Κυριακή, 4 Οκτωβρίου 2009

Τώρα ήρθε η (πραγματική) ώρα του Καραμανλή

Πέντε χρόνια τώρα έχω βαρεθεί να ακούω ότι ο Καραμανλής θέλει, αλλά τα στελέχη του δεν μπορούν. Έχω βαρεθεί τους αναμασημένους λαϊκισμούς τους, τα λόγια τα παχιά, τα συνεχή σκάνδαλα, τις πολιτικές αστοχίες, την προφανή αδυναμία τους να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα.

Η κυβέρνηση του Καραμανλή παραιτήθηκε μόνη της. Δεν μπορούσε ρε παιδί μου να κυβερνήσει. Βαριόταν, δεν της έβγαινε, περνούσε πιο χωρατατζίδικα όταν ήταν στην αντιπολίτευση. Δε'ν'κακό! Τόσα και τόσα κόμματα υπάρχουν απλώς και μόνο για να ασκούν κριτική, δεν τους κρατάμε μούτρα.

Αλλά όταν ακούω σήμερα το βράδυ τα σερνόμενα γαλάζια στελέχη να λένε ότι χάσανε επειδή είπαν την σκληρή αλήθεια, επέτρεψέ μου να γελάσω: χα-χα-χα! Θύμησέ-μου πώς έγινε τόσο σκληρή αυτή η αλήθεια και για ποιανής κυβέρνησης υπαιτιότητα ομιλούμε; Α ναι. Της κυβέρνησης του "ξεκάθαρα" και "αμείλικτα".

Ναι, συγχαρητήρια για την ειλικρίνιά σας: οι δείκτες της οικονομίας έπιασαν πάτο! Αλλά αγαπητή αδέξια δεξιά, η πολιτική δεν είναι διαπιστώσεις, αλλά οραματισμοί και εμπνεύσεις. Η χειρότερη κυβέρνηση της μεταπολίτευσης ουδέποτε είχε ιδέα για το τι ακριβώς θα έπρεπε να κάμει, με ποιους τρόπους και με ποιες πολιτικές.

Σήμερα το βράδυ οι ερασιτέχνες της Ρηγίλλης θα βρεθούν εκεί που έπρεπε να βρίσκονται εξαρχής: σπίτι τους.

2 σχόλια :

  1. Επειδή είπανε την αλήθεια στον ελληνικό λαό και επειδή δεν διαφημίσανε αρκετά το έργο τους.

    Αυτή θα είναι η καραμέλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τον μεθυσαμε τον ηλιο
    και τωρα ειναι πρασσινος
    τουτεστιν αγουρος
    περιμενε να γινωσει
    να δεις που μαλλον θα γινει κι αυτος αγγουρι
    το θεμα ειναι οτι ολοι περνανε καλα μεχρι να γινουν απο καμπια πεταλουδα
    μετα συνειδητοποιουν πως ζουνε μονο μια μερα

    Οτι φαμε
    οτι πιουμε
    κι οτι αρπαξει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts