Κυριακή, 1 Φεβρουαρίου 2009

Χορτασμένος θα πάω

Κοτόπουλο με σόγια τζίντζερ και μέλι με αχνιστό ρύζι. Πσσσ, τι είπες τώρα; Λουκουμάδες με μους φέτας, δυόσμο και σως ροδιού. Έλα σταμάτα, λιγώνομαι. Μιλφέιγ με φλωριντίνες, κρεμ μπρουλέ και καραμελωμένα βερύκοκα. Μιαμ, μιαμ, μιαμ.

Μην ονειρεύομαι, μην είμαι στον Παράδεισο; -πιανόμουνα στην πλάτη να ψηλαφίσω τα φτερά! Κυριακή μεσημέρι, όξω να γίνεται του Γιουσουρούμ κι εγώ στην Kuzina να έχω πρόβλημα μεγάλο, δεν μου φθάνεις θέλω κι άλλο. Και δεν ξεύρω για τα υπόλοιπα έξι θανάσιμα αμαρτήματα, αλλά τη λαιμαργία τη βίωσα και μ'άρεσε.

Σου είπα ότι έτρωγε δίπλα μου κι η Όλγα; Η Τρέμη ντε, ποια Όλγα και ποια Όλγα! Που ήθελα να την πιάσω και να τη ρωτήξω: Με εκείνη τη φιλενάδα τη Στάη μιλιέται ακόμα; Κάνα καλό ντιβιντί της έδωκε τελευταία ο Καμπουράκης;

Αλλά τρελός είμαι να αφήσω το πηρούνι; Άσε ρε!

4 σχόλια :

  1. Γιούπι!!!!
    Άλλος ένας λόγος να μου έρθεις το καλοκαίρι στο νησί μιας και το kuzina διαπρέπει και στη Μύκονο με μοναδικά πιάτα (δε στα αραδιάζω γιατί το λαπιτόπι μου θα γεμίσει σάλια από τη λιγούρα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μια χαρά σε κόβω ! Ξέρεις πόσοι φεύγουν "πεινασμένοι" ? Αν και δεν είναι ό,τι καλύτερο να τρώς δίπλα στην Τρέμη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Λουκουμάδες με μους φέτας, δυόσμο και σως ροδιού" .... ακούγεται πολύ ασυνήθιστο, αναρωτιέμαι πως ήταν στη γεύση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @siganopapadia, αυτό σημαίνει ότι πρέπει να εντατικοποιήσω τους κοιλιακούς; Για να σκάσω μύτη στας κοσμικάς παραλίας και να είμαι προετοιμασμένος για γαστρονομικάς ατασθαλίας.

    @Tsouxtra, καθόλου δεν μου έκοψε την όρεξη το Ολγάκι, σε διαβεβαιώ.

    @Vassilie, είναι... πως να πω... και μέσα έχει... εεε... να δεις πώς το λένε... κι ύστερα το γαρνίρουνε με... όχι, ακριβώς γαρνίρουνε... αλλά το γιομίζουνε... Τέλος, νομίζω ότι πρέπει να το δοκιμάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts