σκύλου από τη διπλανή μάντρα που ουρλιάζει ωσάν να είδε τη Μιμή-Άννα Καρένινα και της χοντρής κυρίας με το κομπινεζόν που βγαίνει ατάραχη στο μπαλκόνι αριστερά της οθόνης για να απλώσει την κιλότα. Σιγά κυρία μου, δεν σέβεσαι εμένα, σεβάσου τουλάχιστον τη Νικόλ Κίντμαν!

Πάντως εφέτος τις καναδυο φορές που πήγα, ομολογώ ότι καλά πέρασα και το οφείλω στην Audrey Tautou. Την Αμελί ντε! Που μου πήρε κάποιον καιρό αλλά της συγχώρεσα εκείνη τη μπακατέλα ερμηνεία της στον Κώδικα Ντα Βίντσι και το μανιοκαταθλιπτικό «Dirty Pretty Things» του Frears που ανάθεμα αν κατάλαβα γιατί το γύρισε η έρμη (είχε ανάγκη τα λεφτά; δεν είναι καλά τα αγγλικά της και δεν κατάλαβε όταν διάβαζε το σενάριο ότι την ήθελε τουρκάλα μετανάστρια που -αν έχεις το Θεό σου- θέλανε να της υφαρπάξουν το νεφρό;). Περασμένα, ξεχασμένα! Αμφότερες οι ταινίες που βγήκαν εφέτος στα θερινά («Ensemble, cest tout!» και «Hors de prix») ευτυχώς καμία σχέση! Τουναντίον, είχανε κάτι από τη φρεσκάδα των παλιών κομεντί, με χαρακτήρες που ήθελες να σφίξεις στην αγκαλιά σου και να τους δεις να σκάνε από ευτυχία σε καρα-happy-end, τύπου «ζήσαν αυτοί καλά κι οι υπόλοιποι σπίτια σας»! Μωρέ, μελώσαμε πάλι.

3 σχόλια :

  1. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου για τον Κώδικα ντα Βίντσι και για το Dirty Pretty Things. Σκέτη απογοήτευση! Τις 2 νέες της ταινίες δεν τις έχω δει, αλλά θα τις έχω στα υπόψην μετά από τα καλά σου σχόλια!

    Όσο για τα θερινά σινεμά... ξέχασες να αναφέρεις ότι πρέπει να έχεις μαζί σου τουλάχιστον ένα μπουκαλάκι Autan αν θέλεις έστω και στο λίγο να πεις ότι γλίτωσες από τα τσιμπίματα των κουνουπιών!! Για να μην αναφέρω τις πεταλούδες της νύχτας ή - ακόμα χειρότερα - τις νυχτερίδες που μπορεί να πετάν πάνω από το σινεμά και να βλέπεις τις σκιές τους από τον προτζέκτορα και να φρικάρεις!

    Μπα, προσωπικά το έχω κόψει εδώ και κάποια χρόνια το σπορ του θερινού σινεμά. Καλύτερα σε κάποια αίθουσα με τον υπέροχο ήχο και τον κλιματισμό! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μόλις είδα το Hors de Prix. Πολύ ωραία ταινιούλα! Σε ορισμένα σημεία μάλιστα έβγαζε τρελό γέλιο! Thanx για την πρόταση! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts