Παρασκευή, 18 Νοεμβρίου 2011

Φιλούθκια!

-Ανγκέλα μου, τρελή γερμαναρού, αυτό που νιώθεις δεν είναι τα φουσκωμένα γαλλικά spreads.
-Νικολά, κάνε με να νιώσω Κάρλα για ένα βράδυ κι δεν με νοιάζει που να χρεοκοπήσει όλη η Ευρώπη.

-Ομπαμουλίνι, άρεσε κινέζικο σεσουάρ έστειλα εσένα δώρο Ουάσινγκτον;
-Άσε έγινε το κεφάλι της Μισέλ κάρβουνο προχθές το βράδυ και μη μου κάμεις εμένα τον Κινέζο!

-Ποιος θέλεις μωρό μου να κάνει τον Βόρειο και ποιος το Νότιο, σήμερα το βράδυ;

-Γουστάρεις να έρθεις από το σπίτι, να σε φασκιώσω και να κάμουμε τρελίτσες;
-Αμάν αυτό το φετίχ σου με τη Γάζα.

-Εσύ Χριστό, εγώ Αλλάχ αλλά κι οι δυο μας αχ και βαχ!
-Αλληλούια ευλογημένε!

-Πρώτα τον Κινέζο, μετά εσένα... Όλο το σοσιαλιστικό μπλοκ θα φιλήσω πια;
-Να λες καλά που σήμερα δεν σου βγάζω γλώσσα.

Σημείωση: Το μόνο φωτομοντάζ που αρνήθηκε κατηγορηματικά να κάμει η Benetton για τη νέα διαφημιστική της εκστρατεία είναι το φιλί Αντώνη και Γιώργου. "Δεν θέλαμε να απεικονίσουμε τελείως εξωπραγματικά ενδεχόμενα" δήλωσε με κατηγορηματικό τρόπο, εκπρόσωπος της εταιρίας. Το μήνυμα του πτηνού πάντως είναι: αγαπηθείτε, γιατί χανόμαστε!

10 σχόλια :

  1. Όπως σου απάντησα και τα δικά μου σχόλια αγαπώ τους ανθρώπους με χιούμορ, το θεωρώ ένδειξη της προσωπικότητας του, καλώς σε βρήκα..και..μπλιάχ!..ούτε καν σε αφίσα δεν θέλω να στους βλέπω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. XAxaxaxaxaxaxaxaaxax οι λεζάντες σου είναι όλα τα λεφτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @αχτίδα, το χιούμορ σώζει ζωές.

    @Ερμή, λεφτά υπάρχουν; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπορείτε να μας προτείνετε και άλλα ζεύγη;
    Εγώ π.χ. θα ήθελα να δω το ζεύγος Πάγκαλος-Βενιζέλος (κυρίως για πρακτικούς λόγους: θέλω να εξερευνήσω τα όρια του φότοσοπ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είσαι θεός, ήλιος καλοκαιρινός λέμε, οι λεζάντες δεν παίζονται!! Όντως, Γιωργάκη-Αντωνάκη δεν θα δούμε, αν και κανείς δεν ξέρει τι κάνουν οι πρώην συγκάτοικοι εξ Αμερικής κεκλεισμένων των θυρών...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΔΕν ήξερα ότι είσαι Κύπριος! Συμπατριώτης δηλαδή. Το "φιλούθκια" αυτό καταδεικνύει. Ή κάνω λάθος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Leviathan, ο Ιούδας φιλούσε υπέροχα.

    @Κωνσταντίνε Καντακουζηνέ, άλλα εναλλακτικά ζευγάρια θα ήταν ο Τσίπρας με τον Αλαβάνο, η Παπαρήγα με τον Καρατζαφέρη, η Μπακογιάννη με το Σαμαρά και η Μιμή Ντενίση με το Λαζόπουλο.

    @sofia K., ποιο σκοτεινό μυστικό του παρελθόντος βαραίνει τη σχέση του Αντώνη με το Γιώργο; (μήπως ήθελε και ο Γιώργος τη Βίσση;)

    @Meropi, το "φιλούθκια" ήταν τυχαίο. Από βόρεια Ελλάδα η καταγωγή μου. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χαχαχαχα!! Τις φωτογραφίες τις είχα ξαναδεί φυσικά, αλλά το σχόλιό σου στο τέλος είναι μακράν όλα τα λεφτά!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αχχχ φιλακι των Αλιεφ-Σαρκισιάν δεν το βαλανε...μπουυυυ-χουυυυυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts