Σάββατο, 26 Ιουνίου 2010

Έλα, έλα, έλα, βουβουζέλα!

Θυμάσαι εκείνο το ντοκιμαντέρ που ήταν ένας τρελός που έτρωγε αποκλειστικά ΜακΜενού για πέντε εβδομάδες και είχε φθάσει η χοληστερίνη του πιο ψηλά και από το spread του 10ετούς ομολόγου; Έτσι κι εμένα, διασωληνομένο θα με βγάλουν από το σαλόνι μου μετά από τόση μπάλα που έχω δει τις τελευταίες εβδομάδες και τόσο σουβλάκι που έχω καταναλώσει. Για να καταλάβεις, η κυριούλα στο ντελίβερι με ξέρει πλέον με το μικρό μου και λέμε και τα προσωπικά μας κάθε που την παίρνω για παραγγελία (είναι ζωχαδιασμένη σήμερα γιατί έχει περίοδο και δεν πήγε στο Αυλάκι για μπάνιο). Ένα βράδυ που αποφάσισα να μην φάω γιατί είχα γκώσει με τόσο γύρο, με πήρε ανήσυχη ότι έπαθα κάτι και με ρωτούσε για την υγεία μου (αν και μεταξύ μας, μου φάνηκε λίγο ύποπτο το ενδιαφέρον της για τα κοιλιακά μου, θε-μου τι κρέατα τρώμε!).

Και ύστερα είναι και η βουβουζέλα. Στην αρχή μού είχε σπάσει τα νεύρα, τώρα την επιζητώ. Έχω γράψει σιντί με βουβουζέλες για τ'αμάξι και τ' ακούω κάθε πρωί που πηγαίνω στο γραφείο, το κινητό μου έχει ρινγκτοουν βουβουζέλα, ενώ έχω ήδη παραγγείλει και τη δικιά μου από το Άμαζον. Έχω φθάσει ν' απορώ πώς βλέπαμε τόσα χρόνια μπαλίτσα χωρίς βουβουζέλες! Και επειδής από Σεπτέμβρη θα παίζει και στα ελληνικά γήπεδα, κοίτα να τη συνηθίσεις και του λόγου σου!

Προτείνω μάλιστα να ανοίξουμε όλους τους δημόσιους χώρους στη βουβουζέλα: να μπορείς ας πούμε να την παίζεις στο σινεμά, το θέατρο, το σχολείο, το πανεπιστήμιο, τη δημόσια υπηρεσία. Πας ας πούμε σινεμά, σου βγαίνει μπαλαφάρα η ταινία και δεν ξέρεις πώς να περάσεις την ώρα σου; Κανένα πρόβλημα! Τσαμπουνάς τη βουβουζέλα μέχρι τους τίτλους τέλους (ή μέχρι τελοσπάντων η ηρωίδα να αποφασίσει αν θα ζαχαρωθεί με το λυκόπαιδο ή με το βαμπιρόπαιδο). Πας στο ΙΚΑ για να σου θεωρήσουν το βιβλιάριο και δεν σου βάζουν τη γαμωσφραγίδα να σηκωθείς να πας στην ευχή του Θεού; Κανένα πρόβλημα! Ανοίγεις την τσάντα, βγάζεις τη βουβουζέλα, τους παίρνεις τ'αυτιά, σκίζονται να σ'εξυπηρετήσουν και σου δίνουν και δέκα ένσημα δώρο. Σου'χω και καλύτερο: θέλεις να εκδικηθείς τον πολιτικό που σε κοροϊδεύει μέσα στα μούτρα σου; Κανένα πρόβλημα! Μαζεύεις δέκα φίλους σου και στηνόσαστε έξω από τη βίλα του στις δύο τα ξημερώματα και του κάνετε καντάδα με βουβουζέλες! Στο λέω και να μου το θυμηθείς, η βουβουζέλα είναι το νέο γιαούρτωμα!

Την επομένη του αποκλεισμού της ομάδας των ΗΠΑ από το Μουντιάλ, η New York Post απεφάνθη ότι "και σιγά το σπορ"!

Πάντως όλα καλά κι όλα ωραία, σοβαρό Μουντιάλ αυτό δεν είναι! Το θέαμα στους περισσότερους αγώνες είναι χειρότερο και από την επιστροφή της Ρούλας στην τηλεόραση, οι διαιτητές είναι κουφοί και γκαβοί (το πρώτο πες οφείλεται στις βουβουζέλες, το δεύτερο είναι απλώς αδικαιολόγητο), τα "φαβορί" παίζουν τόσο χάλια που δεν θα μου έκαμε καμία εντύπωση εάν σήκωνε το τιμημένο η Βόρειος Κορέα, το έπαιρνε μαζί της στην Πιονγκ Γιανγκ και δεν το ξαναβλέπαμε ποτές. Ακόμη και η θε-μου-βόηθα Ελλάδα θα μπορούσε να επαναλάβει το θαύμα του 2004, εάν δεν χαζολογούσε με τη Νότια Κορέα και αν δεν βρισκόταν μπροστά της ο Μαραντόνας, που εμένα μου μοιάζει με κουστουμαρισμένο τάπερ.

Συνήθως σε αυτό το σημείο των διοργανώσεων, ήτοι λίγο πριν την κορύφωση, έχω ενδιαφέρον να δω ποιος θα φθάσει στον τελικό και εάν θα κερδίσω κάνα φράγκο στο Πάμε Στοίχημα (έχω ποντάρει στη Μέρκελ). Φέτος λέω άντε να τελειώνουμε, να δούμε καμιά επανάληψη στο Μέγκα και να πάμε διακοπές! Το μόνο που θα μπορούσε να σπάσει κάπως την ανία είναι να κερδίσει η Παραγουάη. Όχι δεν είμαι φαν, απλώς περιμένω να δω αν θα πραγματοποιήσει την υπόσχεσή της η Λαρίσα Ρικέλμε που είπε ότι σε αυτήν την περίπτωση, θα βγει γυμνή στους δρόμους.

Η Λαρίσα σε μία στιγμή εθνικής ανάτασης! Τζούλια, κράτα σημειώσεις...

7 σχόλια :

  1. μαλάκα οι γκόμενες είναι Θεές στην κάτω φωτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Mahler
    να εκφράζεσαι πιο καλά για το φιλαράκι μου σε παρακαλώ... με στεναχωρείς...

    @Πιγκουινάκο
    Τέλειο παραδειγμα για τις χρήσεις της βουβουζέλας, επίσης να προσθέσω: σε ενοχλέι που ο διπλανός σου πετάει σκουπίδια ή τη γόπα του από το αμάξι; Βουβουζέλα στο αυτί του από δίπλα!! χεχε
    Επίσης άλλο ένα ντου σε όσους αφήνουν το κινητό να χτυπάει στο σινεμά, στο΄θέατρο ακόμα και στο αεροπλάνο! Φρρρρρρρρρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @mahler76, οι γκόμενες είναι απίστευτες, αλλά στο τέλος θα πανηγυρίζει η Μέρκελ. Μη σου πω ότι μπορεί και να βγει εκείνη γυμνή στους δρόμους!

    @Σουσουραδίτσα μου, η λίστα αυτή είναι ατελείωτη. Μπορούμε ας πούμε να βουβουζελίσουμε όσους παρακάμπτουν την ουρά, όσους παρκάρουν πάνω στα πεζοδρόμια, όσους καπνίζουν μες τα μούτρα σου σε δημόσιους χώρους κ.λπ. Κάτσε να μου'ρθει η βουβουζέλα που παρήγγειλα και με βλέπω να τη μπουμπουνίζω ολημερίς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η Μέρκελ πήρε αυτό που της άξιζε εχτές και να πάει στα τσακίδια! Που είχε σηκωθεί και πανηγύριζε σαν τον τελευταίο γαύρο οπαδό όταν κέρδισαν την Αργεντινή, η κουράδα!

    Να με συγχωράς πιγκουίνε μου που τα λεφτάκια σου τα έχασες, αλλά πολύ την ευχαριστήθηκα την ήττα τους εχτές.

    Φυσικά το Μουντιάλ φέτος όπως τα περιέγραψες (για να μη σου πω και χειρότερα), εγώ δεν τις συμπαθάω τις βαβουζέλες καθόλου και αν τολμήσεις ποτέ να έρθεις και να μου την σφυρίξεις στο αυτί μου θα πάει από εκεί που ήρθε (Amazon Αγγλίας ή Αμερικής;)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Manouli, εχθές είχα πάει για τζόκινγκ στο γηπεδάκι και αξάφνου εκεί που έτρεχα αμέριμνος, σκάνε μύτη πέντε πιτσιρικάδες με βουβουζέλες. Τραντάχτηκε ο σύμπαν κόσμος! Σου λέει, έβαλε ο Τηλεθεατής προσφορά τη βουβουζέλα μαζί με το περιοδικό και κάθε νήπιο που σέβεται τον εαυτό του, έχει προμηθευτεί και από μία. Νομίζω ότι η Δευτέρα Παρουσία είναι κοντά (την ακούω!).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χαρηκα που ΔΕΝ πηγε κατα mitteleuropa το τιμημένο! Αμα(ν) πια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts