Πέμπτη, 30 Ιουλίου 2009

That's how she became the Nanny!

Αν νομίζεις ότι μεγαλώσαμε μόνο εγώ κι εσύ, χιουτζ μιστέικ. Και η Φραν την απέκτησε τη ρυτίδα της αλλά δες πόσο της πάει! Μπορεί να την έχεις δει στο Μέγκα, να την έχεις ξαναδεί στην επανάληψη, να την έχεις φάει στη μάπα ως Λεκάκη, να την έχεις ξαναφάει κι αυτήν στην επανάληψη, αλλά έλα και πες μου αν μπορείς να βρεις μέσα στο ντάλα καλοκαίρι κάτι άλλο στην τηλεόραση που να μην σε οδηγήσει στην απόγνωση. Άντε να σου εξαιρέσω τον Αλ Μπάντι και τον Τόνι Μισέλι στο Μακεδονία τιβί.

Τώρα ειλικρινά: ακόμα και μέσα από τη φωτό, δεν νομίζεις ότι ακους το γέλιο της; Κρίπι λέμε!

3 σχόλια :

  1. Από τις καλύτερες σειρές. Τώρα πάντως έχω κατεβάσει και τισ 11 σεζόν Παντρεμένοι με παιδιά και τις βλέπω σερί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ε λογικο Μαλερ μου
    επειδη εσυ ποτε δεν θα κυοφορησεις.

    Πιο πολυ σε νταντα σε βλεπω να καταληγεις, για αυτο ασε τις παντρεμενες με τα παιδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μακράν οι 3 καλύτερες τηλεοπτικές σειρές αυτές που ανέφερες!!! ;)

    Όντως το γέλιο το "ακούς" ακόμα και μέσα απο τη φώτο! Κρίπι δεν λες τίποτα χαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts