Πέμπτη, 2 Φεβρουαρίου 2012

Βίνσεντ, τακτοποίησε το δωμάτιό σου αμέσως!


Να τ'αφήσεις αυτά που ξεύρεις με τα κομμένα αυτιά και με τα "μην του μιλάτε του τρελού". Δεν έχεις καμία δικαιολογία στην ακαταστασία και την τσαπατσουλιά, δεν πα να'σαι και ο Βαν Γκογκ ο ίδιος! Αυτό τουλάχιστον ισχυρίζεται ο Ursus Wehrli που είναι ελβετός καλλιτέχνης και κατά τα φαινόμενα, παρθένος.


Πριν σπεύσεις να ρωτήσεις πώς ξεύρω εγώ τα προσωπικά του κάθε τυχάρπαστου καλλιτέχνα, να σου διευκρινήσω ότι αναφέρομαι στο ζώδιό του. Διότι όπως θα σε διαβεβαιώσει και η Λίτσα Πατέρα, μόνον ένας Παρθένος θα έπιανε να τακτοποιήσει πίνακες του Βαν Γκογκ, να τοποθετήσει κατά μέγεθος τις βελόνες ενός κλαδιού από πεύκο, να ξεχωρίσει τη μανέστρα στη σούπα και να ταξινομήσει κατά χρώμα και μάρκα τα αμάξια σε ένα πάρκινγκ.

Ακόμη κι εγώ που υποστηρίζω την ιδέα του δημιουργικού χάους και που αφήνω το χώρο μου να παραδοθεί κατά καιρούς σε μία γλυκιά ακαταστασία αποκομμάτων, φυλλαδίων, βιβλίων και cds, έρχεται η ώρα που γυαλίζει το μάτι μου και τοποθετώ τα πράματά μου σε διάταξη κατά μέγεθος, θέμα ή χρώμα. Εκείνο μάλιστα που μπορεί και να σε σκιάσει, είναι το να ανοίξεις την ντουλάπα μου μετά από μία τέτοια κρίση ευταξίας και να συνειδητοποίησεις ότι τα πουκάμισά μου (περίπου εικοσιπέντε τον αριθμό) βρίσκονται σε απόλυτη χρωματική σειρά από το μαύρο προς το λευκό. Πις οφ αρτ!

Πέραν πάντως που σε ξεκουράζει και σου προσφέρει ασφάλεια, η τακτοποίηση είναι πολύ τρέντι τη σήμερον. Και σε παραπέμπω ουχί μόνο στο βιβλίο του Wehrli με τίτλο "Tidying Up Art" αλλά και στην ιστοσελίδα Things Organized Neatly να πας να βγάλεις τη Μόνικα από μέσα σου. Α και επειδής μου αρέσουν τα κροσόβερ ανάμεσα σε αναφορές, δες και παρακάτω κάτι καινούργιες διαφημίσεις που στηρίζονται επίσης στη λογική της τακτοποίησης.

Ναι, προσπαθώ εδώ και τόσην ώρα να σου πω ότι ήρθε η στιγμή να συγυρίσεις κι εσύ το δωμάτιό σου.

Natour: India Print Ad
Natour: NYC Print Ad

18 σχόλια :

  1. Καλέ συμμάζεψα προχτές, όλα στην εντέλεια είναι μη με μαλώνεις άλλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι κριοί το κάνουν καλύτερα... (το συμμάζεμα εννοώ...)
    Γι'αυτό θα μου επιτρέψεις ως κριός και ως λάτρης του Βίνσεντ να ταχθώ υπέρ του...
    Αλλο αποστείρωση χώρου όπως μόνο ένας απο-σστειρωμένος ελβετός θα μπορούσε να κάνει... και άλλο τακτοποίηση με άποψη... και χαλαρότητα.

    Υ.Γ Για κοίτα κάτω από το κρεββάτι μήπως βρεις και κανα αυτί... :-p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχει πάντως ενδιαφέρον η τέχνη του. (Φαντάσου να έπρεπε να τακτοποιήσει τον Pollock ή τον Mondrian!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα, εγώ ανήκω στους... συγυριστές που συνήθως τους λαχαίνει ένα έτερον ήμισυ ακατάστατο. Οπότε τρέχω πίσω από τη γυναίκα μου (και τα παιδιά) να μαζεύω, να κρεμάω, να παραχώνω, να στοιβάζω, να ομαδοποιώ (κάλτσες με κάλτσες και όχι με βρακιά, παντελόνια με παντελόνια και όχι με φόρμες κοκ). Αυτή είναι ζωή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @tremens, θα έρθω να τσεκάρω συρτάρια και ντουλάπες, κανόνισε!

    @ΛΙΑΚΑΔΑ, όσο κι αν έχει την πλάκα της η υστερική τακτοποίηση του ελβετού, θα συμφωνήσω ότι είναι τρελό ξενερουά στην τέχνη. Εξού και στη Ζυρίχη εξειδικεύονται στις τράπεζες και όχι στις γκαλερίς.

    @sstamoul, έχει τακτοποιήσει και άλλους πίνακες (π.χ. του Μαγκρίτ), αλλά νομίζω ότι ο Pollock τον υπερβαίνει! Χεχεχε!

    @gerasime, αχ τι θα κάνανε χωρίς εσένα! Είναι πολύτιμος σύντροφος, συνεργάτης και υπάλληλος ο "συγυριστής" και κανονικά θα έπρεπε να είναι από τα skills που βάζει κανείς στο βιογραφικό του. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλαμιά στον Κάμπο2 Φεβ 2012, 2:35:00 μ.μ.

    Κύττα Πιγκουίνε, κάποτε όταν κάποιος στην οικογένεια έβαζε σε σειρά τις μπανάνες και τα ακτινίδια της φρουτοσαλάτας, το κριθαράκι από τη μανέστρα ή τις πευκοβελόνες δεν θεωρείτο καλλιτέχης αλλά μουρλός. Τον κλείνανε -στην καλύτερη περίπτωση- διαπαντός στο σπίτι και δεν τον αμολούσαν ελεύθερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πες τα, Πιγκουίνε! Σπίτι σε τάξη, μυαλό σε τάξη. Ακόμα κι η δική μας -καμιά φορά- αταξία είναι χωροθετημένη ;)

    Ομοιοπαθής. ;) Βιβλία ανά έθνος, συγγραφέα, έκδοση, παλαιότητα κλπ. Το ίδιο και δίσκοι. ;) Βρίσκω τα πάντα με κλειστά μάτια ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Καλαμιά στον Κάμπο, επίσης του βάζαμε ζουρλομανδύα και τον κλείναμε στο ίδρυμα. Λολ.

    @renata, αξιοθαύμαστη είσαι!!! Πέραν πάντως της τακτοποίησης των υλικών πραγμάτων μου, εγώ αγχώνομαι και για την τακτοποίηση των ψηφιακών. Για παράδειγμα κάθε δίμηνο, κάθομαι και αναταξινομώ τα αρχεία μου σε directories, σβήνω ότι δεν χρειάζομαι, αποθηκεύω backups σε DVDs και εξωτερικούς σκληρούς δίσκους και πάει λέγοντας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλό το λες εσύ; Σπαστικό το λεν οι περισσότεροι. Αφήνω πια πολλά ασυμμάζευτα ή τα βάζω κάπου πρόχειρα ως να μου ΄θει η όρεξη για ξεσκαρτάρισμα. :)

    Χαλαρώνω όσο μεγαλώνω :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέλεια ανάρτηση! Γέλασα με τον Βαν Γκόγκ!
    Άντε να συγυρίζουμε!Δίκιο έχεις!
    Λέει ο ακατάστατος Δίδυμος..χεχε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εχοντας ζησει με μαμα Παρθενο (ναι στο ζωδιο)...ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΑΛΛΗ ΤΑΞΗ! Θενκ γιου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δίδυμος με Παρθένο... Καταλαβαίνεις τι πόλεμος γίνεται μέσα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. για το ζώδιο δεν ξέρω να σας πω (μου φαινεται πολύ πρωτότυπος για να είναι ενας από εμας!) αλλά δεδομένου ότι γεννήθηκε το 69, λίγη τρελα σίγουρα θα την κουβαλάει μεσα του !


    τώρα αν πω ότι εμενα μου αρέσει πολύ ο κύριος, τι θα πείτε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ε, όχι και συμμαζευουν καλύτερα οι Κριοι !!! θα σας ακούσει η Μπίλιω και θα πέσει κάτω από τα γέλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. κριός είμαι καλέ!
    Αν δε παινέψω το σπίτι μου θα πέσει να με πλακώσει... :-p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @renata, κι εγώ είμαι της κλιμακωτής τακτοποίησης. Τα αφήνω λίγο να μαζευτούν και στο ανύποπτο, πιάνω και τα συγυρίζω!

    @Μαμά Κουκουβάγια Βέρα, η τσαπατσουλιά δεν είναι πλέον της μοδός, πάει και τελείωσε!

    @Fashionista, μία κόλαση ζεις, πάει και τελείωσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @LiDa, παρότι η υστερική τακτοποίηση κάποτες μου φαινόταν πολύ σπαστική συνήθεια, όσο μεγαλώνω (και συναντώ ανθρώπους ακατάστατους), τόσο την εκτιμώ ως μεγάλη αρετή!

    @An-Lu, τώρα πια δεν διακρίνεις το αρτίστικ στοιχείο στην ευταξία της μαμάς σου;

    @Ανώνυμε(*), δεν ξέρω αν είναι θέμα Κριού ή Παρθένου, αλλά καθ'όπως φαίνεται το πιο τακτικό ζώδιο είναι ο Ελβετός. Και το πιο πλούσιο επίσης. Λολ.

    @ΛΙΑΚΑΔΑ, να το παινέψεις ντε, διότι είναι πολύ ζούπερ ζώδιο! Με τούτα και με κείνα πάντως, έγινε το πτηνό παράρτημα του Άστρα κι Όραμα. Σε λίγο θα λέω και τον καφέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. αχαχαχ τι τελειο! εγω ειμαι ή που θα με βρεις κατω απο ενα σωρο ρουχα ή που θα με πιασει να συμαζεψω το συμπαν.να αρχισω να ανησυχω? (παρθενος στο ωροσκοπιο,τι λεει η Πατερα??)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.