Τετάρτη, 7 Ιανουαρίου 2009

Twilight

Αν γουστάρεις βαμπιροκαταστάσεις, αίματα, νυχτερίδες, Καρπάθια, φέρετρα και γκοθιές, δύο πράγματα έχω να σε συμβουλέψω: πρώτον να το κοιτάξεις (καλό δεν θα το πεις) και δεύτερον αν σκόπευες να πας σινεμά στο Twilight, άστο που σου λέω γιατί θα χαλαστείς.

Ναι, η ταινία έχει ως θέμα βρυκόλακα και κορασίδα. Μόνο που αντί να της πιει το αίμα, κάθεται και της γράφει ραβασάκια, την σώζει διαρκώς από κακοτοπιές (από τροχαία, από συμμορία που θέλει να την βιάσει, από κακό βαμπίρ που είναι βουτηγμένο στα κλισέ κ.λπ. κ.λπ. -που με όλα όσα της τυχαίνουν, μια φορά γκαντέμω θα την επείς) και την κοιτάζει λιγωμένος ουχί από δίψα για αίμα, αλλά από εφηφικό ερωτοχτύπημα.

Μούφα ο μετροσέξουαλ βαμπίρ, ντροπιάζει το σινάφι λέμε! Μούφα και η κορασίδα που αντίς να τρέξει μακριά ουρλιάζοντας, κάθεται και του κωλοτρίβεται. Μη σου πω ότι υπάρχουν σκηνές που σχεδόν τον δαγκώνει αυτή-μη χειρότερα. Του χυμάει η λυσσάρα διότι το'χει βάλει αμέτι μου χαμέτι μου να γενεί βρυκολάκισσα. Γεγονός που αποδεικνύει πόσο λάθος είναι ο Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός στις μέρες μας. Βρε καλό μου-βρε χρυσό μου, χάθηκε να γίνεις νηπιαγωγός, κομμώτρια, αστρονάφτισσα, καντηλανάφτισσα; Όχι, θα γίνω βαμπιρέλα. Άνεργη και ακαμάτρα μια ζωή θα'σαι, να με θυμηθείς που σου το λέω.

Μια φορά εσύ ο θεατής αίμα δεν θα δεις. Επίσης μπαλαμούτι δεν πέφτει. Να γελάσεις μπορεί / να τρομάξεις αποκλείεται. Δράση, κάτι ψιλά και προς το τέλος. Από την άλλη έχεις γουστόζικες φατσούλες, λαβστόρι-σιδερότυπο Σούπερ Κατερίνα, φιλάκια, χαδάκια και νόστιμα ενσταντανέ. Σα να λέμε και νουνού και light. Αποτέλεσμα; Το στόρι παραπέμπει πιότερο στην Κάντι Κάντι, παρά σε θρίλερ. Και επειδής λαμβάνει χώρα και σε σχολικό περιβάλλον (φωτογραφίζοντας ουσιαστικά και το κοινό στο οποίο απευθύνεται) είναι σαν να βλέπεις επεισόδιο νεανικής σειράς στη μεσημβρινή ζώνη του Σταρ. Κάπου ανάμεσα στις Μάγισσες και το Gossip Girl.

Και αν πιστεύεις στα βαμπίρ, να εύχεσαι να βρεθεί κάνα διψασμένο στο διάβα των παραγωγών, διότι το σίκουελ ήδη ετοιμάζεται. (νομίζω εδώ ήρθε η ώρα να τρομάξεις!)

Βαθμός (επανήλθε η βαθμολογία στις ταινίες-γουάου): 5 -τη βάση, για να περάσει τουλάχιστον την τάξη.

3 σχόλια :

  1. Μπα?
    Έγινε η "Μανίνα" ταινία?



    υγ.Μας εκνευρίζει η λεκτική επαλήθευση.
    Και τα 7.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λοιπόν, με παίρνει το γκομενάκι-βαμπίρ που λέγαμε και μου λέγει, πάμε σινεμά να δούμε δρακουλιάρικο; Δρακουλιαρικο; απαντώ ενθουσιασμένος, φύγαμε...

    Άλλη μια φορά τα χα κλάψει τα λεφτά΄σ μου στο παρελθόν στο Top Gun. Τι δρακουλιάρικο χαρά μου, ούτε δρακουλίνι δεν μου κάμει...

    ΥΓ. Η Κάντι Κάντι πιο τρομαχτική ήτο ως σειρά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα χα χα χα!!! Το κακό είναι ότι είδα και το σίκουελ. Ναι, στο σινεμά.
      Σχετικώς, σε παραπέμπω στο λεξικό του Τεγόπουλου-Φυτράκη και συγκεκριμένα στο λείμμα "παραληρηματικός μαζωχισμός".

      ΥΓ. Η Κάντι Κάντι είχε τουλάχιστον σασπένς.

      Διαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts