Παρασκευή, 27 Ιανουαρίου 2012

Ποιος είπαμε ότι του έδωσε το βραβείο;


Ο κ. Χριστιανόπουλος επιβεβαιώνει με το πλέον αγενές ύφος του, τους λόγους για τους οποίους εκτός από οικονομικώς και κοινωνικώς, έχουμε χρεοκοπήσει και πνευματικώς. Η άγνοια (ειλικρινής ή όχι, δεν έχει σημασία) του ποιος είναι πρωθυπουργός της χώρας, η απαξίωση των πάντων, η δεδηλωμένη αδιαφορία του για τα όσα συμβαίνουν, ο εξόχως προσβλητικός του τρόπος έναντι της Πόπης Τσαπανίδου η οποία σχεδόν έφθασε να κλάψει από τον εκνευρισμό της, κατά τη γνώμη μου δεν έχουν ουδεμία σχέση με τη διανόηση, την τέχνη ή τον πολιτισμό -πολύ περισσότερο όταν στερούνται πρόδηλης αιτίας και δεν συνοδεύονται από ουδεμία πρόταση. Ακατάσχετη επιθετικότητα, ψευδοκαταγγελτικό ύφος, ειρωνεία, απρέπεια και συνεχής προβολή ενός αυτάρεσκου εγώ.

Και μπορεί να διαμαρτύρεται για το θόρυβο που προκάλεσε με την άρνηση του βραβείου του, υπενθυμίζω όμως ότι ο κ.Χριστιανόπουλος έχει κατά το παρελθόν δεχθεί αδιαμαρτύρητα πολλές άλλες διακρίσεις. Ανάμεσα στις οποίες και την ανάδειξή του σε επίτιμο διδάκτορα της Φιλοσοφικής Θεσσαλονίκης (αργότερα με άρθρο του επιχείρησε να απολογηθεί βέβαια, παρότι ωραιότατα τη φόρεσε την τήβεννο). Άλλωστε αν τον ενοχλούν τόσο οι δημοσιογράφοι που "οριακά τους ανέχεται", δεν θα ήταν προτιμότερο να αρνηθεί τις προσκλήσεις τους και να σταματήσει να βγαίνει στα τηλεπαράθυρα (μέσα σε δύο μέρες σε MEGA και ΣΚΑΪ);

Και μη σπεύσει κανείς να μου πει ότι πρέπει να κρίνουμε κάποιον αποκλειστικά από το έργο του. Διότι θα υπενθυμίσω επίσης ότι η κριτική που έχει κάμει ο κ.Χριστιανόπουλος στον Ελύτη είναι ότι ήταν "τεμπέλης και τσιλιμπούρδιζε με μικρότερες", στον Σεφέρη περίπου ότι "έγλειψε" τη Σουηδική Ακαδημία για να πάρει το Νόμπελ ("να το χέσω τέτοιο νόμπελ" είχε πει χαρακτηριστικά), στο Ρίτσο ότι τον περιφρονεί (γενικώς), ενώ τον πεζογράφο Γιώργο Ιωάννου τον ξεπροβόδισε με τη φράση "Αλάφρωσε η γη από ένα σκουλήκι".

Αν έχει απομακρυνθεί σήμερα η κοινωνία από τους λεγόμενους "πνευματικούς" ανθρώπους είναι ακριβώς γιατί πολλοί εξ αυτών τρέφονται από την αλαζονεία και τον αυτοθαυμασμό τους, κλεισμένοι σε έναν ολόδικό τους κόσμο που δεν επικοινωνεί με καμία άλλη πραγματικότητα. Και επίσης γιατί κάποιοι εξ αυτών κρύβουν εκεί τη μετριότητά τους.

29 σχόλια :

  1. Δυστυχώς η έννοια άνθρωπος της Τέχνης δεν σημαίνει αυτόματα και άνθρωπος. Ξινός γέροντας ο ποιητής. Ξυδάκι να συνεφέρει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δυστυχώς στήν ελλάδα οταν λέμε διανοούμενος εννούμε τούς ποιητές ,τούς ηθοποιούς , τούς συνθέτες καί γενικά τους καλλιτέχνες καί οχι τους επιστήμονες . Αυτή είναι ή μεγαλη διαφορά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κοίτα, την άρνησή του στο βραβείο την χειροκρότησα. Το παραλήρημα στην Τσαπανίδου όχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεροντοκρατία σ' αυτή τη χώρα. Εν προκειμένω ένας άνθρωπος στα τελευταία του, που απ' όσο ξέρω από κάποιους πιο κοντινούς τους έχει όλα τα προβλήματα της ηλικίας του συν τα όσα είχε και νεότερος, δηλαδή τη στριμάδα (to say the least). Η άρνηση του βραβείου με άφησε αδιάφορο, όπως θα με άφηνε και η αποδοχή του. Εν κατακλείδι, πολύ κακό για το τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Την ίδια άποψη, περίπου, έχω κι εγώ (βλ. και σχετικό ποστ που έχω αναρτήσει). Είναι απλώς εκκεντρικός και τρελλαίνεται να το διαλαλεί. Το μόνο θετικό από τη δήλωση του (ανεξαρτήτως της ειλικρίνειας της ή όχι) είναι ότι έθεσε ένα θέμα προβληματισμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θέλω να προσθέσω το εξής: Πρέπει να του αναγνωρίσουμε ότι έχει ένα δαιμόνιο χιούμορ. Αυτή η φράση που χρησιμοποιούσε συνέχεια "δεν ξέρω τι μου γίνεται", κατά τη γνώμη μου εμπεριέχει τέτοιο χιούμορ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @tremens, ειδικά αυτήν την περίοδο της μεγάλης ξινίλας, περιμένει κανείς μπας κι ακούσει τίποτις πιο ευφυές ή πιο αισιόδοξο. Αλλά μπα...

    @Ανώνυμε, έχεις πολύ δίκιο. Οι επιστήμονες ασφαλώς και θα πρέπει να θεωρούνται τμήμα της διανόησης. Ελπίζω να μη στεγνώσει τελείως ο τόπος και από αυτούς με την απόγνωση της ανεργίας και της απαξίωσης.

    @mahler76, δυστυχώς μόνο σε τέτοια παραληρήματα τον βλέπω!

    @Gerasime, όντως πολύ κακό για το τίποτα. Καμία ουσία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Meropi, εμένα δεν με πειράζει η εκκεντρικότητα κάποιου, αρκεί να συνοδεύεται από ένα ευφυές σχόλιο, έναν έξυπνο υπαινιγμό, μία θέση ουσίας. Δυστυχώς δεν βλέπω τίποτα τέτοιο σε ετούτη την περίπτωση. Το "δεν ξέρω τι μου γίνεται" φοβάμαι ότι το εκλαμβάνω ως κυριολεξία και όχι ως σκεμπρόζα ειρωνεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πάντως υπάρχει και ένα μεγάλο φάουλ από την πλευρά της Τσαπανίδου και της τηλεόρασης. Ο Χριστιανόπουλος ήταν αυτός που πάντα ήταν, δεν θα περίμενε κανείς κάτι άλλο, γι' αυτό και δεν καταλαβαίνω (παρότι γνωρίζω πόσο άπληστη είναι σαν μέσο η τηλεόραση) γιατί τον κάλεσε, γιατί θα πρέπει όλοι όσοι τραβάνε με τον ένα ή τον άλλο τρόπο δημόσια την προσοχή να εμφανίζονται σε κάποιο μέγκα ή σκάι, σε κάποια Τσαπανίδου, για να γίνουν 'ήρωές' της. Ας τον αφήσουν τον άνθρωπο να φύγει απ' αυτή τη ζωή χωρίς να γίνει, κι αυτός, μια ακόμη περσόνα αυτής της βρώμικης, τρισάθλιας τηλεόρασης που έχει η Ελλάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @gerasime, όντως ευθύνεται και η κ.Τσαπανίδου (και η κάθε Τσαπανίδου) που του δίνει το βήμα και τον αναδεικνύει σε θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συμφωνώ απολύτως με όσα γράφεις. Πολύ αλαζόνας, υπερβολικός και ξυνός: αν δαγκώσει τη γλώσσα του θα πάθει δηλητηρίαση.
    Επίσης: ας έδινε την αμοιβή του βραβείου σε φιλανθρωπία -δεν του πέρασε από το μυαλό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλαμιά στον Κάμπο27 Ιαν 2012, 5:48:00 μ.μ.

    Πιγκουίνε, μπράβο. Χαίρομαι που επιτέλους κάποιος λέει τα πράγματα με το όνομά τους και δεν προσπαθεί να ωραιοποιήσει μία χυδαιότητα.
    Τόσες μέρες οι διάφορες εκπομπές δικαιολογούν - και εμμέσως επικροτούν- σχολιάζοντας "πόσο αντισυμβατικός είναι ο ποιητής"ή "ποτέ δεν έγλειψε την εξουσία" και "δεν παρεξηγείται γιατί έχει δικό του τρόπο να μιλάει","την καϋμένη την Πόπη, μπράβο της δεν έχασε την ψυχραιμία της" (συμπονώντας την δήθεν αλλά πρέπει κανείς να παρατηρεί την έκφρασή τους όταν το λένε) και άλλες μπαρούφες και γελοιότητες για να περιγράψουν μία απρεπή, αγενή και χυδαία συμπεριφορά, δεν θα πω απέναντι σε μία κυρία αλλά απένταντι σε έναν άνθρωπο. Κι αυτού του είδους η λεκτική βία δεν μπορεί να παρουσιάζεται σαν παραξενιά και εκκεντρικότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αχ μωρέ ο ξινός μου. Να σου πώ την άποψη μου. Δεν νομίζω οτι οποιοσδήποτε πρέπει να αλλάζει το χαρακτήρα του επειδή βγαίνει στην τηλεόραση ούτε επειδή δέχεται (ή αρνείται) ένα βραβείο. Όπως είπαν κι αλλοι, αυτος ήταν πάντα ο Χριστιανόπουλος, τώρα που είναι ραμολιμέντο θα αλλάξει;Βέβαια η ευγένεια δεν είναι ποτέ περιττή.
    Το όλο θέαμα για μένα ήταν μια πολύ ωραία απεικόνιση του τί προκαλεί η μακροχρόνια έλλειψη του σέξ στους πρώην σεξομανείς.
    Ο αγαπημένος μου ποιητής btw...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ευτυχώς που και κάποιος άλλος συμμερίζεται αυτό που σκεφτόμουν και γω και δεν το έγραφα μη με πουν γραφικό και ζηλιάρη επειδή δεν έχω γράψει υψηλή ποίηση.

    Ο λόγος που βγήκε στα κανάλια είναι να προβάλλει την χαμηλή του σύνταξη μπας και τον λυπηθεί το κράτος και του δώσει περισότερα.
    Δε σφάξανε.
    Εκεί δε που είπε ότι δεν ξέρει ποιος είναι ο πρωθυπουργός της χώρας μάλλον την δούλευε την Ποπίτσα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Ιφιμέδεια, πολύ χαίρομαι που συμφωνείς. Προς τι όλο αυτό το μένος απέναντι σε όλους και σε όλα; Και σε τι ωφελεί τελοσπάντων;

    @Καλαμιά στον Κάμπο, πάντως και η Τσαπανίδου δεν είναι άμοιρη ευθυνών για την έκβαση της κουβέντας με τον Χριστιανόπουλο. Κατ'αρχάς του έδωσε το βήμα και τη δυνατότητα να βγάλει την ξινίλα του, κατά δεύτερον αντέδρασε με γελάκια και νάζια στις απρέπειές του αντί να τον βάλει στη θέση του και κατά τρίτον συνέχισε τη συζήτηση παρότι ήταν προφανές ότι εκείνος έπαιζε το δικό του παιχνίδι εντυπώσεων εις βάρος της. Στη θέση της, κάποιος πιο αβανταδόρικος δημοσιογράφος θα τον είχε βάλει στη θέση του ή θα του αφαιρούσε το λόγο εφόσον ο ίδιος ο Χριστιανόπουλος συνέχιζε να επαναλαμβάνει ότι "δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε"!

    @Ερμή, αχ Ερμή! Η διαπίστωση ότι "αυτός ήταν ο Χριστιανόπουλος πάντα, τώρα θα τον μάθουμε;" δεν αρκεί για να δικαιολογήσει μία απρεπή συμπεριφορά. Κανένας (κανένας όμως) δεν δικαιούται να είναι τόσο αλαζονικός και αγενής. Που δεν πα να'ναι ο Μποντλέρ. Και το ξεύρω ότι συμφωνείς, παρά την αδυναμία που του'χεις. Του Χριστιανόπουλου ντε, όχι του Μποντλέρ μη-χειρότερα!

    @Gyro, θα έσκαγε το πτηνό αν δεν τα έλεγε να τα βγάλει από μέσα σου! Λολ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εγω δεν κατάλαβα γιατί η Πόπη συγκινήθηκε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Για αυτό λέει ο λαός, τα στερνά τιμούν τα πρώτα.

    (αν βεβαίως υπάρχουν 'πρώτα' να τιμηθούν...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. μήπως όλος ο ντόρος γίνεται για ένα πουκαμισο αδειανό; ποιος μας λέει οτι α) ξέρει τι λέει; και κυριως β) ότι πιστευει αυτα που λέει ;

    εμενα που ειμαι δύσπιστο άτομο, ποιος θα με πίσει ότι δεν ειναι ενα καλοστημένο σόου, για να ακουστει το όνμομα του και να αυξηθουν οι πωλήσεις του;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @Ανώνυμε, ή που έσπασαν τα νεύρα της ή που το έκαμε από θεατρινισμό για να δείξει πόσο πολύ πιέζεται και τι καλή που είναι. Όποιος κι αν είναι ο λόγος, αυτή δεν είναι σοβαρή δημοσιογραφία πάντως.

    @apos, πολύ δίκιο έχεις. Τώρα μάλιστα με την κρίση, οι σπασμωδικές και αψυχολόγητες αντιδράσεις πολλών ανθρώπων της διανόησης (ακόμα και τεράστιων κεφαλαίων αυτού του τόπου -Μίκη εσένα φωτογραφίζω εδώ) πλήττουν το κύρος και την εικόνα τους.

    @LiDa, φοβούμαι ότι δεν ξέρει τι λέει. Αλλά αν όντως είναι καλοστημένο σόου και μας δουλεύει, πάλι ενοχλημένος νιώθω με τον άκομψο τρόπο και την ανούσια επιθετικότητά του. Όλο αυτό πάντως -σε εμένα τουλάχιστον- λειτουργεί απωθητικά σε σχέση με το έργο του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλαμιά στον Κάμπο28 Ιαν 2012, 12:16:00 μ.μ.

    Πιγκουίνε, εμένα δεν με ενόχλησε και πολύ η αντίδραση της Πόπης. Σαν καλή οικοδέσποινα έδειξε ανοχή και ευγένεια στον αγενή και κακομαθημένο φιλοξενούμενο καλεσμένο της.
    Και καλά έκανε. Αυτό επιτάσσουν οι κανόνες της φιλοξενίας.
    ΄Ομως, όπως ανακάλυψα, καθυστερημένα,
    η Πόπη έδωσε και συνέχεια μέσω του μπλογκ της όπου θέλοντας να μας πείσει για τη μεγαθυμία της και την κατανόησή της όχι μόνο έκανε τα πράγματα χειρότερα αλλά απέδειξε ότι ο εν λόγω πνευματικός άνθρωπος και λίγα της έκανε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. αν είναι έτσι οι διανοούμενοι, τύφλα να έχουν οι μπετατζήδες!!!

    και μετά λέμε ότι έχουμε έκπτωση ηθών. αφού οι κοινωνικοί ταγοί είναι τέτοιου επιπέδου, καλά να πάθουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ο Χριστιανόπουλος ήδη από τη δεκαετία του '70 είχε εκφράσει γραπτώς την άρνησή του στην απόδοση βραβείων ή τιμητικών διακρίσεων, αλλά μου κάνει φοβερή εντύπωση το γεγονός που δέχτηκε να βγει ζωντανά στην τηλεόραση, έστω και για να "απολογηθεί" αυτής του της άρνησης. Ο ίδιος έχει ασκήσει κριτική στο έργο πολλών λογοτεχνών της σύγχρονης Ελλάδας -δε νομίζω ότι υπάρχει λόγος να εναντιωνόμαστε, είναι η προσωπική του άποψη με κάθε δικαίωμα να την εκφράζει- αλλά η αδιαφορία είτε πραγματική είτε απλώς εικονική για το πολιτικό γίγνεσθαι της χώρας σίγουρα δεν είναι παράδειγμα προς μίμιση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. η τσαπανίδου δεν "συγκινήθηκε", απλά πληγώθηκε ο εγωισμός της όταν της είπε "δεν μπορούμε να επικοινωνήσουμε" και σχεδόν έβαλε τα κλαματα σαν κοριτσάκι που της είπαν ότι έχει μεγάλη μύτη

    βασικά ο χριστιανόπουλος κατέδειξε τη συμβατικότητά της ως τηλεπερσόνας και αυτή τον επαλήθευσε 100% με τα αμήχανα γέλια, τα κομπλιμέντα και την αγιογραφία που του έκανε ύστερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ω! Ο θαυμαστός κόσμος της Τέχνης!!!

    Άσχέτως των δικών μας αναγκών να προσδιορίσουμε τι συνιστά για εμάς Τέχνη και να συντονίσουμε το συναίσθημά μας με ένα πρόσωπο ή κάποια έργα από το χώρο της,η Τέχνη από την αρχή της ύπαρξής της ήτο το καταφύγιο του κάθε ταλαντούχου ιδιόμορφου ανθρώπου(για να το θέσουμε κομψά...).
    Κάτι σαν τα ΜΜΕ και το Θέαμα ένα πράγμα, που είναι η έσχατη καταφυγή μαιντανών,πορνιδίων,υαινών,λύκων,ανηλεών αδελφών,τυχάρπαστων υπάρξεων,διαφόρων άλλων-και πολλών-κατηγοριών μπουμπουκίων(sic) και καμιά φορά και ανθρώπων με ανάστημα Ήθους που στέκονται στα πόδια τους με τη δεόντως αποδεκτή από το κοινωνικό σύνολο αξιοπρέπεια(όταν δεν την ξεπερνούν κιόλας και τότε γίνονται και δάσκαλοι καλοί για εμάς τους παρακολουθούντες τα δρώμενα).
    Ένας καλλιτέχνης μπορεί να έχει το ταλέντο και τις κοινωνικές ή πνευματικές προσλαμβάνουσες και να δημιουργεί Αριστουργήματα.
    Αυτό δεν τον κάνει αυτόματα καλύτερο άνθρωπο.Δεν τον μετατρέπει ούτε καν σε ολοκληρωμένη ύπαρξη.Πάντα θα υπάρχουν σκοτεινές πλευρές του που θα είναι διαμετρικώς αντίθετες με τη συλλογική αποδοχή-και με το ίδιο του το έργο κάποιες φορές.
    Είναι εμείς που πάντα συναρπαζόμαστε από την Ποίηση,το Πεζογράφημα,τον Πίνακα ή οτιδήποτε άλλο καλλιτεχνικό πόνημα και δίνουμε διαστάσεις Μύθου στο δημιουργό του.
    Κι είναι και το ίδιο το Έργο,που σε μια μυστηριώδη Πράξη εκδίκησης,αυτονομείται από τον δημιουργό του και γίνεται Φάρος,Ντοκουμέντο,Οδηγός για τον πολύ κόσμο,με ερμηνευτικές και αισθητικές προεκτάσεις πολύ βαθύτερες από αυτές που είχε κατά νου ο καλλιτέχνης.
    Σαφέστατα κι εμείς,θέλουμε να κρίνουμε το σύνολο.Το δημιουργό και το έργο,συνολικά.
    Αλλά αυτό λίγες φορές μόνο είναι εφικτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @Καλαμιά στον Κάμπο, φοβούμαι πως η γλυκιά μας Πόπη απέδειξε ότι πιο πάνω και από την προσωπική αξιοπρέπεια είναι τα νούμερα και η επαγγελματική διαστροφή.

    @ria, τώρα που χρεοκοπούμε, θα πιάσει και ο ποιητής το πηλοφόρι και θα γενούμε όλοι -διανοούμενοι και μπετατζήδες- ένα πράμα ίδιο.

    @Antoine, το πρόβλημα δεν είναι η κριτική που τυχόν ασκεί στους άλλους (σαφώς και είναι δικαίωμά του να έχει όποια γνώμη θέλει), αλλά ο τρόπος με τον οποίο την εκφράζει. Και όπως σωστά σημειώνεις, αν απεχθάνεται τόσο πολύ τα ΜΜΕ, γιατί βγαίνει τις τελευταίες ημέρες στα παράθυρα. Οξύμωρος μού φαίνεται εμένα.

    @Ανώνυμε, η Τσαπανίδου δεν το χειρίστηκε καθόλου καλά και εκτέθηκε και η ίδια. Ασυζητητί.

    @7Demons, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Δεν έχει νόημα να εξιδανικεύει κανείς τον καλλιτέχνη, μήτε να περιμένει πως δεν διακατέχεται από ανθρώπινες αδυναμίες. Ούτε βεβαίως κρίνω εδώ το έργο του κ.Χριστιανόπουλου που μπορεί να είναι εξαιρετικό ή και μεγαλειώδες. Εκείνο που θεωρώ ανεπίτρεπτο είναι ο τρόπος του -και ως προς αυτό, δεν με ενδιαφέρει αν είναι ο πιο ταλαντούχος ποιητής όλων των εποχών ή ο τελευταίος αγράμματος βοσκός που μόλις κατέβηκε από το βουνό. Η ευγένεια και η καλή προαίρεση είναι προϋπόθεση για την επικοινωνία. Όλα τα υπόλοιπα είναι θόρυβος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Εγώ πάλι, αυτή την εβδομάδα τον έμαθα τον Χριστιανόπουλο. Σόρι κιόλας αν είμαι αδαής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @Fashionista, εκείνος έμαθε αυτή την εβδομάδα ποιος είναι πρωθυπουργός. Οπότε μην αισθάνεσαι πολύ άσχημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πιγκουίνε θα σου πρότεινα να ξαναπαρακολουθήσεις την τοποθέτηση του Χριστιανόπουλου.

    Με την "αγένεια" και την "άγνοιά" του θέλει να περάσει κάποια μηνύμετα τα οποία κατά τη γνώμη μου διαφαίνονται πολύ καθαρά σε ορισμένα σημεία της τοποθέτησής του.

    Είναι μάλλον ας το πούμε 'ποιητική' η εμφάνισή του στην τηλεόραση και όχι καθημερινή.

    Το επιχείρημά μου προκύπτει από άλλα βίντεο στο youtube στα οποία εμφανίζεται ο κ. Χριστιανόπουλος όχι μόνο ενήμερος για τα θέματα αλλά και με δομημένες απόψεις επί των πολιτικών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @CsLaKoNaS, τον έχω παρακολουθήσει αρκετές φορές, αλλά ακόμα και σε κάποιες απόψεις του με τις οποίες θεωρητικά συμφωνώ, το αλαζονικό ύφος παραμένει (για εμένα πάντα) αδικαιολόγητο και απωθητικό. Και βασικά αχρείαστο. Μάλιστα κάποιες φορές (όπως αυτή εδώ στην Τσαπανίδου) παρασύρεται τόσο πολύ από αυτήν του τη γενικευμένη απαξίωση, που ξεχνάει να πει την άποψή του. Και σου μένει ένα γενικό "ΔΕΝ".

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts