Σάββατο, 2 Ιανουαρίου 2010

Σήμερα έχει παλλινδρόμηση

Το βράδυ φύσαγε τόσο πολύ που όταν ξύπνησα το πρωί, άνοιξα τα πατζούρια φοβούμενος ότι θα έχω προσγειωθεί σε καμιά περαχώρα. Νόουπ, είμαι ακόμη στο Κάνσας.

Αφού μας ζάλισε όλη νύχτα με το φιου και φιου (δεν πέφτει λέμε, είναι από τούβλα!), ξημέρωσε μία καταγέλαστη, ζεστή μέρα, από εκείνες που θέλεις να κατέβεις στους δρόμους σφυρίζοντας στη ζωή. Εξού και πήρα εφημεριδούλα (συν απόθεμα ένθετων από προηγούμενες ημέρες) και πήγα για πρωινό καφέ να φωτοσυνθέσω.

Ερώτημα πρώτο: τι να βάλω με τέτοιον καιρό;

Πάρε ιδέες από τη γκαρνταρόμπα του Μάριο. Τώρα καταλαβαίνεις τι τον κάνει ζούπερ!

Το καλό με το να είσαι ακαμάτης άνθρωπας και να μην έχεις αξιωθεί να ανεβάσεις (ακόμη) τα καλοκαιρινά σου από τη ντουλάπα είναι ότι χουρέι, έχεις επιλογές ολ-γιαρ-λονγκ και είσαι global warming ready. Απίστευτο αλλά βγήκα με κοντομάνικο. Και ναι, λαστ τάιμ άι τσέκντ, είναι Γενάρης!

Ερώτημα δεύτερο: που να πάω;

Οι δρόμοι είναι θεοάδειοι και αν το συνδυάσεις με το ζεστό καιρό, νομίζεις ότι όλοι πήγανε για μπάνιο. Είμαι βέβαιος ότι το βράδυ στις ειδήσεις οι χειμερινοί κολυμβητές θα κόβουν την πρωτοχρονιάτικη πίτα τους σε κατάμεστη παραλία, βλαστημώντας την ώρα και τη στιγμή!

Εντέλει βρέθηκα στο Φάρο Ψυχικού και μπήκα σε μία από τις καφετέριες που δεν ξεύρω το όνομά τους, κατεβάζοντας κατά πέντε δεκαετίες το μέσο όρο ηλικίας των πελατών. Άπλωσα τις εφημερίδες μου, ρούφηξα τον καφεδάκο μου και μασούλησα νωχελικά το μπισκοτάκι κανέλα.

Δεν ξεύρω αν το έχεις καταλάβει, αλλά το πρώτο resolution της χρονιάς είναι να μετατρέψω την καθημερινότητά μου σε διακοπές. Πόσο γουάου απόφαση είναι αυτή;


Θυμάσαι εψές που σου έλεγα ότι ήταν λάθος το μοτιβέισιοναλ ημερολόγιο; Λοιπόν πήρα δώρο καλαντάρι με το μικρό Νικόλα! Που πολύ μου αρέσει διότι είναι τεράστιο και πάλευκο και μυρίζει ωραία το χαρτόνι του.

Το οποίο λοιπόν καθώς κρέμαγα, με βοήθησε να κάμω μία σημαντική ανακάλυψη (εντάξει, όχι τόσο σημαντική όσο η ανακάλυψη της πυρίτιδας, της πενικιλίνης ή του κίντερ έκπληξη, αλλά σημαντική ιν ε γουέι): χαζεύοντας τις ημερομηνίες συνειδητοποίησα ότι η σημερινή διαβάζεται μπρος-πίσω. Έχουμε 2010.01.02 αλλά και ανάποδα να το διαβάσεις, πάλι σήμερα δείχνει -πράγμα που θα συμβεί ξανά στις 2 Νοεμβρίου του 2011 και μετά στις 2 Φεβρουαρίου του 2020 (το γκούγκλαρα, δεν είμαι η Ευγενία Λεούση).

Αυτό για να εκτιμήσεις πόσο σημαντική είναι η σημερινή μέρα!

9 σχόλια :

  1. κορυφαία είναι η στολή-ρακούν το Μάριο, δεύτερη σειρά στα δεξιά. Θα ήθελα πολύ να έρθω μια μέρα στη δουλειά ντυμένος ρακούν (είδες ανωμαλίες που έχει ο κόσμος)

    Καλή χρονιά αγαπητέ- πότε θα σε διαβάσω, εκατό χρόνια γράφεις, θα μου φας δυο ημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Yo!Reeka's, new year's resolution για σένα: να διαβάσω ολόκληρο το πτηνό μέσα στο 2010! Ντυμένος ρακούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ωχ αλήθεια γράφεις από το 2004!!! woow λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ...να μετατρέψω την καθημερινότητά μου σε διακοπές...
    Εντελώς γουάου απόφαση είναι αυτή, με την καλή έννοια όμως: όχι τρελή μα εντελώς καταπληκτική!!
    Σε χάρηκα που βγήκες και βόλταρες, και ήπιες καφέ και διάβασες! Μακάρι όλος ο χρόνος σου (και ο δικός μου, εδώ που τα λέμε!) να μπορούσε να πάει έτσι!
    Καλή Χρονιά να έχουμε, με Υγεία :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @mahler76, είμαι τόσο παλιοσειρά που θυμάμαι το ίντερνετ ασπρόμαυρο.

    @lemon, αν πετύχεις πουθενά έναν τύπο που μυρίζει αντηλιακό και κρατάει ένα χάρτη της πόλης, είμαι εγώ! Χουρέι, χουρέι, ιτς α τζόλι χόλι-ντέι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. axaxaxa, άσε είμαστε ίδια ηλικία οπότε θυμόμαστε τον κόσμο χωρίς σκληρούς δίσκους και ποντίκια χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έτσι εξηγείται γιατί ποτέ δεν κατάφερα να τερματίσω το Σούπερ Μάριο, όλο το νου του στις αλλαξιές και τα λούσα, ενώ το bubble bubble ένα δεινοσαυράκι,μια φορεσιά, τέλος.

    Το ημερολόγιο αυτό μόλις το είδα εσένα σκέφτηκα κι ήθελα να στο πάρω, ευτυχώς μας ενημέρωσες νωρίς!
    ...είμαστε άρρωστοι που μυρίζουμε τα βιβλία πριν καλά καλά δούμε τον τίτλο;

    Πότε θα πάμε για καφέ-χυμό-χαμομήλι-seeds(για το πτηνο);

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Σιγανοπαπαδιά, μου πήρες καναβούρι;

    @x-oyranoy, I need a Hobbit.
    (Hobbies έχω πολλά!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts