Τρίτη, 9 Σεπτεμβρίου 2008

Καλοκαιρινό κάουντ-ντάουν 2008 (1-5)

Θέση νούμερο πέντε: Gabriella Cilmi - Sweet About Me



Μπορεί να σου φανεί αρχικά λίγο μονότονο (γεγονός που δικαιολογεί και τη φάτσα της αρτίστας που φαίνεται να ψιλοβαριέται στο πρώτο λεπτό), αλλά έχει ένα μινιμαλισμό στο ρυθμό που εμένα με ξεσηκώνει. Έλα, έλα, έλα Γκαμπριέλα.

Θέση νούμερο τέσσερα: Amy McDonald - This Is The Life



Η Amy μυρίζει 80ήλα από μακριά και δεν εννοώ ότι έχει να κάμει μπάνιο από πριν πέσει το τείχος. Η φωνή είναι Άλισον Μουαγιέ, η μουσικούλα είναι Vaya con Dios και η αισθητική του βίντεο είναι My name is Luka. Επειδής μου αρέσουν όλα τα παραπάνω, να φανταστείς ότι το έχω λιώσει το κομμάτι.

Θέση νούμερο τρία: Mercy / Duffy



Ναι, τέλειο το άσμα, παλιακό αλλά και μοντέρνο.Αλλά με αυτή τη φωνή γλυκιά μου, το αποφεύγεις το όνομα Duffy γιατί οι παρεξηγήσεις με τη γνωστή πάπια σου χτυπάνε την πόρτα.

Θέση νούμερο δύο: Sunrise Avenue - Fairytale Gone Bad



Φαντάζομαι ότι τα ραδιόφωνα θα σταματήσουν να το παίζουν κατά τα Χριστούγεννα και μόνο για να βάλουν το “Last Christmas” των Wham.

Θέση νούμερο ένα: Maria Mena - Just Hold Me



Θα μου επιτρέψεις να βάλω τα κλάμματα; Μπορείς απλώς να με πάρεις αγκαλιά αν θες.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts