Τετάρτη, 6 Ιανουαρίου 2010

Είναι πολύ άσχημο να γιορτάζεις τα φώτα, με το ένα χαλασμένο!

Εχθές το απογευματάκι που γύριζα με το τουτού, συνειδητοποιώ εξ αντανακλάσεως στα μπροστινά αυτοκίνητα ότι τα δεξιά φώτα πορείας μου χλώμιασαν. Σε σημείο που από μακριά με περνάς για μοτοσακό. Μη σου πω και για πυγολαμπίδα.

Επειδής το αμάξι το χρειάζομαι, έπρεπε να το φτιάξω επειγόντως. Άσε που ήταν ευκαιρία να κοιτάξω και τα τακάκια των φρένων (που ουδέποτε κατάλαβα τι είναι, αλλά πρέπει να τα κοιτάζει αυτά κανείς).

Οριακά φθάνω στο συνεργείο, την ώρα που ο κυρ-τέτοιος κατέβαζε πατζούρια.

-Έχω πρόβλημα με τα φώτα, του λέω. Μπορώ να το αφήσω;
-Δεν γίνεται, μου λέει.
-Γιατί;
-Είμαι κλειστός αύριο για τα φώτα.
-Δηλαδή άλλα πράγματα τα φτιάχνετε; Γιατί θέλω να μου ελέγξετε και τα τακάκια...

1 σχόλιο :

  1. Μήπως έχεις καμιά ξανθιά φίλη τα τελευταία χρόνια και σε έχει επηρεάσει; Τι θεική ατάκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts