Παρασκευή, 2 Μαρτίου 2012

Αποκριάτικη Τρίπολη

Στην Τρίπολη πάντοτε μπερδεύομαι. Κάθε φορά μπαίνω με τη σιγουριά ότι ξεύρω πάνω-κάτω τους δρόμους. Και κάθε φορά στρίβω σε ένα λάθος στενό και στριφογυρίζω ώσπου να παραδεχτώ ότι ναι, πρέπει να τ'αγοράσω εκείνο τ'αναθεματισμένο το τζι-πι-ες. Όσο μπερδεμένοι είναι οι δρόμοι της, άλλο τόσο μπερδεμένος είμαι κι εγώ απέναντί της. Στην Τρίπολη συναντάς τ'όμορφο αγκαλιά με το πιο άσχημο, τον αστό παραδίπλα με τον ορεσίβιο, το κηδειόχαρτο αντάμα με το καρναβάλι. Όλα τουρλού τουρλού ανακατωμένα. Το πτηνό βόλταρε στους δρόμους της πόλης την τελευταία Κυριακή της Αποκριάς και σου έβγαλε αναμνηστικές φωτό.

Χάσαμε την Τασούλα, τον κυρ Αναστάση και τη γιαγιά Φωτούλα. Α, παρεμπιπτόντως πουλάμε και ένα σπίτι. Καρφιτσωμένα όλα στην περίφραξη των έργων μίας πλατείας. 

Στη (σπάνια καθ'όπως φαίνεται) περίπτωση που δεν έχεις πένθος πάντως, η πόλη προσφέρει μεγάλη επιλογή από θεματικά πάρτι. Για παράδειγμα την Παρασκευή μπορείς να φορέσεις τα πέτσινα και να πας στο πάρτι των φετιχιστών (σ'έχει δείρει Τριπολιτσιώτης;), το Σάββατο να περάσεις ένα κόκκαλο στο μαλλί και να πας στο πάρτι των ζουλού, ενώ την Κυριακή, να έρθεις ωσάν τη μικρή ολλανδέζα ν' αρμέξουμε μαζί την αγελάδα.

Αν η μικρή ολλανδέζα δεν είναι αρκετά κίνκι για εσένα, έχουμε και την επιλογή "Grey's Anatomy" όπου αν είσαι αγοράκι ντύνεσαι γιατρός, αν είσαι κοριτσάκι ντύνεσαι νοσοκόμα και ανεξαρτήτως φύλου αν βρεθείς στο τσακίρ κέφι ντύνεσαι και προϊσταμένη.  

Εντάξει η αγορά της Τρίπολης είναι από τις καλύτερες στην Πελοπόννησο, αλλά εξειδικευμένο κατάστημα για το ηλεκτρονικό τσιγάρο, δεν το είχα ξαναματαδεί. Το συνάντησα στην οδό Τζον Κένεντι και σου το φωτογράφισα για να στο δείξω. 

Και πριν καλά καλά συνέλθω από την πρώτη έκπληξη, τσουπ, να και δεύτερο κατάστημα σπεσιαλάιζντ στο ηλεκτρονικό τσιγάρο. Επειδής τα πάντα είναι θέμα εξειδίκευσης, η πόλη απεφάσισε να γίνει Μέκκα του ηλεκτρονικού τσιγάρου.


Άλλη σπουδαία ανακάλυψη είναι ο Σπιρτούλης. Τον οποίο καλείς και του αναθέτεις διάφορα θελήματα έναντι αμοιβής. Τύπου Σπιρτούλη πήγαινε να μου ψωνίσεις νουνού και πουμαρό από το σούπερ μάρκετ, Σπιρτούλη πήγαινε στο ΙΚΑ να μου φέρεις το τάδε πιστοποιητικό, Σπιρτούλη πήγαινε στην κυρα Κατίνα να της ζητήσεις καναδυό λεμόνια. Τελευταία έχουν δημιουργηθεί αρκετές τέτοιες εταιρίες που αναλαμβάνουν για λογαριασμό σου μικρο-δουλειές να λυθούν κι εσένα τα χέρια σου.


Η πόλη διαθέτει πολλά ενδιαφέροντα παλαιά κτήρια -τα οποία δυστυχώς στενάζουν πνιγμένα ανάμεσα σε τρισάθλιες πολυκατοικίες και ένα χάος από μπετόν. Εντόπισα όμως και μία πολυκατοικία που με την απλή προσθήκη πολύχρωμων γυάλινων επιφανειών στα μπαλκόνια, κάνει τη διαφορά.

Το στρίμωγμα στους δρόμους φέρνει τα κτήρια το ένα πάνω στ'άλλο. Η έλλειψη καλαισθησίας δεν χάνει ευκαιρία να σου βγάλει το μάτι.

Κι εγώ γιουβαρλάκια από προχθές.

Στην πλατεία Άρεως, ο Κολοκοτρώνης διατηρεί τη μαχητικότητά του.

Ακριβώς από κάτω, βρίσκεις το οστεοφυλάκιό του. "Εδώ φυλάσσονται τα οστά του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη". Εύστοχα έχει προσθέσει κάποιος τη φράση "και τρίζουν".

Άντε και του χρόνου καλά να'μαστε!

11 σχόλια :

  1. Πάει η γιαγιά Φωτούλα αποκριάτικα γι αυτό δεν ντύθηκα πτηνό μου, είναι βαρύ το πένθος. Ευτυχώς που βρήκες τον Σπιρτούλη, έχω 2 λεκάνες σίδερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κάθε φορά που κατεβαίνω κει κάτω ξενερώνω...
    Ευτυχώς που φτιάξανε τον περιφερειακό δεν τρώω την ασχημάδα αυτή στη μάπα κάθε φορά!
    Το μονο ωραίο που'χει η Τρίπολη είναι η πλατεία Αρεως...
    Οσο για την αγορά...μακράν απέχει από αυτήν της Καλαμάτας και της Πάτρας...
    Για την πολυκατοικία με τα χρωματιστά μπαλκόνια τι να σε πω εεε?
    Μήπως και είπε ο τύπος να βάλει λίγο χρώμα για να ξεσηκώσει το στυλ του Karim Rashid? Εμ δε γίνεται μάνα μου μόνο μ'αυτό ν'αλλάξεις στυλ! Δες το ξενοδοχείο SEMIRAMIS στην Κηφισιά να καταλάβεις τι εννοώ... (μεταξύ μας... μετά την ανακαίνιση από τον διάσημο αυτό αρχιτέκτονα ούτε να το κοιτάξω...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλαμιά στον Κάμπο2 Μαρ 2012, 3:05:00 μ.μ.

    Πώς φαίνεται ότι δεν έχεις ταξιδέψει κατά Λάρισα μεριά. Κούκλα θα σου φαινόταν η Τρίπολη μετά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στην Τρίπολη βρήκες να πας κι εσύ? Τόσο εξωτικά; :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @tremens, το ρουχομάνι για σίδερο είναι το χειροτερότερό μου. Εκεί να δεις πένθος που αποκτάω εγώ!

    @ΛΙΑΚΑΔΑ, ωραία είναι η πλατεία Άρεως (σου κάμει και μεγάλη διαφορά η απλωσιά σε σχέση με το στριμωξίδι της υπόλοιπης πόλης). Εντούτοις και πέραν της πλατείας, κάποια σημεία της Τρίπολης είναι συμπαθητικά. Την πολυκατοικία με τα χρωματιστά μπαλκόνια στην έβγαλα φωτό γιατί τη βρήκα τελείως κόντρα με την όλη αισθητική του μέρους.

    @Καλαμιά στον Κάμπο, έχω να πάω στη Λάρισα εδώ και μία δεκαετία. Έχω μία ενδόμυχη ελπίδα ότι θα έχει βελτιωθεί έκτοτε -και σε παρακαλώ να με αφήκεις να ζω με την ελπίδα μου!

    @renata, το πτηνό είναι πολύ σουρτούκικο και του αρέσουν τα ξινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και εμένα στη γειτονιά μου άνοιξε ένα μαγαζί με "ηλεκτρονικό τσιγάρο"!! Είναι που απαγορεύτηκαν κατά τ'άλλα! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όταν διάβασα τον τίτλο σκέφτηκα μήπως τυχόν αναφέρεσθε στην Τρίπολη της Λιβύης. Αλλά όταν την δεύτερη φωτογραφία, κατάλαβα ότι έκανα λάθος: αναφέρεσθε όντως στην Τρίπολη της Λιβύης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πες μου τώρα εσύ τι σχέση έχεις με αυτήν την εξωτική πόλη! Και με ποιο δικαίωμα βλέπεις και άσχημα πράγματα σε αυτήν την θεσπέσια πόλη; Αλήθεια σε ποιο από όλα τα πάρτυ πήγες τελικά; Γιατί είδα ένα πουλί ντυμένο νοσοκόμα, αλλά δεν ήξερα αν ήσουν εσύ... :-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι το τόσο κακό έχει η Λάρισα ρε παιδιά;

    Πριν κάνα μήνα πήγα και με πήγανε μια βόλτα-ξενάγηση. Μου φάνηκε ωραία σαν πόλη, με ποτάμι, φρούριο, αρχαίο θέατρο κ.α. Ή τουλάχιστον ομορφότερη από αρκετές άλλες πόλεις που έχω γυρίσει.

    Τρίπολη είχα πάει μια φορά, δεν την γύρισα αρκετά, παρατήρησα κι εγώ αυτό που λες με τα πολλά ενδιαφέροντα παλιά κτήρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Στην Τρίπολη έκανα την στρατιωτική μου εκπαίδευση και μετά έριξα μαύρη πέτρα πίσω μου. Δεν το μετάνιωσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλαμιά στον Κάμπο10 Μαρ 2012, 10:12:00 μ.μ.

    MyLife,
    καλά τα λες.
    Μόνο για βόλτα-ξενάγηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts