Πέμπτη, 5 Νοεμβρίου 2009

Εσύ θα τη χτυπήσεις την ένεση;

Δεν ξεύρω αν στο είπα αλλά το καλοκαίρι με έτρεχα στα νοσοκομεία με γαστεντερίτιδα από συριανό πιτόγυρο -που θα το πεις λάθος διατροφική επιλογή για κυκλαδονήσι, αλλά το ψάρι δεν το τρώω και πόσα λουκουμάκια πια να σε χορτάσουν;

Φθάνω στην Αθήνα, αλλού πατάς, αλλού με βρίσκω: να ψήνομαι στον πυρετό και να ανακατεύεται το είναι μου ωσάν να είμαι αφημένος με ψαρόβαρκα στο Κάβο Ντόρο. Με το που με βλέπει η γιατρός στα εξωτερικά ιατρεία και συνδυάζει τις έννοιες "κυκλαδονήσι", "πυρετός", "αναγούλα", το μάτι της ταράζεται. Κάνει πεντέξι βήματα πίσω έντρομη και λέει "πάω να σου φέρω μάσκα".

Θες ο πυρετός, θες η παραζάλη, δεν ξεύρω πώς το σκέφθηκα εκείνη τη στιγμή, αλλά περίμενα να κουβαλήσει μία μουτσούνα πατρινό-καρναβάλι-για-πάντα. Μόνο όταν εντέλει επέστρεψε φορώντας και η ίδια μία γαλάζια ιατρική μάσκα, μου ήρθε ο συνειρμός της γρίπης. Ναι, αυτής της πολυδιαφημισμένης. Των χοίρων. Κι αισθάνθηκα ένα δέος. Θα με παίξουν τα κανάλια. Θα με πει η Τρέμη. Τριαντατριάχρονος ιδιωτικός υπάλληλος επέστρεψε από διακοπές στις Κυκλάδες προσβεβλημένος από την (φτού-φτου-μακριά-από-μας) γρίπη και του μαδάνε πέταλα σε κεντρικό νοσοκομείο. Με φαντάστηκα κλειδαμπαρωμένο σε ειδικό δωμάτιο να μου δίνουν το δίσκο με το φιδέ συρταρωτά από πορτάκι και να με εξετάζουν με διαστημικές στολές σαν να είμαι ο Ε.Τ. ο εξωγήινος. Να βγαίνει ο Κρεμαστινός στο παράθυρο του Χατζηνικολάου να καθησυχάζει το τηλεοπτικό κοινό, να στήνεται πρες κόνφερανς στο νοσοκομείο με ειδική τέντα για τους δημοσιογραφους και να γίνονται τουλάχιστον δύο γκρουπς υποστήριξής μου στο φέισμπουκ.

Βεβαίως πολύ σύντομα μίλησα για τον πιτόγυρο και η γκλάμουρ νοσηλεία μετατράπηκε σε ρουτινιάρικη εισαγωγή για να μου δώσουν καμιά αντιβίωση να ισιώσω, να μπορέσω να πάω σπιτάκι μου. Μου είπανε να βγάλω και τη μάσκα -αλλά την κράτησα για κάνα δίωρο, διότι πρώτον μου τόνιζε τα μάτια και δεύτερον, είχε φρικάρει τον παππού που νοσηλευόταν στο διπλανό κρεβάτι.

Γιατί τα θυμήθηκα αυτά μετά από τόσους μήνες; Διάβαζα για την έξαρση που περιμένουν μέσα στις επόμενες ημέρες ντε! Δύο εκατομμύρια έλληνες θα την πάθουν, τα στατιστικά δεν είναι μαζί σου. Και δεν ξεύρω αν θα μπει η γρίπη στη ζωή σου, αλλά έχεις πλέον δίλημμα ποιον δρόμο να διαλέξεις, η απόφαση ποια είναι η σωστή: να το κάνεις ή να μην το κάνεις το εμβόλιο; Όπου καταλαβαίνεις ότι αυτό θα διχάσει εκ νέου το λαό, θα προκαλέσει νέες συζητήσεις, θα δώσει λαβή στο Λιακόπουλο να αναπτύξει θεωρίες για σχέδιο εξωγήινων να καταλάβουν τον πλανήτη. Που και την ασπιρίνη θα πετάξω.

Ε λοιπόν, δεν το κάνω το εμβόλιο, κουφάλα φαρμακοβιομηχανία! Έχω φάει και συριανό πιτόγυρο, αντέχω.

7 σχόλια :

  1. Δεν τρως ψάρια;;; (αυτό μου έμεινε εμένα από την ανάρτηση, χαχαχα!) Καλά τι σόι πτηνό είσαι συ και δεν τρως ψάρια;;!! Υπάρχει πιο νόστιμο πράγμα; Τς τς τς!

    Και καλά το επόμενο πράγμα που βρήκες να φας πέραν των ψαριών ήταν ο γύρος; Καμιά πίτσα, κανένα goody's δεν μπορούσες να "χτυπήσεις"; Τέεεελος πάντων!

    Πάλι καλά που ήταν μόνο αυτό να λες και δεν ήταν τίποτα χειρότερο! Όσο για το εμβόλιο ούτε εγώ το κάνω, συμφωνώ μαζί σου. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν τρώει ψάρια έτσι κι αλλιώς, ακόμα κι αν τα πιάσει η φίλη του...

    Λοιπόν, τρελόπουλο αρνούμαι κι εγώ να κάνω το εμβόλιο, είμαστε η γενιά της κατσαρίδας και δύσκολα ψοφάμε κουφάλα νεκροθάφτη!

    Το ξέρατε ότι ο εμβολιασμός έγινε και καλά αναγκαστικός επειδη έχουν παραγγειλει ένα σκασμό εμβόλια και επειδη οι ελληνες δεν τα τίμησαν δεν ξέρουν τι να τα κάνουν; Όχι πείτε μου, το ξέρατε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. όχι βέβαια. η γρίπη είναι εφεύρεση των καναλιών και των φαρμακευτικών. Μόνο αν δώ κόσμο να πεθαίνει στο δρόμο θα πιστώ να την κάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. και πριν ήταν το σαρς, πριν ήταν η ασιατική γρίππη, πριν ήταν η νόσος των πτηνών και μας τα έχουν κάνει τσουρέκια με τις νόσους τους. Λευτεριά στα συριανά πιτόγυρα, πολύ ωραίο κείμενο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. AE (antidrastic-element)21 Νοε 2009, 11:45:00 μ.μ.

    Vre mipos esy telika ti htypises tin enesi ki eheis toso kairo na grapseis?! =O

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χεχεχε! Μην ανησυχείς, δεν με πέτυχε η Ξενογιαννακοπούλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts