Δευτέρα, 6 Φεβρουαρίου 2012

Το μυστικό της νεότητας


Δεν ξεύρω αν το πήρες πρέφα αυτό το σουκού, αλλά επέστρεψε η Μαντόνα. Θα μου πεις, εδώ ο κόσμος καίγεται και η γριά χτενίζεται. Αλλά πάλι μέσα θα'χεις πέσει, διότι η Μαντόνα αχτένιστη ζαμέ! Και μπορεί πλέον να είναι μεγαλοκοπέλα, αλλά στο νέο βιντεοκλίπ της, την έχει δει συμμαθήτρια της Πάτι.

Το τραγούδι δεν είναι τίποτις βαθυστόχαστο, αλλά σου σερβίρει με μία χαριτωμενιά, μερικές τσιρλίντερς, την αισθητική του Glee και το φίλινγκ του High School Musical ταυτόχρονα. Έτσι κι αλλιώς, ό,τι και να σου μοστράρει πλέον η Μαντόνα, εσύ θα ασχολείσαι με την εμφάνισή της και θα κάμεις συγκρίσεις με τη θεια σου τη Φωτούλα που την περνάει μόλις πέντε μήνες και εξήντα κιλά. Εμ βέβαια! Αν είχε και η Φωτούλα ένα σκασμό διαιτολόγους και πέρσοναλ τρέινερς ν'ασχολούνται με την πάρτι της, θα'τανε τώρα μεγάλη φρεσκαδούρα.

Αλλά εγώ αλλού θέλω να καταλήξω: ποιος το χρειάζεται το μπότοξ, όταν ζει στην Ελλάδα; Κάθισα εψές το βράδυ ν'ακούσω τις ειδήσεις, μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι. Οι διαβουλεύσεις των πολιτικών αρχηγών, οι εκβιασμοί των τροϊκανών, οι συστάσεις των τραπεζιτών, οι προειδοποιήσεις των αναλυτών, ήρθε και τσίτωσε το πτηνό, σα να βγήκε από το ιατρείο του Φουστάνου ήταν. Μειώσεις μισθών, κύματα απολύσεων, μαύρη φτώχεια παντού, ούτε το σαγόνι μου δεν μπορούσα να κινήσω από το τσίτωμα.

Να δεις που και τη Μαντόνα, οι τροϊκανοί την κουράρουνε, δεν εξηγείται αλλιώς. 

20 σχόλια :

  1. Κοίτα να δεις τι μαθαίνουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν μου πολυαρέσουν τα τραγούδια της Μαντόνα. Μόνο το Frozen μου άρεσε!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η απέθαντη!! Τόσο καλή η τρόικα; Δεν αναλαμβάνει και τις μισές κυρίες των ΒΠ :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλαμιά στον Κάμπο6 Φεβ 2012, 2:22:00 μ.μ.

    ΄Εχω διαπιστώσει ότι οι τραγουδιστές είναι -εκτός από τους πολιτικούς- οι μόνοι επαγγελματίες που δεν ξέρουν
    πού και πότε πρέπει να σταματήσουν.
    Δεν υπάρχει γελοιότερο αλλά και τρομακτικότερο θέαμα από ένα μεσήλικα(π.χ.Βίσση, Μαντόνα) ή υπερήλικα(π.χ.Μούσχουρη, Τζάγκερ) να ντύνεται, να χοροπηδάει, να τραγουδάει (συχνά μάλλον να νομίζει ότι τραγουδάει)και να συμπεριφέρεται σαν εικοσάρης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κι εγώ πτηνό μου μόλις είδα τον κουτσουρεμένο μου μισθό σήμερις έπαθα ένα ελαφρύ εγκεφαλικό και μια μικρή πάρεση, όλοι με ρωτάνε τι έχω και χαμογελάω συνέχεια! Όχι μαντάμ, δε φταίει ο έρωτας, το αφορολόγητο φταίει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νομίζω ότι η καλαμιά στον κάμπο με κάλυψε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @mahler76, αναφέρεσαι (α) στη νεανίζουσα Μαντάνα, (β) στην περιρρέουσα κατάσταση, (γ) στην περιρρέουσα Μαντάνα ή (δ) σε όλα τα παραπάνω;

    @KitsosMitsos, το πτηνό παρακολουθεί και αναμεταδίδει την καλλιτεχνική επικαιρότητα με ιδιαίτερη ευαισθησία στην πχιότητα και τον πολιτισμό.

    @Αθηνά..., και αφού το τραγούδησε το Frozen, απεφάσισε να το εφαρμόσει και στη φάτσα της μη-χειρότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @renata, ακόμη και μετά από πυρηνική καταστροφή, η Μαντάνα θα βγάλει καινούργιο σινγκλ για να το ακούνε οι κατσαρίδες. Σύμφωνα με τους κακοπροαίρετους σχολιαστές, και αυτό το σινγκλ για τέτοιο κοινό προορίζεται.

    @Καλαμιά στον Κάμπο, η μόνη εξαίρεση στον κανόνα "γιαγιά-μείνε-σπίτι", είναι η Ζωζώ Σαπουντζάκη που μπορεί και στα εκατόν πέντε της να παραμείνει "κορίτσι ζόρικο, σκληρό και αιμοβόρικο".

    @tremens, μην το συζητάς: άλλος άνθρωπας γίνεσαι με τις νέες μειώσεις! Και τσιτώνει το δερματάκι (σοκ και δέος) και χάνεις κιλά (δεν τρως).

    @Δέσποινα, κι εμένα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. H Madonna τραγούδησε μερικά πάρα πολύ καλά τραγούδια της ποπ τα πρώτα της χρόνια από το 1983 στο πρώτο της άλμπουμ. Μερικά όπως
    Live to tell
    La isla bonita
    True blue
    Papa dont preach
    Open your heart
    ήταν διαμαντάκια στο είδος τους.

    Από ένα σημείο και μετά έβγαζε χαζοχαρουμενιές.

    Πάντως κρατιέται άριστα ότι και αν κάνει.

    Καλά κάνουν οι απανταχού γυναίκες και τη φθονούν με ζήλεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. και δεν το έλεγες τόσο καιρό!
    και εγώ πληρώνω τα μαλλιοκέφαλά μου στους πλαστικούς;;;

    αχ, τι μας κρύβεις! μυστικά φοβερά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πόσο καιρό τα λέω εγώ αλλά δε μ' ακούει κανείς!
    Αμα έχεις πέρσοναλ τρέινερ και αισθητικό κάθε μέρα και διαιτολόγο και δεν ξέρω και γω τι άλλο φυσικά και θα φαίνεσαι νέα!
    Η θεία μου ωραιότερη θα ήταν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γεια σου, Μαντονάκι, που είσαι αλύγιστη και ατσαλάκωτη σαν cyborg που λειτουργεί με σύστημα skynet!

    Δεν σταματάει ποτέ, δεν αλλοιώνεται και παίρνει ό, τι μορφή θέλει.

    Να ζήσουμε να πάρουμε τα μπότοξ της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αν είναι να μου τσιτώνει το δερματάκι η τρόικα εγώ θα της ανοίξω τις αγκάλες μου!
    Μπρος στα κάλλη,τι είναι η ..φτώχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ειναι η πρώτη φορα που βγαζει η Madonna νέο album και δε θα τρεξω να το αγοράσω...ο λόγος όμως ειναι πως πλέον δεν ακούω τέτοια μουσικη :) πολύ καλη εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι μόδα κι αυτό το super-bowl. Μέχρι τώρα το αναφέραμε μόνο γιατί όταν λαμβάνει χώρα δεν προβάλλονται επεισόδια των αγαπημένων μας ξένων σειρών, τώρα έγινε και μόδα στο twitter και σχεδόν όλοι με αυτό ασχολιούνταν χθες! (BTW εσύ πτηνό δεν έχεις account στο twitter;)

    Άντε να παρακολουθείς τις Χρυσές Σφαίρες ή τα Όσκαρ το καταλαβαίνω. Αλλά το super-bowl; Έλεος!

    Όσο για το τραγουδάκι, εντελώς αδιάφορο. Δεν περίμενα τέτοιο come-back από τη Μαντάνα! Ας ελπίσουμε τα singles που θα ακολουθήσουν να είναι πιο μελωδικά και να θυμίζουν την παλιά καλή Madonna.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Gyro, αχ αυτά τα τραγουδάκια που αναφέρεις, με πάνε στην παιδική μου ηλικία: τότες που βγήκε το πτηνό από τ'αυγό του και άρχισε ν'ακούει μουσική.

    @ria, ακόμη ένα κύμα μέτρων από το ΔΝΤ και θα'σαι as good as new. Δεν θα σε αναγνωρίζεις στον καθρέπτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @serenata, μεγάλη αδικία το λες: να έχει ολημερίς η Μαντάνα τριάντα ανθρώπους να ασχολούνται με την πάρτι της κι εγώ ο έρμος να τρέχω να σιδερώνω, να μαγειρεύω, να καθαρίζω, να δουλεύω, να ψωνίζω, να σφουγγαρίζω και να στρώνω κρεβάτια.

    @Fashionitsa, έχει γίνει σαν αμοιβάδα ένα πράμα. Σκέρι!

    @xristin, η τρόικα υπόσχεται ολική μεταμόρφωση. Θα σου τεντώσει το δερματάκι, θα χάσεις κιλά, θα σου κάμει το μαλλί κάγκελο.

    @Leviathan, η Μαντάνα δεν θα σου το συγχωρέσει αυτό ποτέ! :)

    @DaNaH, εγώ μέχρι πρότινος, άκουγα σούπερ-μπολ και νόμιζα ότι πρόκειται για επίδειξη τάπερ. Ή για νέα προσφορά του τηλεμάρκετινγκ! Τώρα θα μου πεις, σε σχέση με το baseball, ως και η επίδειξη τάπερ πιο μεγάλο ενδιαφέρον έχει. Χεχεχε!
    (btw, το πτηνό έχει τουίτερ αλλά βαριέται να γράφει και εκεί).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Το σούπερμπωλ έγινε τρέντη πριν μερικά χρόνια όταν το μπούμπυ της Τζάνετ Τζάξον ξέφυγε από το σουτιέν και κατευθύνθηκε προς το κοινό. (Ο Τζάστιν Τίμπερλέικ ήταν άγαρμπος). Τότε ήταν που βγήκε και η Μαρμότα, κατά το αμερικάνικο έθιμο, και προέβλεψε ότι ο χειμώνας δεν θα τελειώσει ποτέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @Fashionitsa, η Τζάνετ είχε ζήσει μία τραγωδία τότες καθώς είχε χάσει αδελφό και σουτιέν μέσα στην ίδια διετία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.