Πέμπτη, 16 Οκτωβρίου 2008

Μέθα θτη μέθη του δρόμου φιλιόμαθτε

-->
Προσοχή: Αν δεν μιλάς ισπανικά, μη συνεχίσεις την ανάγνωση γιατί δεν θα καταλάβεις τίποτε.



Αμέθωθ μετά τη Βαρκελώνη, νοίκιαθα τουτού και θηκώθηκα και πήγα θτην επαρχία. Κθεκίνηθα από την Κόθτα Μπράβα που είναι η παραθαλάθια Καταλονία, όπου θα βρειθ ωραιότατεθ παραλίεθ, μεθαιωνικά χωριά και υπέροχεθ διαδρομέθ μέθα θτο πράθινο. Κατέληκθα θτη Χιρόνα, μία θυμπαθητική πόλη με το πανέμορφο ιθτορικό τηθ κέντρο και την ήρεμη ζωή τηθ επαρχίαθ (θτην πραγματικότητα οι κάτοικοι ήταν θτα πρόθυρα τηθ αυτοκτονίαθ από την πλήκθη, όπωθ θυμβαίνει θε κάθε πανέμορφη επαρχιακή πόλη ανά τον κόθμο, αλλά εθύ ο τουρίθταθ κάνειθ ότι δεν το προθέχειθ για να μη βγουν μίζερεθ οι φωτογραφίεθ).

Επίθηθ βρέθηκα θτο Φιγκέραθ όπου επιθκέφθηκα το θούπερ-γουάου μουθείο του Νταλί, όπου πέφτειθ κάτω και προθκυνάθ την ευφυία και το ταλέντο του. Μου πήρε κάμποθεθ ώρεθ να το γυρίθω, καθώθ κάθε έκθεμα είχε να θου διηγηθεί τα δικά του. Πθώνηθα και ένα θωρό θαχλαμάρεθ από το θοπ, να έχω το θυμάμαι.


Κατόπιν, πήρα τα βουνά! Ανέβηκα θτα Πυρηναία (να δω πώθ φαίνεται η Καταλονία από πθηλά) και βρέθηκα θε διάφορα μεθαιωνικά χωριά όπωθ η υπέροχη Μπεσαλού (που επειδήθ παιδεύτηκα να τη βρω θκέφτηκα ότι θα έπρεπε να τη λένε «Μπελαλού», αλλά όταν εντέλει την εντόπιθα κατάλαβα ότι έπρεπε να τη λένε «Μπεσ-εδώ»), το Ριπολ (χωμένο μέθα θτα πυκνά δάθη –να πάρειθ μπουφάν μαζί θου!), η Θολθόνα και η Καρντόνα. Ειδικά θτην Καρτνόνα, πρέπει να θου πω ότι έμεινα θε ένα κάθτρο: θούπερ ήταν, κοιμήθηκα θαν τον Λανθελότο.

Τέλοθ πήρα το τελεφερίκ και ανέβηκα θτο μοναθτήρι του Μονθεράτ που είναι γαντζωμένο πάνω θτα βουνά, θε ένα τοπίο που κόβει την ανάθα. Εκεί θτήθηκα θε μία μεγάλη ουρά για να δω από κοντά τη μαύρη Μαντόνα, η οποία είναι ένα –θχεδόν μυθτικιθτικό- άγαλμα τηθ Παναγίαθ που κρατάει δύο μαύρεθ θφαίρεθ που αν αγγίκθειθ, παίρνειθ τη θεια φώτιθη. Το μοναθτήρι αυτό είναι από τα πιο εντυπωθιακά μέρη που έχω επιθκεφθεί θτη ζωή μου και νομίζω ότι πραγματικά μπορείθ και να θυναντήθειθ το Θεό θου, πάνω θε εκείνα τα βουνά.

Μου έκανε και όμορφεθ μέρεθ και το καταφχαριθτήθηκα το τακθίδι. Θτο προτείνω να παθ κι εθύ κι αθ μη μιλάθ ιθπανικά όπωθ εγώ: οι άνθρωποι θτην επαρχία είναι πολύ ευγενικοί, οι τιμέθ είναι λογικέθ και τα τοπία μαγευτικά!
-->

Άθχετο: Η Μπέθυ Αργυράκη είναι ιθπανίδα;

5 σχόλια :

  1. Ασχετο... Παίζεις στα Μαύρα Μεσάνυχτα?

    ;)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όχι απλώς έχω Βαθιά Μεσάνυχτα!
    (ωραία σειρά πάντως...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου πήρε κάποια ώρα να το μεταφράσω στα Ελληνικά. :)
    Το Μπεσαλού όμως το άφησες στα Ελληνικά. Όλο το κείμενο σε άπταιστη Ισπανική και αυτό σου ξέφυγε. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αχ, επιτέλουθ κάποιοθ μιλάει την ίδια γλώθθα με μένα!
    Θ'ευχαριθτώ!!!
    Ωραία πέραθεθ θτην Ιθπανία, να δω τι θα μου λεθ θτον καφέ μεθαύριο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Clueless, έπρεπε κάπως να κάνω το λογοπαίγνιο με το "Μπες-αλού" και "Μπες-εδώ", οπότε θα το πεις και ποιητική αδεία. Φοβερή παρατηρητικότητα όμως (το μιλάς φαρσί το ισπανικό)!

    @Little Mermaid, είδεθ τι εύκολα που είναι τα ιθπανικά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts