Κυριακή, 10 Αυγούστου 2008

Summer's gone (κι εσύ ακόμα μιλάς στο handsfree;)


Τώρα πες μου ειλικρινά, δεν είναι αυτό το πιο σουπερντούπερ, τσακιρκέφικο τραγούδι του καλοκαιριού; Το λένε Handsfree, ηθικός αυτουργός ο Sonny J και έχει μαλλιάσει κάθε συσκευή ήχου μου -από το κινητό ως τη σιντιέρα του αυτοκινήτου- να μου το παίζει ολημερίς και να με ξεσηκώνει. Άσε που συνοδεύεται με τσίλικο βιντεοκλίπ που κλείνει το μάτι σε σπλατεριές του Ρομέρο και του Ταραντίνο, ενώ χορογραφεί το ρεφρέν με μία νευρική τσαχπινιά και σου φωνάζει να το χορέψεις κι εσύ.

(Chorus)
If you hold my hand
Things
Won't be the same
If you hold my hand
Things
Are about to change

Summer's gone
Spring is gone
Life goes on and on
And I'm just bored
To tears

If I could find
A little space
To paint a smile
Upon my face
And hide the years

If winter comes
And I'm around to see
The snow
Upon the ground
What can I do
When I don't have
The will
To fight the coldness
Of the summernights
Are the darkest blue

Αν σου θυμίζει κάτι είναι γιατί το έχεις ξανακούσει. Είναι διασκευή ντε, από το "If you hold my hand" που τραγούδησε η Donna Hightower το 1972. Τέλειο κι εκείνο, άκουτο και πέσμου.



Ο στίχος "life goes on and on and I'm just bored to tears" πόσο ψαγμένος είναι επιτέλους;

2 σχόλια :

  1. Πολύ ωραίο ρε σύ!Και το βίντεο-κλίπ με άρεσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρε τα καλύτερα σας βάζω πάντα!
    (εμένα μου αρέσει πολύ το τουρουτουτου που κάμουν τα φωνητικά).

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts