Πέμπτη, 29 Οκτωβρίου 2009

Φάε το τηλεκοντρόλ σου

Εφέτος η ελληνική τηλεόραση βάλθηκε να σου αποδείξει ότι άδικα τα πέταξες τα ευρουδάκια σου που πήγες και αγόρασες την σουπερντουπερ πλάσμα οθόνη σαραντατόσων ιντσών και την κότσαρες στο σαλόνι. Που δεν έπαιρνες καλύτερα μία αφίσα με τη Βάνα Μπάρμπα να την κρεμάσεις στον τοίχο να την χαζεύεις; Όσο ζάπινγκ και να κάμεις, το κακό εναλλάσσεται με το χειρότερο.

Κατηγορία πρώτη: σήριαλς

Το εξής ένα: Παπακαλιάτης. Που είναι βεβαίως κατηγορία από μόνο του. Λες "παπακαλιάτης" και καταλαβαίνεις ότι θα δεις τον αδελφό να ανταγωνίζεται με τον αδελφό για τα μάτια κοπελίτσας που είναι παρακόρη του πατέρα που αυτοκτόνισε γιατί έκρυβε από τη μητέρα δεσμό με ερωμένη η οποία θα την πέσει και στον γιο του θεος-σχωρέστον πρώην της που όμως είναι παντρεμένος αλλά ασφυκτιά σε έναν γάμο που δεν τον εκφράζει πια γιατί θέλουν άλλα πράγματα αυτός και άλλα η γυναίκα του. Φυσικά στο ενδιάμεσο θα δεις τους πρωταγωνιστές να χαριτωμενίζουν μεταξύ τους, να στοχάζονται με ένα ντρινκ στο ντιζαϊνάτο σαλόνι τους, να κουτρουβαλιάζονται από τις σκάλες και να μπλέκονται σε ερωτικά σχήματα μεταβλητής γεωμετρίας όπου χάνει ο γκόμενος τη γκόμενα και η γκόμενα το γκόμενο. Και μη χολοσκάς: όλο και θα πέσει κάνα λεσβιακό φιλί, θα φλιπάρει κάποιος χαρακτήρας γιατί του λερώθηκε ο καναπές και θα το ρίξει στα βαριά ναρκωτικά και ίσως αποδειχθεί ότι η μαμά ήταν που σκότωσε τον μπαμπά γιατί βαρέθηκε επιτέλους να κατεβάζει η ίδια το καπάκι της τουαλέτας.

Το κακό δεν είναι ότι ο Παπακαλιάτης συνεχίζει το ίδιο σήριαλ από εκεί που σταμάτησε το προηγούμενό του, φοδράροντας διάφορα σενάρια ξένων ταινιών και σειρών. Το κακό είναι ότι ο Παπακαλιάτης είναι το καλύτερο φετινό σήριαλ.

Διότι οι θαρραλέες προσπάθειές μου να δω το "Μ+Μ" (που δεν έτρωγα καλύτερα τα ομότιτλα σοκολατάκια;), τον "Δρ Ρούλη" (που δεν πήγαινα να με κοιτάξει στο εργαστήριό του ο Δρ Καλιγκάρι;), την "Παιδική Χαρά" (που δεν πήγαινα καλύτερα να κάμω τραμπάλα από μόνος μου στο πάρκο;), το "Μίλα μου Βρώμικα" (που μη με προκαλείς εμένα, γιατί έτοιμος είμαι να σου μιλήσω βρώμικα και δεν θες!) και το "Η Οικογένεια Βλάπτει" (που δεν είναι η οικογένεια που βλάπτει αλλά τα ανέμπνευστα σήριαλς) με ανάγκασαν να δώσω υπόσχεση στον εαυτό μου ότι φέτος το μόνο ελληνικό σήριαλ που θα δω θα είναι τα τέσσερα νέα επεισόδια των Τριών Χαρίτων. Και η διαδοχή στη ΝουΔου.

Κατηγορία δεύτερη: Ριάλιτι

Θέλεις να ψιλοκόψεις το ραπανάκι για να κερδίσεις την καλή σου; Θέλεις να αρμέξεις τη γελάδα και να ζήσεις το βουκολικό σου αίσθημα; Θέλεις να ξοφλήσεις το δάνειο και ν'αντικρύσεις με καθαρό μέτωπο την κενωνία; Θέλεις να σε ταπεινώσει ο Θεοφάνους; Να σου διδάξει τον πωπό η Βίκυ Καγιά; Να σου βρει τη χαμένη συνιφάδα η Βίκυ Χατζηβασιλείου; Να σου ισιώσει την ταβέρνα ο Μποτρίνι; Να σου λύσει το θεματάκι με τη Μαλάμω και τα τέσσερα εξώγαμα η Ανίτα; Να σου λυγίσει το κουταλάκι ο Γιούρι; Συντονίσου! Το ριάλιτι έχει περάσει από την πρωτόγονη εποχή του Τσάκα στη σύγχρονη εξειδίκευση του ό,τι-να-ναι. Θα ακουστώ σαν τη γιαγιά σου, αλλά δεν είναι σοβαρά πράματα αυτά γιαβρίμ. Κουράστηκα το κοινό.

Πολύ.

Βαρέθηκα τις μεσημεριανές επαναλήψεις και τα κουσκουσάδικα, τις μονοθεματικές ειδήσεις και τα στημένα παράθυρα, την Πετρούλα και την Αφρούλα (θε-μου όμως!), τον Χαρδαβέλλα και τα άλιενς, τα όργανα αδυνατίσματος και τα διαμαντένια κολιέ στο Μακεδονία τιβί. Βα-ρέ-θη-κα!

Και τελοσπάντων η Άννα Ανδριανού γιατί δεν κάμει τηλεόραση φέτος; (επίσης: που είναι η Μπήλιω;)

9 σχόλια :

  1. Σσσσσσσσσσσσ.... σιγά καλέ, μη λες Μπήλιω δυνατά και μας την ξαναφέρουν και δε θα ξεύρουμε από πού να φύγουμε!
    Καιρός ήταν να χαλάσει εντελώς η ΤιΒι μπας και συμμορφωθεί κανένας πιγκουίνος να γράψει κείμενα για εμάς τα φανατικά οπαδάκια του, κόψε την τηλεόραση και ξεκίνα να γράφεις ό,τι σου κατέβει τζάνεμ'.
    Προσκυνήματα
    Κατ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ φέτος δεν έχω δει τίποτα απ'όλα αυτά! Αν τύχει κανένα μεσημέρι και το θυμηθώ θα δω τις επαναλήψεις από τις "Τρεις Χάριτες" και φυσικά θα δω και τα νέα επεισόδιά τους με ενδιαφέρον με τη νέα χρονιά.

    Αντιθέτως έχω προσθέσει στις σειρές που παρακολουθώ την πολύ καλή αμερικάνικη σειρά "Flash Forward"! Σου την προτείνω ανεπιφύλακτα! :)

    ΥΓ. Αυτό το Μ+Μ απ'ό,τι έχω διαβάσει σε περιοδικά γιατί μου θυμίζει το Sk8er Boy της Avril Lavigne (Lyrics);

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εννοείται ότι πτηνό βλέπει Flash Forward. Στο όραμα του μέλλοντός του, έχει δει ότι είναι τ'ανάσκελα σε εξωτική παραλία στα νησιά Μπόρα Μπόρα και του κάνει μασάζ η Ζιζέλ. Πτηνό αναμένει ανυπόμονο να δει πώς θα γίνει αυτό μέσα στους προσεχείς έξι μήνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ναι γιατι η Ανδριανου μας ελειπε απο την τηλεοραση.

    Δεν πας καλα παιδι μου.

    H τηλεόραση υπάρχει για λόγους προσανατολισμού, επειδή εάν το δωμάτιο δεν τζάκι, τα έπιπλα πρέπει να κοιτάνε πως μια κατεύθυνση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κι εγώ αυτής της λογικής ήμουν, αλλά επειδής αποδεικνύεται πολύ κακό φενγκ σούι να κοιτάει ο καναπές μου τον Αυτιά, έχω γυρίσει όλα τα έπιπλα πλάτη στην τιβί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ό,τι και να λες είναι λίγο μπροστά στον πολιτικό σχολιασμό της Lady A. στο δελτίο του Star!

    Επίσης, έγκυρες πηγές αναφέρουν ότι η Μπήλιω παίζει τσιγκολελέτα με τη Δαφνη στο παγωμένο χρονοντούλαπο της ΕΡΤ.

    Πότε είπαμε ότι αρχίζει πάλι το LOST?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πινγκουίνε έλεος, γράψε κάτι σύντομα γιατί κάθε μέρα που μπαίνω με την ελπίδα ότι έχεις νέο σχολιασμό πέφτω πάνω στα μούτρα αυτών των 4 ακαμάτηδων και αχαϊρευτων ηθοποιίσκων (sic) και σκιάζομαι. Μα επιτέλους πόσο χάλια είναι όλοι τους και ποιες είναι αυτές οι ηλίθιες χαζογκόμενες που τους έχουν κάνει sex sumbol? Ήμαρτον κύριε Πρόεδρε...
    Γράφε πτηνό και ας είναι και τα κάλαντα! (μη μου πεις ότι σου έβαλα ιδέες τώρα...;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. bre άτομο, την σούπερ ντούπερ τηλεόραση την παίρνεις για να βλέπεις ταινίες σε dvd ή blue-ray όχι Παπακαβλιάτη!! (εκτός κι αν παίζει γυμνός)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts