Σάββατο, 20 Δεκεμβρίου 2008

Bank Bang

Πέφτουν οι τίτλοι τέλους, ανοίγουν τα φώτα, φοράω το μπουφάν μου και συνειδητοποιώ ότι είναι η πρώτη φορά εδώ και ζίλιον γίαρς που μία ελληνική ταινία δεν με έχει εκνευρίσει. Κοντοστάθηκα και τσέκαρα: δεν μάσησα το γιακά μου, δεν έπαιξα μπάμπλ-μπάμπλ στο κινητό μου, δεν μέτρησα προβατάκια να με πάρει ο ύπνος. Τι έγινε ρε παιδιά; Μήπως ήταν μεταγλωτισμένο; Δεν μπορεί! Που είναι οι στημένες ατάκες; Οι τηλεοπτικές υστερίες; Τα κιτσερέλα σκηνικά; Σταυροκοπιόμουνα, σου λέω. Κοίτα να δεις που έκατσε άνθρωπος σε ετούτη τη χώρα και έγραψε πρωτότυπο σενάριο με αρχή, μέση και τέλος. Φάρσα μεν, αρπαχτή δεν! Απιστεύταμπολ.

Όχι δεν θα το πεις αριστούργημα. Δεν θα αλλάξει τη ζωή σου, δεν θα σημαδέψει το είναι σου, δεν θα το θυμάσαι για έβερ εντ έβερ. Αλλά για κάτσε ρε μεγάλε: νιώθεις πραγματικά την ανάγκη να σε τακταρίζει ο Μπέργκμαν σε κάθε επίσκεψή σου στο σινεμά; Γιατί εγώ δεν.

Μιά χαρά αξιοπρέπεια. Το σενάριο δουλεμένο. Ο Βασίλης Χαραλαμπόπουλος συμπαθητικούλης, τρυφερούλης, ά-χου μωρέ. Ο Δημήτρης Ήμελλος φάτσα. Η Μαρίσσα Τριανταφυλλίδου λάβαμπολ. Ο Κώστας Βουτσάς με το τίποτα φτιάνει ρόλο διαστάσεων (ταλέντο το λέμε και έχει πολύ). Και η Μπότση πειστική. Και ο Ιατρόπουλος αγνώριστος. Και ο Σκιαδαρέσης στέκεται.

Μπράβο και στον σκηνοθέτα. Που τον ελένε Αργύρη Παπαδημητρόπουλο και είναι νέωπας. Κλαπ, κλαπ, στηρίζουμε το νιάτο. Πρώτη ταινία και μάτσο τα τίκετς που θα κόψει. Αυτά είναι!

Δεν θα ξεκαρδιστείς. Αλλά θα χαμογελάσεις.
Πόσο συχνά χαμογελάς ρε αχάριστε;

1 σχόλιο :

  1. εγώ ξεκαρδίστηκα !!! Μου αρέσει να πηγαίνω σινεμά και να βγαίνω με super διάθεση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts