Κυριακή, 14 Δεκεμβρίου 2008

Πέρσοναλ καρουζέλ

Τέλος λέμε. Κλείσαμε και κατεβάσαμε ρολά. Πτηνό ντεν μπορεί άλλο γκρίνια. Αφήστε πετροπόλεμο και πιάστε χιονοπόλεμο. Μένα χι με διαγράφεις, μένα χι τα πάντα γκρεμίζεις, τη ζωή μου ολόκληρη σένα λεπτό ακυρώνεις. Μένα χι. Χι στις κοινωνικές εντάσεις, χι στον δικηγόρο με τα επτά γράμματα, χι στον πρωθυπουργό urban legend, χι στους καμένους, τον Καμένο, τον Βαρεμένο και τον Μουτρωμένο. Χι ρε, χι!

Φρομ νάου ον, θέλω να βλέπω αποκλειστικά σίζοναλ κινούμενα σχέδια, να διαβάζω παραμύθια, να ψωνίζω μπούρδες σε συσκευασία δώρου, να τρώω γλυκά, να πίνω κρασιά, να παίζω επιτραπέζια με τους φίλους μου, να ρουφάω τη σοκολάτα μου στην πολυθρόνα διαβάζοντας τα αφιερώματα των εφημερίδων με τα καλύτερα της χρονιάς, να πλαντάξω στο χριστουγεννοτράγουδο και στο κάλαντο ώσπου να αντηχούν τ'αυτιά μου καμπανάκια. Δεν δικαιούμαι γαμώτι να απολαύσω κι εγώ το κρίστμας σαν άνθρωπος;

Εξού και έκαμα έφοδο στα Τζάμπο. Για μία κορφή δέντρου πήγα, με τιγκαρισμένο το πορτμπαγκάζ έφυγα. Για εκείνη τη μία ώρα που ήμουν μέσα στο κατάστημα, έχω ένα κενό μνήμης. Δεν ξεύρω, ούτε θυμάμαι γιατί πήρα τρεις πετσέτες μπάνιου χρώματος μπλε, πορτοκαλί και μουσταρδί, αυτοκόλλητα νέμο, ένα κόκκινο κρίστμας στεφάνι, δύο γιρλάντες με καφετιά φέικ βελανίδια, ένα βάζο, δύο κουτιά λαμπιόνια, μπάλες, στολίδια, κεράκια με αρώματα του δάσους (που τι μυρίζει το δάσος;), σαπουνοθήκη ρατατούη και μία ομπρέλα. Επισης πήρα μία πολύ φαντεζί τεράστια κορφή δέντρου, που αν είναι καθαρός ο ουρανός τη βλέπουν κι από τη Τζια.

Είναι το στολίδι σε τέτοια πληθώρα που έχω ήδη λατερνιάσει το σπίτι, το γραφείο, το αμάξι (κρέμεται ένας άγιος βασίλης από τον καθρέπτη μου) και σκέφτομαι να προχωρήσω σε στολισμό της λεωφόρου και των γειτονικών πάρκων. Έφαγα ένα κουτί μελομακάρονα, ίσιωσα μέχρι πλήρους αφανισμού και το κρέμα καταϊφι που αγόρασα από το Κοσμικό, νιώθω ήδη ευτυχέστερος κατά δύο κιλά. Δατς δε σπίριτ!

Α και να σου πω. Δεν με νοιάζει τι θα κάμεις ή πώς θα το κάμεις. Αλλά γκετ δε πάρτι στάρτεντ.

8 σχόλια :

  1. Και επιπλέον,μέσα σε όλο αυτό το εορταστικό καταναλωτικό όργιο,έκανες το λαθάκι να μας αφήσεις σχόλιο...
    ΧΑ!
    Τώρα θα δεις πόσο "επαναστατικά" θα σου ζαλίσουμε το χριστουγεννιάτικο story!

    ;-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πιγκουίνε και μεις μαζί σου!

    Πάμε να ιδρύσουμε την ένωση blogger "γιορτάστε τα Xmas" χεχε!

    Μου άρεσε πολύ η φράση "αφήστε πετροπόλεμο, πιάστε χιονοπόλεμο"!!!

    Καλά Χριστούγεννα να έχεις και δεν πειράζει που αγόρασες περισσότερα απ'όσα υπολόγιζες! Αυτή η εποχή επιτρέπεται να κακομαθαίνουμε λίγο τον εαυτό μας. Εξάλλου ό,τι πήρες θα σου μείνει! :)

    Να περάσεις υπέροχα, ό,τι κι αν αποφασίσεις να κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @7Demons, κάνε ό,τι θες αρκεί να μείνει η κορφή του δέντρου στη θέση της.

    @DaNaH, για να μείνουμε στο επαναστατικό μομέντουμ, προτείνω να βγούμε στους δρόμους και να πετάμε στολίδια στους αστυνομικούς. Πόσο κουλ όμως;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μωρέ πέτα τους και νεράντζια ή λουλούδια.
    Το επικίνδυνι είναι το τι θα σου πετάξουν αυτοί.
    Και δεν φημίζονται για τις "λεπτες" τους χειρονομίες ή για πράξεις αβρότητας...

    Τα 7 γατιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωραία, τώρα αισθάνομαι καλά που λατερνιάζω το σπίτι!!
    Καλές γιορτούλες και του χρόνουυυυυ

    Όλγα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όπως είπε εύστοχα μία φίλη μου, το κρίστμας θέλει το κιτς του. Το τραβάει ο οργανισμός του το εξτραβαγκαντ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χαχαχα! Το έχω πάθει αυτό με το κενό μνήμης και το τιγκαρισμένο πορτμπαγκάζ από τα Τζάμπο!
    Α! Και μην γκετ δε πάρτι στάρτεντ χωρίς εμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ωραίοοοο το κείμενό σου πιγκουίνε!!
    Καλά Χριστούγεννα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts