Κυριακή, 23 Αυγούστου 2009

Πυρ και μανία

Το απόγευμα του Σαββάτου αντίκρυσα στην Αττική Οδό ένα τρέιλερ από τη συντέλεια του κόσμου. Ένας ψεύτικος ήλιος πίσω από μαύρο παραπέτασμα. Αποκαϊδια να χορεύουν στον αέρα. Δύσκολες αναπνοές, μουντές σκέψεις -ίδιες με τότε. Παραμένω αηδιασμένος. Εδώ και χρόνια.

Στα ρεπορτάζ της τηλεόρασης είδα τον πρωθυπουργό των μεγάλων πυργκαγιών να κοιτάζει από το ελικόπτερο τα χιλιάδες στρέμματα καμένης γης. Δεν θα συνεχίσω αυτό το ποστ γιατί δεν μπορώ να είμαι ούτε αστείος, ούτε κόσμιος.

5 σχόλια :

  1. Και ποιός φταίει για όλα αυτά καλό μας?

    Μήπως ΟΛΟΙ εμείς?(με τη γνωστή παράθεση που έκανα στο μπλογκ της Ιφιμέδειας-κι-έχω-πονοκέφαλο-τώρα-για-να-τα-ξαναγράψω-άσε-που-αύριο-έχω-φασίνα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι τραγική η κατάσταση. Όμως μου είπε και μια κυρία που μένει στην Αθήνα: "δεν πιστεύω ότι δεν μπορούν πια να σβήσουν τη φωτιά, το κάνουν για να φάνε τα οικόπεδα!"

    Θλίβομαι! Δεν αξίζουμε να ζούμε σε αυτή την όμορφη χώρα, έτσι όπως της φερόμαστε! :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @7Demons, εγώ έχω καλό άλλοθι: έβλεπα στίβο λέμε! Δεν φταίω, δεν φταίω, δεν φταίω.

    @DaNaH, αν ήμουν πρωθυπουργός θα λάμβανα μία σειρά σουπερκουλ μέτρων, σουπερμοντέρνων πολιτικών και σουπεργουάου πρωτοβουλιών. Στη συνέχεια θα απελαύνανα από τη χώρα όλους τους Έλληνες για να μπορέσω να τα εφαρμόσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κουράστηκα. πολύ. από όλα. μα κυρίως από αυτό το παγερά ανέκφραστο "ενδιαφέρον" τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ b|a|s|n\i/a, κι εγώ νιώθω την ίδια κούραση. Κουράστηκα να διαπιστώνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts