Δευτέρα, 19 Σεπτεμβρίου 2011

Ήμαρτον λέμε!


Βόλταρα στο κέντρο του Ναυπλίου, όταν με έπιασε μία λιγούρα. Και επειδής όπως ξεύρεις το ψάρι δεν το τρώγω (είμαι πιγκουίνος με ιδαιτερότητες), είπα να δοκιμάσω την τύχη μου στα ενδότερα της πόλης, μακριά από τις ψαροταβέρνες της παραλίας. Πίσω από το Δημαρχείο που λες -στην οδό Πλαπούτα συγκεκριμένα- εντόπισα τρισχαριτωμένο τσιπουράδικο με το αβανταδόρικο όνομα "Ήμαρτον" και είπα να του δώκω μία ευκαιρία να με χορτάσει.


Με υποδέχτηκε χαμογελαστή αλλά αποφασιστική κυρία ονόματι Γεωργία, η οποία με πάρκαρε σε ένα από τα λιγοστά τραπέζια του μαγαζιού. Στη μέση του χώρου υπάρχει ένας μεγάλος πάγκος με διάφορα διακοσμητικά τζίτζιλα-μίτζιλα (από εκεί και ο νέγρος της φωτό) και από πίσω στο κουζινάκι, το έτερον ήμισυ του μαγαζιού ο Δημήτρης που ετοιμάζει τις παραγγελίες. Δίπλα μου, μία παρέα από ναυπλιώτες συζήταγε τα της τοπικής αυτοδιοίκησης. Πιο πέρα ένα ζευγάρι Αθηναίων που μόλις είχαν τελειώσει το φαγητό τους και με την ευδαιμονία του χορτασμένου στα χείλη, υπολογίζανε πόση ώρα θα τους πάρει η επιστροφή.


Η Γεωργία έφερε ψωμάκι και κρασάκι.


Ήρθαν αργότερα και τα χόρτα.


Και η φάβα. Από τις πιο νόστιμες που έχω φάει.

Κι ύστερα το μπριάμ που παρήγγειλα, γεια-στα-χέρια-σου Δημήτρη μου! Με μπόλικο λαδάκι και ντοματούλα, μοσχοβόλαγε μαμαδίστικο φαγητό. Όλα πεντανόστιμα, όλα στην εντέλεια, φχαριστιέσαι γεύσεις και σπιτική ατμόσφαιρα. Στο τέλος, η Γεωργία με ρώτησε αν θέλω να πάρω το υπόλοιπο μπουκάλι με το νερό για να δροσιστώ στο δρόμο. Με κατευόδωσε και ως την πόρτα για να με αποχαιρετίσει. Με ευχαρίστησε χαμογελώντας και μου ευχήθηκε καλό δρόμο.


Και πες μου τώρα εσύ. Υπάρχει περίπτωση η ευγένεια, το χαμόγελο και οι πχιοτικές υπηρεσίες να αφήσουν πελάτη δυσαρεστημένο; Υπάρχει περίπτωση να μην το διαφημίσω όπου σταθώ κι όπου βρεθώ ότι "αν πας στο Ναύπλιο φίλε, έχω να σου προτείνω τσίλικο τσιπουράδικο με φοβερούς μεζέδες και ευγενέστατη εξυπηρέτηση"; Και το λέω για όλους τους υπόλοιπους επαγγελματίες και εμπόρους που μπαίνεις στο μαγαζί τους και αισθάνεσαι ότι χάρη σου κάμουν και που ασχολούνται μαζί σου.

Γεωργία και Δημήτρη, τα φιλιά μου!

4 σχόλια :

  1. Όχι βέβαια.Τα καλά αξίζουν να λέγονται. Τα χόρτα και η φάβα σλουουρπ!

    Πάντα να καλοπερνάς! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @renata, κι εγώ αυτής της λογικής είμαι: ας λέμε και κάνα καλό μπας και ξεχαστούμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. θα συμφωνήσω απόλυτα! Είναι το καλύτερο τσιπουράδικο! - πήγαμε πέρυσι ναύπλιο ενα σαββατοκύριακο του Δεκέμβρη και η πρώτη μας εμπειρία με το Ημαρτον ήταν μοναδική, εξυπηρέτηση άριστη, οι μεζέδες φοβεροί!! Θα συμπληρώσω για την ρεβυθάδα που είχε με το ψιλοκομμένο άνιθο, την μελιτζανοσαλάτα με το κόκκινο γλυκό πιπέρι, την μεγάλη ποικιλία στα τσίπουρα... Νομίζω ικανοποιεί και τον πιο απαιτητικό ουρανίσκο! Μπράβο στα παιδιά, κάνουν την διαφορά απο πολλά άλλα μαγαζιά..! Αξίζει και αυθημερόν να πας σαν ημερήσια εκδρομή μόνο και μόνο για το Ημαρτον!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Παιδιά το μαγαζί μετακόμισε στην πλατεία της Καισαριανής! Στο Ναύπλιο δε θα το βρείτε πια... Μόλις το είδα κλειστό στα τέλη του Σεπτέμβρη με έπιασε μια μελαγχολία... Το ξαναβρήκα τυχαία στην πλατεία της Καισαριανής όπως το ήξερα. Δείτε εδώ: https://www.facebook.com/pages/%CE%89%CE%BC%CE%B1%CF%81%CF%84%CE%BF%CE%BD-Imarton/487990231288668?fref=ts

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts