Τετάρτη, 1 Φεβρουαρίου 2012

Η Λάνα είναι τρέντι και στου Ρέντη


Μόλις εψές κυκλοφόρησε ο δίσκος της και σήμερα την ελέμε μεγαλύτερη σταρ της υφηλίου και μας απασχολεί τι νούμερο βρακί φοράει. Δεν ξεύρω αν η Lana Del Ray είναι η νέα ιέρεια των μπιτνικς, η σωσίας της Νάνσι Σινάτρα ή η κατατονική ξαδέλφη της Μπρίτνεϊ Σπίαρς, αυτό που καταλαβαίνω όμως είναι ότι η μουσική βιομηχανία μόλις λανσάρισε το νεξτ μπιγκ θινγκ της. Και μπορεί την τέχνη πολλοί να αγνόησαν, το μάρκετινγκ ουδείς.


Βλέπεις, η Lana Del Ray είχε κυκλοφορήσει το 2010 ένα δίσκο υπό τον τίτλο Kill Kill, χρησιμοποιώντας το πραγματικό της όνομα (Lizzy Grant) και πολύ χαμηλό μπάτζετ προώθησης. Αλλά επειδής ούτε η μάνα της δεν τσίμπησε να πάει να τον αγοράσει, θα υπέθετε κανείς ότι θα τα βρόνταγε και θα ξεκινούσε καριέρα ως πιστολάκι σε λόκαλ κομμωτήριο. Τουναντίον εκείνη πείσμωσε περισσότερο, άλλαξε τ'όνομά της, χτένισε το μαλλί της και σου επαναλανσαρίστηκε σε συσκευασία πιο ιλουστρέ. Με μπλαζέ υφάκι, ρετρό διάθεση, τρομπαρισμένα χείλη και υπερτονισμένα ματόκλαδα, που αφενός δημιουργούν μία περσόνα πολύ πιο αβανταδόρικη και αφετέρου βάζουν στο μπλέντερ στοιχεία από Adele, Duffy και μακαρίτισσα Amy. Σε αντίθεση όμως με όλες εκείνες, η Lana μπορεί να φορέσει κολλητό μπλουζάκι και να γλείψει αισθησιακά το γλειφιτζούρι της, χωρίς να γελάσουμε μαζί της. 


Η πρώτη πραγματική επιτυχία της ήταν όταν απεφάσισε να γυρίσει η ίδια το κλιπ του άσματος "Video Games", το οποίο ουχί μόνο κυκλοφόρησε ευρέως στα σόσιαλ μίντια αλλά πήρε και βραβείο καλύτερου κλιπ της χρονιάς -όχι στα Mad Video Awards, εκεί το πήρε ο Σάκης με το Παράφορα, ντε! Η ελληνική μπλογκόσφαιρα όμως -που και τη Μαρία Κάλλας να της δώκεις, θα της βρει εξακόσια δώδεκα κουσούρια- απεφάνθη ότι το Video Games είναι τρελή αντιγραφή του τραγουδιού της Ελένης Βιτάλη "Οι δρόμοι που αγάπησα". Που παίζει τρελό σεναριάκι, η Lana να ταξίδεψε στην Ελλάδα για να επισκεφθεί το πανηγύρι της Αγίας Ανυσίας της Οσιομάρτυρος όπου η Βιτάλη έκαμε γκεστ και να αντέγραψε το άσμα μη-χειρότερα, αποστερώντας από την Ελενίτσα τη δόξα της ιντερνάσιοναλ αναγνώρισης! Από μία άποψη βέβαια καλύτερα, διότι αν έκαμε και η Βιτάλη διεθνή καριέρα, σκέψου και την ψυχολογία της Βίσση!


Εντάξει, το καταλαβαίνεις και από τον τίτλο (Born to Die) ότι ο δίσκος της Lana, το τσακίρ κέφι δεν θα στο χαρίσει. Αν μάλιστα είσαι στα ντάουν σου, καλού κακού κρύψε χαπάκια, ξουράφια, μαχαίρια και περίστροφα (θε μου, εσύ δεν ζεις σε σπίτι -σε γιάφκα ζεις!) γιατί μπορεί και να υποτροπιάσεις. Αλλά πέρα από το φρουφρού αμπαλάρισμα και τα χείλη ντόναλντ ντακ, διακρίνεις κάτι ενδιαφέρον και δυνητικά εξελίξιμο. Αρκεί βεβαίως να μπορεί και να το υποστηρίξει στοιχειωδώς στο λάιβ, διότι στις πρώτες της απόπειρες έφευγαν οι ντομάτες με τα καφάσια. 

Το πτηνό πάντως προτείνει στο επόμενο χιτ της -και για να αποστομώσει το ελληνικό κοινό- να αντιγράψει η Lana το "είμαι εξάρτημα εγώ της μηχανής σας κι ο γιος μου τ'ανταλλάκτικο".

15 σχόλια :

  1. Μια χαρά την εβρίσκω τη γλυκυτάτη Λάνα, λίγο πεσιμιστική, δηλαδή δεν είναι να την ακούσεις μετά το πρωινό ζύγισμα, αλλά μια χαρά. φέρνει λίγο της Ελένης αλλά πιο πολύ μου φέρνει στην ελβετίδα κομμώτρια στην περσινή Γιουροβίζιον, αυτή βρε που ενώ ήταν κομμώτρια είχε βγει αχτένιστη, εξαιρετική πράγματι, άπατη πήγε αλλά εμένα πολύ μου άρεσε! καλημέρα σας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πάντως το τραγούδι του βίδεου το έχω λατρέψει εδώ και λίγες μέρες που το άκουσα. Για να δούμε τι λέει και το υπόλοιπο άλμπουμ. Καλημέρα πτηνούλι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να την πω ανάλατη?
    Να την πω γλυκανάλατη?
    Να την πω χλιαρή?
    Κάπως αδιάφορη?
    Δε θα πω τίποτα άλλο γιατί βλέπω ότι ήδη έχει κερδίσει το αντρικό κοινό και δε θέλω να τα βάλω μαζί σας!

    Υ.Γ Κάτι μου λέει ότι στο πιστολάκι θα τα κατάφερνε καλύτερα :-p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "Κάτι μου λέει ότι στο πιστολάκι θα τα κατάφερνε καλύτερα"

    ιιιιι τι κακία!!! χααχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Mahler με έχουν κατηγορήσει για πολλά αλλά για κακία όχι...
    Αυτό που μόλις είδες είναι η ειλικρινής (μέχρι ωμότητας)άποψη ενός κριού...
    Ως γνωστόν δε τα κρατά με μέσα μας...
    Τα αμολάμε... :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλαμιά στον Κάμπο1 Φεβ 2012, 3:02:00 μ.μ.

    Η Βιτάλη, ως γνωστόν, έχει τραγουδήσει και το "Χωρίς δεκάρα πώς θα παντρευτούμε Μανωλιό μου, πώς θα βάλουμε στεφάνι στον ΄Αη Γιάννη" στο Φεστιβάλ Τραγουδιού Θεσσαλονίκης.
    Πιστεύω ότι αυτήν την τραγουδάρα ήθελε να αντιγράψει η Λάνα αλλά της έδωσαν λάθος παρτιτούρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @tremens, η ελβετίδα κομμώτρια είναι μία από τις αναφορές της Λάνας. Η άλλη είναι ο Duffy Duck.

    @mahler76, συμπαθητικό είναι το άλμπουμ, με αρκετά τραγουδάκια για τα χειμωνιάτικα κρύα απογεύματα που είσαι χωμένος στον καναπέ με το βιβλιαράκι και τον αχνιστό καφέ σου στο χέρι. Επίσης αν έχεις κατάθλιψη, μόλις βρήκες το προσωπικό σου σάουντρακ.

    @ΛΙΑΚΑΔΑ, πρώτον λόγω ονόματος και ιδιοσυγκρασίας προφανώς δεν είσαι στο target group της Λάνας. Πρόσεξε όμως γιατί το πιστολάκι το χειρίζεται καλά και πολύ θυμώνει με τα αρνητικά σχόλια που της γράφουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Καλαμιά στον Κάμπο, πολύ μεγάλο ατόπημα του πτηνού που δεν μνημόνευσε το άσμα με το Μανωλιό. Αναμένεται πάντως, η Λάνα να μαλλιοτραβηχτεί με τη Lady Gaga για το ποια θα εξασφαλίσει τα δικαιώματα διασκευής του Μανωλιού, ενώ και η Μαντάνα έχει εκδηλώσει το ενδιαφέρον της για άλλα άσματα της Βιτάλη όπως το "Πάμε γι'άλλες πολιτείες, αναρχικές".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σίγουρα δεν είμαι και χαίρομαι γι'αυτό!
    Αν ποτέ μου άρεσε το καταθλιπτικό στυλ να'σαι σίγουρος ότι θα έβρισκα πολύ καλύτερα κομμάτια για να αυτοκτονήσω.

    Υ.Γ. Τώρα που το ξανασκέφτομαι εκτός από αυτά που προείπα να προσθέσω ότι δεν έχει και "ταυτότητα" :-p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εμένα μου αρέσει το τραγούδι και η ίδια και το βίντεο κλιπ.
    Από φωνή κορμάρα και
    από κορμί φωνάρα
    Αφιερωμένο στην ΛΙΑΚΑΔΑ το σχόλιο χεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. vagmood.blogspot.com
    ευγε και μόνο για τον τίτλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν την ήξερα τη λεγάμενη, μέχρι τη στιγμή που διάβασα το ποστ σου. Είχε πάρει το μάτι μου σε ένα site αυτό με την αντιγραφή του τραγουδιού που ανέφερες αλλά δεν έδωσα σημασία.

    Έβαλα να δω το πρώτο βιντεάκι, αλλά 1ον δεν άντεξα με την τόση αμερικανιά (πιο αμερικανιά πεθαίνεις που λέμε) και 2ον το σταμάτησα κάπου στα 3/4, πολύ μπόρινγκ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μήτε που την είχα ξαναματακούσει, αλλά η φάτσα της μου κάνει αντιπαθέστατη.
    Δε θα πάρω μωρέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Στα ηχογραφημένα είναι πολύ καλή, αλλά σε κανα-δυο live που πέτυχα στο youtube, είναι σαν να της έχει πέσει η μπαταρία. Κρίμα.

    Όσο για εμφάνιση, εμένα μου αρέσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ωραιοτατα την παρουσιασες πτηνο! εγω να σου πω δεν εχω καταληξει ακομα τι γνωμη εχω για τη δεσποινις...Αν και το born to die μου αρεσει καπως θα ελεγα,και πιθανοτατα θα μου αρεσε και χωρις τιγρεις,τοπλες αηδο,σεξακι και αυτοκινητα που πιανουν φωτια (ΑΠΟΛΥΤΗ ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ) και δεν το λεω επειδη ειμαι κοριτσι,απλως καπως μου κανει το βιντεο κλιπ..΄παει να το παιξει κουλτουρα και βγανει μπροστα στην αμερικανικη σημαια οπως ΟΛΟΙ (και δηλαδη οι δικοι μας να βγαινουν μπορστα στη γαλανολευκη σε λιγο με βλεμα απλανες κατα το προτυπο της Lady (δες Αντζελα Δημ) Τελοσπαντων τι να πεις...θα δειξει! εχει ωραια..βραχναδα παντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.