Τρίτη, 31 Ιανουαρίου 2012

Η ελληνική μουσική κατακτά τον κόσμο


Και μπορεί η χώρα να δέχεται πανταχόθεν επιθέσεις, αλλά το πολιτιστικό της νταχντιρντί συνεχίζει να κατακτά τις παγκόσμιες αγορές και να συναρπάζει τα πλήθη. Στο ως άνω βίντεο, ρουμάνος καλλιτέχνης που κυκλοφορεί με το ελληνοπρεπές όνομα Mihalis, ξεσηκώνει το Χρυσό Κουφέτο του Βουκουρεστίου και αποδεικνύει ότι η Μαρία με τα κίτρινα, ποιον αγαπά; Το γείτονα! Δίπλα στον καλλιτέχνη, λικνίζεται η ρουμάνα παρουσιάστρια με κόκκινη χλαμύδα, ενώ τους δυο τους, πλαισιώνει ευχάριστο χορευτικό ανσάμπλ από τα καπή της Τιμισοάρα. Αγαπημένη γριά, η τέρμα αριστερά που είναι τελοσπάντων κονσίστεντ με το άσμα ουχί μόνο κινησιολογικώς αλλά και ενδυματολογικώς.

Επειδής πάντως ξεύρω τι ντέρτια περνάς αυτήν την περίοδο, το πτηνό σού αφιερώνει αγαπημένε αναγνώστα και έτερο άσμα, πάλι σε Mihalis, πιο ψυχοπονιάρικο όμως για να πάνε κάτω τα φαρμάκια και να έρθεις να μερακλώσεις. Γεια σου Μιχάλη μου, το χάλι μου!

13 σχόλια :

  1. ενταξει...μολις εφτασα στο μπλογκ σου.
    μου φαινεται οτι θα το απολαυσω παρα πολυ!

    χρυσο κουφετο στη ρουμανια αααχαχαχα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι εκεί που λες ότι τα χεις δει όλα βλέπεις αίφνης μπροστά σου τη Γιούλη Ηλιοπούλου αλά ρουμανίκ με κατακόκκινη αισθήτα να χορεύει τα παλιά με τον υπέροχο Michalis να τα τραγουδά. Πόσο εξαιρετικά νοσταλγικό, και ο αοιδός αξιοπρεπέστατος, υπηρετεί την ελληνική σχεδόν άψογα! πτηνό, σήμερα που χιόνισε, άπλωσε τα φτερά σου να πετάξουμε στο Βουκουρέστι να τους απολάυσουμε από κοντά, τι λες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @dimitris.jp, επιτέλους με διαβάζουν και στη Γιαπωνία. (Θα αρχίσω να γράφω ανάποδα ειδικά για το γιαπωνέζικο κοινό! Που μεγάλη διαφορά δεν θα έχει και από το πώς γράφω τώρα.)

    @tremens, το πτηνό ψήνεται άνετα για ταξιδάκι στη Ρουμανία, να πάμε να συμμετάσχουμε ως κοινό στο Χρυσό Κουφέτο, να μας παίξει το Βουκουρέστι Τιβί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. βρε πτηνό, πού τη βρίσκεις τόση αστείρευτη έμπνευση;; φτου σου, να 'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κι εκεί που είχα αρχίσει να απογοητεύομαι (μία που μου ήρθε σήμερα το πέη-ρολ ακόμα πιο μειωμένο λόγω αλληλεγγύης, μία που μας αποκάλυψες ότι το Χρυσό κουφέτο δεν είναι ελληνική αποκλειστικότητα), ήρθε ο Μιχαλάκης και με επανέφερε στα ίσια μου. Oh!pa!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @bLoGirL, ευτυχώς που έχω κρεμάσει ματάκι κάτω από το ράμφος μου για να μην με ματιάζετε! Λολ!

    @Fashionista, δεν ήταν καθόλου τυχαίο το τάιμινγκ του Mihalis.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χαχαχα!
    Αρχικα δεν ήξερα αν πρέπει να κλάψω ή να γελάσω αλλά τελικά δεν κρατήθηκα μιας και είμαι χαζο παιδί χαρά γεμάτο...

    Ο "Μihalis" είναι λίγο gypsy ή είναι η ιδέα μου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χαχαχαχα!! Απίστευτος είσαι! :)

    Στην εξαγωγή κακογουστιάς είμαστε κορυφαίοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλαμιά στον Κάμπο31 Ιαν 2012, 5:57:00 μ.μ.

    ΄Εχω μία φρικτή υποψία. Ο καλλιτέχνης με το ελληνικό όνομα δεν είναι καθόλου Ρουμάνος. Είναι ΄Ελληνας που πήγε σαν φοιτητής να σπουδάσει Γιατρική και ξέμεινε εκεί γιατί δεν μπόρεσε να τελειώσει. ΄Αλλωστε έχουμε κι άλλους που πήγαν εκεί για γιατροί και κατέληξαν τραγουδιστές (λέγε με Καραφώτη).
    Η ελαφριά προφορά του καθώς και το συρτό σίγμα στις καταλήξεις είναι της μόδας για καλλιτέχνες που κάνουν καριέρα έξω από ΄δω (λέγε με Μούσχουρη).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. να εξαιρεσεις την προφορά, καλά τα λέει!

    ώστε έχουν και στη ρουμανία τρας τιβί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ντιετνές καριέρα κάνει και ο Mihali Hadjiyanni... τυχαίος ο παραλληλισμός μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ΛΙΑΚΑΔΑ, μη μου ανησυχείς: ο κλαυσίγελος είναι η καταλληλότερη αντίδραση για τον Mihalis. Ο οποίος σύμφωνα με τις πηγές μου, είναι ελληνορουμάνος.

    @renata, τα στοιχεία της ΕΣΥΕ το λένε ξεκάθαρα: οι ελληνικές εξαγωγές έχουν αυξηθεί δραματικά τον τελευταίο χρόνο. Ειδικευόμαστε στην εξαγωγή κακογουστιάς, φοροδιαφυγής και δοντιών.

    @Καλαμιά στον Κάμπο, πάνε εκείνες οι εποχές που οι έλληνες φοιτητές στα εξωτερικά μπεκροπίνανε ολημερίς και σαπίζανε στον κρεβάτι τους. Τώρα που έχουν στερέψει από χρήμα, οι μισοί έχουνε βγει στο παλκοσένικο και οι άλλοι μισοί στην πιάτσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ria, μα η προφορά είναι που του προσθέτει γοητεία! Σαν την Άντζελα Δημητρίου ας πούμε.

    @Antoine, εννοείς Ελλάδα και Κύπρο, ε; Λολ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts