Τρίτη, 17 Ιανουαρίου 2012

Δώστε ένα μικρόφωνο στον Shrek


Στο έχω ξαναπεί πως θεωρώ τον Shrek (τον οποίο σού έχω στη φωτό από πάνω, σε γουστόζικη ενσταντανέ που σου τράβηξα στο Μουσείο της Madame Tussauds) ένα από τα πιο έξυπνα ταινιάκια της προηγούμενης δεκαετίας και μία από τις σπάνιες περιπτώσεις που δεν μετανιώνεις τα σίκουελς. Η μεγάλη μαγκιά είναι ότι το στόρι του μπορεί να λειτουργήσει ωραιότατα είτε είσαι αφελές νήπιο, είτε είσαι σιτεμένο ραμολί! Και στον καθένα μπορεί να πει τελείως διαφορετικά πράματα! Έξτρα αβαντάζ του, ότι γελάω πολύ με τους δευτερεύοντες χαρακτήρες: με το γάιδαρο, τον μπισκοτάκη και τον Πινόκιο.


Δεν σε εκπλήσσει λοιπόν η απόφασή μου να πάω να δω τη μιούζικαλ θεατρική εκδοχή του στο Theater Royal Drury Lane, γιομάτος ενθουσιασμό -και παρά το αρχικό μουχφ που μου προκαλεί κάθε φορά η τιμή των παραστάσεων στο Λονδίνο! Δύο μόλις βήματα από το Covent Garden και έχοντας φάει ένα ωραιότατο cup cake σοκολάτας, βρέθηκα στο θέατρο που είχε φορέσει ειδικά για την παράσταση τα πιο φωσφοριζέ του πράσινα.



Και παρότι το περίμενα ότι θα περάσω γενικώς καλά, η παράσταση ξεπέρασε κατά πολύ τις προσδοκίες μου και με άφησε με το γουάου στο στόμα. Ζούπερ ερμηνείες, απίθανα σκηνικά που εναλλάσσονταν συνέχεια, εντυπωσιακά κοστούμια, σκηνοθετικά ευρήματα, ξεσηκωτικά τραγούδια (ιδίως το "I'm a believer" στο τέλος) και καταιγιστικός ρυθμός που δεν σε άφηνε λεπτό να ξαποστάσει το μάτι σου! Ειδικά η δράκαινα (που κάμει τα γλυκά μάτια στο γαϊδαράκο) είναι σωστή υπερπαραγωγή από μόνη της, καθώς σε ένα σημείο της παράστασης, υπερίπταται της πλατείας και των θεατών και την έχεις να βολτάρει πάνω από το κεφάλι σου μη-χειρότερα!

Διότι ναι, μπορεί να μην πολυψήνεσαι για μιούζικαλ (το είδα στη φάτσα σου από την αρχή του ποστ) αλλά εδώ σου μιλώ για θεατρική εξτραβαγκάντσα! Και για να σου δώκω κι εσένα λίγο από το φίλινγκ της παράστασης να μη με λες αλλοπαρμένο, ρίξε ένα βλέφαρο στο ξεσηκωτικό τρέιλερ να με νιώσεις.

15 σχόλια :

  1. Το καλύτερο κατ εμέ κινούμενο σχέδιο, ειδικά το πρώτο, το χω δει πολλές φορές και πάντα πεθαίνω στα γέλια. όσο για το musical τώρα θα χτυπήσω τη γκλάβα μου στον τοίχο, έπρεπε να πάω να το δω όσο ήμουν εκεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ουάου! Μου έδωσες ιδέα για το επόμενο ταξιδάκι στο Λονδίνο, χεχε
    Πες μας και τι άλλο προτείνεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ζηλεύωωωωωωωωωωωωω!!
    Καλημερούδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. δεν έχω δεί καν τις ταινίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @tremens, τώρα έχεις μία καλή δικαιολογία να μαζέψεις λεφτά και να ξαναπάς!

    @Σουσουράδα, σου'χω πολλές προτάσεις για Λόντρα, θα σου τα πω διεξοδικώς!

    @ΛΙΑΚΑΔΑ, χεχεχε! Καλημερούδια με ανεβαστικές θεατρικές προτάσεις!

    @mahler76, ντροπή! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλέ εδώ δεν έχω δεί το "Ψάχνοντας τον Νέμο" και τις "3 του Κισλόφσκι" (οκ για το τελευταίο ντρέπομαι πολύ είναι η αλήθεια).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ε, δεν περνάτε κι άσχημα στα Λονδίνα!
    Αν και δεν μπορώ πλέον να δω τέτοιες ταινίες ή να πάω σε παιδικά θέατρα. Μάλλον επειδή είχα πάθει οβερντόουζ από αυτά όταν ο γιος μου ήταν μικρός και τρέχαμε σε όλες τις παιδικές σκηνές των Αθηνών και περιχώρων.

    mahler76
    Κουμπάρε, για έλα από το σπίτι.
    Θα φτιάξω ποπ κορν και θα δούμε την τριλογία του Κισλόφσκι παρέα! Όσες φορές και να τις δω αυτές τις ταινίες πάντα κάτι καινούργιο διακρίνω και δεν τις έχω βαρεθεί ακόμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ουάου τι υπερπαραγωγή!! Λατρεύω τον Σρεκ! Μάλιστα τον έχω στο ραφάκι του μπάνιου μου μαζί με τον γαϊδουράκο σε πλαστικό που μπαίνει αφρόλουτρο μέσα, χεχε!

    Φυσικά έχω δει όλες τις ταινίες!

    Στο Λονδίνο υπάρχουν πολλές αξιόλογες παραστάσεις να δει κανείς, αλλά δυστυχώς όπως είπες και εσύ οι τιμές είναι τσουχτερές. Ή πρέπει να έχεις κλείσει μήνες πριν για να βρεις κάποια πιο οικονομική τιμή ή να "ξηλωθείς"! Την τελευταία φορά που πήγαμε Λονδίνο είπαμε να επιχειρήσουμε να πάμε σε κάποια παράσταση, πχ στο Mamma mia, αλλά εκτός του ότι ήταν πανάκριβα, μας είπαν ότι θα καθήσουμε σε εντελώς χωριστές θέσεις, ε και δεν πήγαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @mahler76, ξεκίνα τα Shrek γιατί παρατηρώ σημαντικές ελλείψεις και σε προειδοποιώ ότι έχεις να δεις και τα Ice Age που είναι πολλά. Ο Κισλόφσκι μπορεί να περιμένει.

    @Αθηνά, εγώ πάλι να μην μπορώ να τα κόψω με τίποτα παρότι κοτζαμάν μαντράχαλος;

    @DaNaH, θέλει θυσίες το θέατρο: εν προκειμένω, οικονομικές. Είναι όντως τσουζέ οι παραστάσεις, αλλά και τι να κάμει το φιλοθεάμων πτηνό; Δουλεύει νυχθημερόν για το μιούζικαλ ημών το επιούσιον. Κάτι τέτοια μάς μένουν και έχουμε να θυμόμαστε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι ωραία!! Πόσο πολύ ζηλεύωωωω...
    Και Λονδίνο και ωραία παράσταση.
    Θέλω ξανά.

    http://fashionitsagoesshopping.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ice age και Shrek είναι ταινίες που πρέπει κανείς να τη δει!

    Αγαπημένα τραγούδια : Εγώ κι εσύ μαζί, People ain;t no good. ;)

    Ωραίες επιλογές, Πιγκουίνε. Βάλε Λόντρα όσο θες (δεν έχω πάει και δε νιώθω νοσταλγία). Μη βάλεις Βερολίνο, γιατί θα ΄χουμε δράματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Όλο θεάματα είσαι φίλε.
    Συνέχισε να περνάς καλά και να μας μεταδίδεις το κλίμα εκεί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Fashionista, άσε που θα σε ενθουσίαζαν κάτι απίστευτα ρουχαλάκια που είδα στην Carnaby Street.

    @renata, μην προκαλείς το πτηνό γιατί δεν το'χει σε τίποτα να σου τσαμπουνίσει τίποτις Αλεξάντερπλατς και Πύλες Βραδεμβούργων.

    @ΛΙΑΚΑΔΑ, Λόντρα, Παρί, Νιουγιορκ, Βουδαπέστη, Βιέννη... Σαν την Αθήνα καμιά, μα καμιά σας δεν βγαίνει! (λέει το άσμα)

    @Gyro, κανονικά είμαι "άρτος και θεάματα" αλλά ας όψεται η μετα-κρίστμας δίαιτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts