Παρασκευή, 13 Ιανουαρίου 2012

Τι δεν θα σου έκαμε ποτέ ο Rick Astley;


Μεγάλη εταιρία δημοσκοπήσεων διεξήγαγε πανελλαδική έρευνα με ερώτημα τι δεν θα σου έκαμε ποτέ ο Rick Astley. Τα αποτελέσματα παρατίθενται στην ακόλουθη πίτα (θα μπορούσε να είναι και πρασόπιτα) και είναι ενδεικτικά του κλίματος σύγχυσης που επικρατεί στην κοινωνία μας. 


Να σημειωθεί πάντως ότι σε άλλο ερώτημα της ίδιας έρευνας περί του καταλληλότερου για την πρωθυπουργία της χώρας, το πανελλήνιο δήλωσε σύσσωμο την προτίμησή του στη Ζωζώ Σαπουντζάκη.

13 σχόλια :

  1. μα πού τον θυμήθηκες; χααχ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μήπως όμως να προτιμούσαμε τη γλυκεία Samantha που ένα touch me θα στο έκανε σίγουρα; Βέβαια θα μου πεις και η παρούσα κυβέρνησις μας (τον) ακουμπά καθημερινά οπότε βυθίζομαι σε σκέψεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μας έκανες Rick Roll ή είναι η ιδέα μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Παρά την όλη κοροϊδία που πέφτει στο ίντερνετ για αυτό το τραγούδι, εγώ εξακολουθώ να το λατρεύω!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τώρα που θα γενεί πρωθυπουργός ο Στέφανος ο Τζουμάκας, θα πάψουν αυτά τα φλώρικα με τον Rick Astley. Άιντε. Μη στρίψω τη μουστάκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @bLoGirL, μα δεν τον είχα ξεχάσει ποτέ! :)

    @tremens, άσχετο αλλά και ένεκα της υπόθεσης με τα βλαβερά εμφυτεύματα, η Samantha έχει ελέγξει τα δικά της;

    @Partalia, χεχεχεχεχε!

    @DaNaH, κατά βάθος όλοι το λατρεύουμε!

    @gerasime, εγώ τον πιστεύω τoν Τζουμάκα! Βεβαίως εγώ πιστεύω και στο Γέτι των Ιμαλαϊων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έχω την αίσθηση πως ναι, τα τσέκαρε και είναι όλα καλά, σιλικόνη ΑΑΑ ποιότητος για νεροχύτες και μπάνια. Κανένας κίνδυνος διαρροής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι μας κάμνεις τι μας κάμνεις!
    Λατρεμένα '80s... και αυτό το λαλάκι αρκούντως ξεσηκωτικό ιδανικό για τις μέρες που ειμαστε πεσμένοι...
    Ασε που έχω ένα κάρο αναμνήσεις απ'αυτό που μου τις έβγαλες στην επιφάνεια και δε ξέρω που να τις καταχωνιάσω... !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι πηγες και θυμηθηκες βρε πτηνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @tremens, αντί για δωρεά οργάνων, μπορεί να προχωρήσει σε δωρεά μονωτικού υλικού.

    @ΛΙΑΚΑΔΑ, τα 80s σε αγαπούν κι αυτά! Το αισιόδοξο μήνυμα του ποστ είναι ότι κι αν ακόμα σε εγκαταλείψουν όλοι οι άλλοι, θα έχεις πάντα τον Ρικ Άσλει.

    @An-Lu, το πτηνό φημίζεται για τη μεγάλη του. Μνήμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. αγαπητό πτηνό, μια που αγαπάς τις περίεργες εφευρέσεις, σου προτείνω και αυτό:
    http://www.studio-kg.com/picture/b024_ww_20110208_kawamura-ganjavian_ostrich-002.jpg?pictureId=9798586&asGalleryImage=true&__SQUARESPACE_CACHEVERSION=1306164140872

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Α πα πα!Η αισθητική των '80ς ακόμα με φρικάρει κι ας την έζησα καλά καλά τη δεκαετία.

    Πού τα ξεθάβεις όλα αυτά; :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σαπουντζάκη δαγκωτό!!!
    Τα σέβη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts