Δευτέρα, 9 Ιανουαρίου 2012

Λεμονάκι μυρωδάτο


Το δηλώνω ευθαρσώς: εμένα τα ξινά δεν μου αρέσουν! Δεν το σφάζω το λεμόνι πάνω από το μπιφτεκάκι μου. Δεν το στύβω πάνω από την κοτοσουπίτσα μου. Δεν τη θέλω την ξινίλα -μήτε στο φαγί μου, μήτε στις συμπεριφορές των άλλων. Μεγάλη υπέρβαση θα το επείς λοιπόν, που με βρήκες σε μπιστρό ονόματι All About Lemon, να ρουφάω τον καφέ μου και να τρώγω γλυκάκι λεμονάτο, τίγκα στη Βιταμίνη C μη-χειρότερα.


Το μπιστρό βρίσκεται στη Νέα Ερυθραία, μία ανάσα αριστερά από την Κηφισίας. Και μπορεί εκ πρώτης η περιοχή να σου μυρίζει Βου Πού, αν την καλοπερπατήσεις και παρατηρήσεις τους ρυθμούς της, θα ανακαλύψεις ότι διατηρεί τα χαρακτηριστικά παραδοσιακής γειτονιάς. Mε ανθρώπους που γνωρίζονται και χαιρετιούνται στο δρόμο, που πηγαίνουν για ψώνια με τα πόδια και που συγγενεύουν πιότερο με εκείνους που κατοικούν σε άλλες προσφυγικές περιοχές, παρά με τους μεγαλοαστούς του Κεφαλαρίου, της Πολιτείας και της Εκάλης, που τους κοιτάζουν αφ'υψηλού από τ'αντίκρυ της Κηφισίας.     


Το All About Lemon σε καθίζει σε ωραιότατο περιβάλλον που θυμίζει γαλλικό γλυκοπωλείο και σε ταΐζει ένα σκασμό γλυκά με βάση το λεμόνι, που θα το'χεις να το λες, πόσα πολλά είναι: λεμονόπιτες, τσιζκέικ, ταρτάκια, μους και μαρμελάδες. Όλα αφράτα και λαχταριστά!  


Κι απεφάσισα να στο πω κι εσένα. Γιατί πέραν που ζαχάρωσε το πτηνό με τόση γλύκα, πέραν που επανεκτίμησε το λεμονάκι το μυρωδάτο και τα παράγωγά του, φχαριστήθηκε που έμαθε πως το όλο κόνσεπτ είναι πρωτοβουλία νέων ανθρώπων. Που ουχί μόνο σκαρώνουν φρέσκα γλυκά, αλλά κατεβάζουν -καθόπως φαίνεται- και φρέσκιες ιδέες. Κίτρινο παντού.

25 σχόλια :

  1. Σταμάτα πρωί πρωί και κάνω δίαιτα, από πότε; Μα από Δευτέρα φυσικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ζαχαροπλαστείο αγάπη μου. Άκου εκεί μπιστρό στην βλαχούρενα την Νέα Ερυθραία που μέχρι πρόπερσι βόσκανε κατσίκια στους δρόμους. Πάντως αν κάνεις καμιά βόλτα από καμιά ψησταριά θα το εκτιμήσω περισσότερο είναι η αλήθεια :)
    Καλημερούδιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ, τι μου κάνετε πρωί πρωί; Μπορεί κι εγώ να μην βάζω λεμόνι στα φαγητά μου, αλλά μια λεμονόπιτα ευχαρίστως θα την χτύπαγα!
    Και να σκεφτείτε έχω αισίως συμπληρώσει 48 ώρες χωρίς γλυκό!
    Μα με αυτές τις εικόνες κινδυνεύω να ξανακυλήσω. Άνθρωπος είμαι κι εγώ. Καταλαβαίνετε..


    @mahler76
    Κουμπάρε μου, για μετά την ψησταριά είναι η πρόταση του Πιγκουίνου. Μετά το παιδάκι, πάει ένα γλυκάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ Αθηνά...
    στις ψησταριές που πάω εγώ είναι η αλήθεια το φέρνουν μετά δώρο χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά έκαμες πτηνό και μας το εκοινοποίησες το λεμονομπιστρό. Εγώ είμαι κομματάκι μακριά, αλλά από το τόσο παραστατικό σου ποστ σχεδόν σα να μύρισα... λεμονάκι μυρωδάτο. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να διορθώσω τα αδιόρθωτα.
    Σαφέστατα ήθελα να γράψω παϊδάκι και όχι παιδάκι.
    Ο δαίμων του τυπογραφείου που λέγαμε παλιά!

    @mahler76
    Την επόμενη φορά που θα πάω σε ψησταριά θα είναι μαζί σου, διότι γνωρίζεις τα σωστά τα μέρη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @tremens, κι εγώ σε δίαιτα είμαι από το πρωί αλλά έχω πάθει τρελή στέρηση (κυρίως γλυκών) και δεν ξεύρω πώς θα τη βγάλω την ημέρα!

    @mahler76, σίζοναλ αφιέρωμα σε ψησταριές θα κάμω την Τσικνοπέμπτη, καλά να'μαστε... Λολ!

    @Αθηνά, 48 ώρες χωρίς γλυκό; Θέλεις να γίνεις ο sponsor μου στον αγώνα για αποτοξίνωση;

    @gerasime, όταν ανέβω εγώ θα με πας για κιουνεφέ, όταν κατέβεις εσύ θα σε πάω για λεμονόπιτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ούτε εγώ είμαι ιδιαιτέρως του λεμονιού. Στην κοτοσουπίτσα μου μου αρέσει, ή στο μαρουλάκι μου ή στο λάχανο, αλλά ως εκεί. Δεν βάζω ποτέ πάνω στα τηγανιτά καλαμαράκια όπως ο περισσότερος κόσμος γιατί μου χαλάει τη γεύση.

    Το πιο περίεργο άτομο είναι ο άντρας μου που αν πέσει κατιτίς παραπάνω στη σαλάτα του ξυνίζει, αλλά μετά παίρνει το λεμόνι ολόκληρο και του αρέσει να το τρώει χωρίς να κάνει ούτε ένα μορφασμό στο πρόσωπό του! :P

    Τώρα όσο για τα γλυκά φαίνονται ωραία στις φωτογραφίες, αλλά εγώ είμαι περισσότερο της σοκολάτας. Άντε και κανένα μιλφέιγ. Ωραία είναι αυτά τα μέρη πάντως που νιώθεις μια οικιότητα και μια ζεστασιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ξερω γιατι το κανεις αθλιο πτηνο! Για να με πεισεις οτι εχει ωραια πραγματα η Αθηνα....αντε λεγε, ποσα σου εδωσε ο συμβιος μου για να με πεισεις;!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @DaNaH, πόσο σε νιώθω να'ξευρες! Το λεμόνι δεν το προτιμώ στα κρεατικά ειδικώς, διότι έρχεται και μου καπελώνει την ωραιότατη κρεατίλα (μπιφτεκίλα, μπριζοκίλα κ.ό.κ.), πράγμα που δεν είναι καθόλου πρέπον εκ μέρους του.

    @An-Lu, ο καλός σου μου έχει χρηματίσει για να σου ρίξω λέμον πάι στα μάτια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αγαπημένο στέκι της περιοχής που επισκέφτομαι πολύ συχνά... ως λάτρης του λεμονιού.
    Καλή γεύση, όμορφη ατμόσφαιρα αλλά κομμάτι κοψοκωλιά στις τιμές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @renata, κι αν σας κόλασα, εγώ ούτε μπουκίτσα! Από σήμερα δίαιτα αυστηρή για να χάσω κάνα πούπουλο!

    @ΛΙΑΚΑΔΑ, οι τιμές είναι όντως τσιμπημένες. Έως και πολύ. Ακόμα ο Έλληνας επιχειρηματίας δεν έχει καταλάβει τίποτα για την κατάσταση της αγοράς και των πελατών του και συνεχίζει δυστυχώς στο δικό του χαβά των υπερτιμημένων υπηρεσιών/προϊόντων. Εάν και όποιος έδειχνε μία μεγαλύτερη ευαισθησία στις τιμές, νομίζω θα επιβραβευόταν και με σημαντικά μεγαλύτερη κίνηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω μαζί σου!
    Και ξέρεις κάτι? Επειδή τα'χω πάρει με αυτή την αισχροκέρδια γιατί περί αυτού πρόκειται την επόμενη φορά που θα πάω εκεί θα τους το πω.
    Μισή ντροπή δική μου μισή δική τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ρε φίλε, βαλτός είσαι;;;

    είπαμε να χασουμε κανένα δράμι και συ αμέσως να μας κολάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αυτή τη στιγμή είμαι έτοιμη να ενδώσω ακόμα και σε μια κουταλιά ζάχαρη. Πιστεύεις ότι είμαι το ιδανικό άτομο για να γίνω ο sponsor σου στον αγώνα για αποτοξίνωση;
    Μάλλον πρέπει να προσέχουμε ο ένας τον άλλον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ΛΙΑΚΑΔΑ, να τους το πεις και καθόλου ντροπή δική σου. Είμαι της άποψης ότι πρέπει πλέον να μιλάμε, γιατί αλλιώς δεν χαμπαριάζουν. Εγώ προημερών άφησα σε φούρνο τυρόπιτα -και αφού μου την είχε βάλει σε σακουλάκι- όταν με πληροφόρησε η πωλήτρια ότι στοιχίζει δύο ευρώ. Ε όχι γλυκιά μου κοπέλα και δύο ευρώ η τυρόπιτα!

    @ria, εμένα η δική μου η δίαιτα πάντως πηγαίνει περίφημα από το πρωί. Είμαι το πτηνό και είμαι άνευ ζάχαρης εδώ και είκοσι ώρες (έφαγα εψές στις έντεκα το τελευταίο μελομακάρονο).

    @Αθηνά, δείξε χαρακτήρα! Μπορείς! Σου έχουμε εμπιστοσύνη! Είσαι δυνατή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Επειδή σας βαρέθηκα με τις δίαιτες και τις αναστολές σας δηλώνω ευθαρσώς ότι μόλις καταβρόχθισα (όχι με τη μια, σε δυο μέρες, εντάξει, δεν είμαι βόας) ένα ολόκληρο τσουρέκι γεμιστό με σοκολάτα. Άμα πια! Μια ζωή την έχουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Βλέποντας το εσωτερικό του μαγαζιού νόμισα αρχικά και πριν διαβάσω ότι είναι κάπου στην Αγγλία. Δεν ξέρω γιατί Αγγλία και όχι Γαλλία ή Αυστρία. Πολύ ατμοσφαιρικό μου φάνηκε και ζεστό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @gerasime, πάλι στου Τερκενλή πήγες;

    @Gyro, είδες τι χαριτωμενιά σιάχνεις με λίγο μεράκι και λίγη καλαισθησία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ωραίες εικόνες, αλλά προτού αναφωνήσω, πρέπει να εξηγήσω ότι αν και δεν τρώω γλυκά, σήμερα επιστρέφω από πολύωρη έξοδο στην οποία περιλαμβάνονται δύο γλυκά (το ένα τεραστίων διαστάσεων, εκπληκτικό, αλλά δυσκολοχώνευτο). Και τώρα αναφωνώ:
    Ξερνάω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μην παίζεις με τον πόνο μου κι εσύ! Φουλ γλυκά από εορταζόμενους κι εγώ νμ τα κοιτώ και να χτυπιέμαι που είπα να μη φάω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Όχι, το τσουρέκι ήταν από την 'Εστία', φουρνοαλυσίδα, καλύτερο κι απ' του Τερκενλή (το λεώ παρότι ειδικεύομαι στα τσουρέκια με κάστανο)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @Κωνσταντίνε Καντακουζηνέ, μη μου το παίζεις εμένα υπεράνω στα γλυκά, σε είδα που την κατέβαζες την κομμάτα χαρούμενος και αγαλλίαζε η ψυχή σου!

    @renata, να με θαυμάσεις που από τα τόσα γλυκά των εορταζόμενων στη δουλειά, πήρα εψές ένα τοσοδούλικο σοκολατάκι μόνο και το έδωκα κι αυτό σε άλλον να το φάει. Ρισπέκτ;

    @gerasime, γιατί το πτηνό δεν έχει εικόνα από αυτήν τη φουρνοαλυσίδα και νιώθει τώρα μία έλλειψη και μία περιέργεια; Τα κρατάω αυτά όμως και την επόμενη φορά μου στη Θεσσαλονίκη, θα βγω προς άγρα τσουρεκιού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ρισπέκτ!!!
    Κι εγώ κρατήθηκα ώσπου ένα σοκολατάκι με έκανε να ενδώσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts