Πέμπτη, 8 Σεπτεμβρίου 2011

Σε είδα


Σάββατο 2 Σεπτεμβρίου μεσημέρι στο πεζοδρόμιο της Πανεπιστημίου έξω από τα Προπύλαια. Είσαι γύρω στα 21, μαλλιά στο ύψος του λαιμού, λεπτό σωματάκι, χαριτωμένη φατσούλα, φοράς γυαλιά, προφανώς φοιτητριούλα. Πέρναγα το φανάρι, ανηφορίζοντας από την Κοραή και με κατεύθυνση προς Ακαδημίας. Με σταμάτησες και προσπάθησες να μου δώσεις ένα φυλλάδιο, λέγοντάς μου "Είμαι από την κατάληψη της Νομικής!". Κοντοστάθηκα, σε κοίταξα και σε ρώτησα "από που;", γιατί δεν είχα ακούσει καλά. Μου επανέλαβες "από την κατάληψη της Νομικής" και αφού κούνησα το κεφάλι, απομακρύνθηκα.

Αν διαβάζεις αυτό το μήνυμα, ήθελα να σου πω ότι είσαι βαθιά νυχτωμένη και θα σου πρότεινα αντί για καταλήψεις, ν'ανοίξεις κάνα βιβλίο να ξεστραβωθείς.

1 σχόλιο :

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts