Δευτέρα, 23 Νοεμβρίου 2009

2012

Δεν ξεύρω ποιο ενδεχόμενο είναι περισσότερο disturbing: να καταστραφεί ο κόσμος το 2012 ή να συνεχίσει να υπάρχει; Και τελοσπάντων, αν είσαι η ΝΑΣΑ και έχεις τίποτις inside information, πολύ θα το εκτιμούσα να με ενημερώσεις για να αγοράσω αυτήν την σαλονοτραπεζαρία που έχω βάλει στο μάτι που την παίρνεις τώρα και την πληρώνεις μετά από τρία χρόνια. Α και για να ζητήσω όλη την κανονική άδεια του 2012 από νωρίς.

Η ταινία κινείται επιτυχώς στον ένδοξο δρόμο της παγκόσμιας συνομωσίας που χάραξε πριν καμιά τριανταριά χρόνια η "Εναλλακτική Λύση Νο 3": o πλανήτης είναι στα πρόθυρα καταστροφής, οι αμερικάνοι ξεύρουν αλλά δεν λένε, οι φραγκάτοι έχουν κλείσει εισιτήριο επιβίωσης σε μεταμοντέρνα Κιβωτό (γιατί ως γνωστόν το Κολωνάκι δεν πεθαίνει), εσύ κι εγώ την κάτσαμε. Φίλε, δεν έχει σημασία το πως και το γιατί. Το έχουνε προβλέψει οι Μάγιας λέμε, συγκεντρώσου!

Κάθε φορά πάντως που βγαίνει ένα τέτοιο, λες σιγά-μωρέ, τα έχουμε δει αυτά ξανά και ξανά, πιο μπλοκμπάστερ δεν γίνεται. Κάθε φορά διαψεύδεσαι. Η γη ανοίγει κάτω από τα πόδια σου, τα κτήρια πέφτουνε πάνω σου, το τσουνάμι σε παίρνει και σε σηκώνει. Τα εφέ είναι πιο καταιγιστικά και χορταστικά από ποτέ, οπότε μία δραμαμίνη μπορεί και να τη χρειαστείς μαζί με τα ποπκορν. Σε μερικές σκηνές κρατιόμουν από την καρέκλα για να μην πέσω στο κενό. Ιουκ.

Βεβαίως η ταινία πάσχει από τις γνωστές ασθένειες του είδους: το σενάριο είναι αφελές, ο πρωταγωνιστής είναι πιο κωλόφαρδος και από το Ρεχάγκελ, ο Πρόεδρας των ΗΠΑ είναι σουπερπρότυπο ηθικής (και μαύρος) και κυρίως, δεν θα θυμάσαι τίποτα από όλα αυτά αύριο. Δεν πειράζει καθόλου όμως. Αν οι Μάγιας έχουν δίκιο, σύντομα θα έχεις ξεχάσει και που μένεις.

8 σχόλια :

  1. Στην ξαπλωτούρα του Village είπα να πάω και σωριάστηκα από τα εφέ! Όλη την ώρα στην τσίτα ήμουν, πηγαίντε να το δείτε στη μεγάλη οθόνη, αλλιώς δε λέει ούτε για το σαλόνι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. για 2,5 ώρες τα σπάει. μετά παύει να υπάρχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Επιτέλους! Ένας άνθρωπος που προτείνει την ταινία. Όλοι οι κουλτουριάρηδες φωνάζουν "μακριά, μακριά, blockbuster".

    Τώρα μπορώ να δω την ταινία χωρίς ενοχές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά εννοείται ότι την προτείνω. Θα περάσεις ζούπερ!

    (τα ενοχικά σύνδρομα έναντι των blockbusters τα έχομεν ξεπεράσει -δώσε δεινόσαυρους και ρομποτ στο λαό!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. A εγώ δεν έχω πρόβλημα και να καταστραφει.
    Ισα ισα θα σωθώ και απο κάτι δάνεια.

    Κουφέτο θα μου έρθει.
    Και δεν με έχουνε παρει και φαντάρο ακόμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δηλαδή αν το καλοσκεφθείς κι εγώ που πήγα φαντάρος, μαλακία έκανα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @x-oyranoy
    αγάπη, το να δώ εσένα φαντάρο και vers να μπορεί να γαμήσει είναι τα 2 μόνα πράγματα που μου έχουν μείνει να δώ σε αυτή την ζωή πριν κλείσω τα γερασμένα μάτια μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts