Δευτέρα, 15 Ιουνίου 2009

Μπορείς να με φιλοξενήσεις στο εξοχικό σου;

Πιο εύκολο είναι να βρεις υδραυλικό την Κυριακή του Πάσχα, παρά δίκλινο στην Κίμωλο. Και μη μου μιλήσεις εμένα για κρίση, διότι την εβίωσα ωραιότατα όταν δοκίμασα να τηλεφωνήσω σε καμιά δεκαριά πανσίον: όχι την οικονομική κρίση, τη νευρική κρίση! Και είναι το τρίτο νησί που με απορρίπτει. Σκέψου να ήμασταν και σε εποχές ανάπτυξης: ούτε στο σπίτι μου δεν θα έβρισκα να μείνω το καλοκαίρι.

Τώρα κατάλαβα γιατί η Σοφία η Αρβανίτη δεν ήθελε να της μιλάνε για καλοκαίρια, για ακρογιαλιές και γι'αστέρια: προφανώς έψαχνε κι αυτή για Κίμωλο και σιχτήριζε που την είχε βγάλει παραλία. Αλλά επειδής εγώ δεν είμαι αλάνι και θέλω "σιδερωμένο κατωσέντονο, διπλωμένο πανωσέντονο", αντιλαμβάνομαι ότι μία βδομάδα στο νησί θα μου στοιχίσει τα μισθά δυόμιση μηνών. Αβάδιστα. Και αυτό εάν εντέλει βρω κάτι που να βλέπεται και να μην είναι κόπι πέιστ το μπόρα μπόρα -διότι το φώτοσοπ έχει φέρει την ακρογιαλιά και το φοινικόδεντρο στην αυλή του τελευταίου "ρουμ-του-ρέντ" που βρίσκεται γαντζωμένο πάνω στο κατσάβραχο, δίπλα στον γυπαετό και σε υψόμετρο που φοράς μάσκα για να οξυγονώνεται ο εγκέφαλος. Ζήσε κι εσύ το μύθο σου στην Ελλάδα.

Πάντως η αλήθεια είναι ότι είμαι και της τελευταίας στιγμής: αν δεν δω τον Υμηττό να φλέγεται, δεν καταλαβαίνω ότι μπήκε καλοκαίρι να ξεκουνηθώ. Σήμερα γύρναγα από τη δουλειά, νάσου το δάσος πάνω μου στη γνωστή βερσιόν-αποκαϊδι. Παλιά το καλοκαίρι το αντιλαμβανόσουν ως κόνσεπτ από το τζιτζίκι που έπαιρνε το κεφάλι σου, τώρα από το καναντέρ που πετάει πάνω από το κεφάλι σου. Και ορίστε για να μη με λες τρελό, το είπε και ο Μαρκογιαννάκης όταν τον ρωτήσανε γιατί δεν είναι έτοιμα τα πυροσβεστικά ελικόπτερα: έως προχθές έβρεχε!

Κι έρχομαι κι αναρρωτιέμαι: ποιος διάολος πήρε με τη βροχή στην Κίμωλο και έκλεισε όλα τα δωμάτια γαμώτι;

4 σχόλια :

  1. Καλό Καλοκαίρι Πιγκουίνε! Μεγειά και το header πολύ ωραίο και ακριβώς στο κλίμα της εποχής!

    Κρίμα που δεν μπόρεσες να βρεις αυτό που ψάχνεις για τις διακοπές σου. Πιστεύω αν ψάξεις για κάποιο οργανωμένο πακέτο βγαίνει πολύ πιο οικονομικό. Και μην κολλάς σε κάποιο συγκεκριμένο νησί, σκέψου και εναλλακτικές! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι ματσωμένοι αζέροι αγάπη μου, άκου που σου λέω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγνώμη αλλά έχω καπαρώσει πιγκουίνο στο νησί και φέτος αλλιώς δε θα πάει καλά το καλοκαίρι μου! Έλα, έτοιμα είναι όλα, σεντόνια, καθαριοτητα, αμμουδιά με βιβλίο και φίλη με μεγάλα αυτιά και πολύ κέφι!
    Πότε είπες έρχεσαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @DaNaH: Η μόνη βιώσιμη εναλλακτική στην οποία μπορεί και να βρω δωμάτιο είναι η Ανω Λαπωνία.

    @An-Lu: Τίγκα στον Αζέρο το νότιο Αιγαίο φέτος. Στο βόρειο, κυριαρχεί ο Καζάκος και ο Ουζμπέκος.

    @Siganopapadia: Σου'χω μαζεμένο ένα χειμώνα πιγκουίνου να σου διηγηθώ. Νοίκιασε την ξαπλώστρα για δύο εβδομάδες και σου'ρχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts