Πέμπτη, 15 Μαρτίου 2012

Το πτηνό επιστρέφει στην πχιότητα!

Στις δύσκολες ημέρες που ζει ο τόπος, το πτηνό αποφασίζει να κάμει μία συνειδητή στροφή προς την πχιότητα και να ανατρέξει σε σταθερές αξίες της κουλτούρ γκρεκ. Το πράμα δεν θέλει πολύ σκέψη, αλλά για να στο κάμω ακόμα πιο λιανά, σου έχω οδηγίες χρήσης: ανοίγουμε τα ηχεία στη διαπασών (κουφάλα γειτόνισσα, έφθασε η ώρα να μετανιώσεις την ώρα και τη στιγμή που τρέχαν τα νερά από τη μπουγάδα σου πάνω στα ρούχα μου), ανοίγουμε και τα πάνω κουμπιά του πουκαμίσου, ανεβάζουμε τις τσιφτετελογαργαλιάρες στα τραπέζια (της κουζίνας, του καθιστικού ή στο μπαλκόνι για ακόμη πιο παμπλικ κέφι) ιδεατά φορώντας μόνο μία μακριά μπλούζα και κόκκινα ψηλοτάκουνα και πατάμε το πλέι.


Ναι, η δεξιά χανούμ μπουρέκ που δεν μπορεί να σταθεροποιηθεί με το πόδι ψηλά, έχει δικό της μόνιμο κρεβάτι στο ΚΑΤ. Ναι, η πίσω-φωνητικά με το χρυσό άουτφιτ είναι η Καιτούλα η Γαρμπή (από τότες έλαμπε πάνω στην πίστα). Και όχι, εντέλει το άσμα δεν περιελήφθη στο σάουντρακ του Φλας Γκόρντον, γιατί υπήρξαν διαμαρτυρίες από εξωγήινους.


Ο Τόλης Τσιμογιάννης συνδυάζει το αξάν του συνονόματου Βοσκόπουλου, το μαλλί του Λάιονελ Ρίτσι (χελόου, ιζ ιτ μι γιου'ρ λούκινγκ φορ;) και τη γοητεία του γκρικ καμάκι. Η πόζα προς το τέλος του κλιπ, όπου ο Τόλης κάθεται σε πλαστική καρέκλα φορώντας γαλάζιο πουκάμισο με λαχούρια, μοκασίνια και με φόντο την πισίνα, θα έπρεπε να εκτίθεται στα μουσεία μοντέρνας τέχνης δίπλα στο Ρόι Λίχτενσταϊν και το Γκέρχαρντ Ρίχτερ. Καλλιτέχνης! (Είδες τι μαγκιές έδειχνε το μέγκα τότες; Και να που κατέληξε σήμερα στην Τρέμη!)


Σε πιο ντέρτι φάση, ο Τζον Τίκης αναπολεί τον καιρό-ο-ο που η καλή του έπαιζε κρυφτό στους δρόμους και στου σπιτιού της την αυλή-η-η. Ο παρατηρητικός αναγνώστης θα διαπιστώσει στο σημείο που ο Τίκης κάμει θαλάσσιο ποδήλατο (!), ότι αν τον επιάσει λιγούρα, μπορεί να αυτοσερβιρισθεί μακαρόνια και τυρόπιτα από το ξύλινο κιόσκι άνωθεν. Όπως καταλαβαίνεις, η λίμνη δεν είναι των κύκνων, αλλά του Μπάμπη.


Τι κι αν κρεμάσεις τη ντισκομπάλα στο σαλόνι; Αν γεννήθηκες καραγκούνα καλή μου, τη στάνη από πάνω σου δύσκολα την εβγάζεις. Σε αυτή τη σπάνια όσμωση δημοτικού και ντισκοπόπ, ο Γιάννης Φλωρινιώτης απειλεί: "Αν δεν βγεις, αν δεν βγεις λίγο να σε δω, θα με βρεις, θα με βρεις στην πόρτα σου νεκρό." Ου να μου χαθείς που σπεύδεις να κλειδαμπαρώσεις!


Αγαπημένε αναγνώστα, επειδής σε κόβω μπερδεμένο με το τι θα ψηφίσεις στις προσεχείς εκλογές, ένεκα των ανακατατάξεων στα κόμματα και της ανακύκλωσης προσώπων, το πτηνό σού έχει έτοιμη απάντηση μέσα από τα χείλη του Γιώργου του Σαλαμπάση: "τι μαϊντανός, τι άνηθος, τι οι στροφές της Πάρνηθος"! Το άσμα είναι πολύ ανεβαστικό γιατί έχει και τελεφερίκ.

Για το τέλος όμως, σου έχω το καλύτερο. Ποπάκι μεγατόνων, με στίχο που θα σε εντυπωσιάσει και που αναδεικνύει τα βαθιά κοινωνικά προβλήματα και τις αντιθέσεις της ελληνικής κενωνίας. Δες το και τα λέμε από κάτω.


Η Ειρήνη Νικολοπούλου από πίσω το παίζει ψύχραιμη, ο Ορνεράκης στον κόσμο του κάμει πως σκιτσάρει και η Άντζι μπροστά χοροπηδάει επί ώρα και με φοβερή βιρτουοζιτέ καταφέρνει να μη σκοντάψει στο καλώδιο του μικροφώνου. "Οικογένει-α καλή, όμως άρρωστη βαριά, στο κοντό και στο μακρύ βρίσκουνε παρή-γορια!" Μπόμπα η μικρή!

18 σχόλια :

  1. Eίναι από τις λίγες φορές που χαίρομαι που δεν έχω ήχο... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ΛΙΑΚΆΔΑ, αααα δεν ξεύρεις τι χάνεις! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το πρώτο άσμα δεν το ήξερα. Την Καιτούλα δεν μπόρεσα να τη δω, με τύφλωσε το χρυσό :P

    Είναι όμως το καλύτερο όλων (πιο υποφερτό) by far :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σαν γνήσιο παιδί της χρυσής εποχής της βιντεοκασσέτας νιώθω βαθύτατη συγκίνηση με το θέαμα που αντικρίζω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν και είμαι φαν του αγαστού κυρίου Φλωρινιώτου, τον έχω γνωρίσει προσωπικώς στο βρώμικο παρελθόν μου, αν και είμαι το μοναδικό μέλος του Τόλη Τσιμογιάννη (και κάμεις και ζημιές, και κάμεις και ζημιές και έχεις κι απαιτήσεις, τραπέζι πρώτο θες) θα ψηφίσω την Πόπη την τσαούσα που φοβάται γιατί φοβήθηκα κι εγώ που χα να φοβηθώ από τότες που είδα την 6η αίσθηση και πετάχτηκε το φάντασμα από κάτου απ το κρεβάτι και μου κοψε τα ήπατα.

    Πόπη δαγκωτό και ξερό ψωμί

    ΥΓ Αγαπητέ αλλάξτε τον τρόπο εμφάνισης των σχολίων σας για να μπορούμε να ακολουθούμε ι μεϊλικώς!

    Καλώς μας ξανάρθατε σαν τη δροσερή άνοιξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εννοούσα το μοναδικό μέλος στο φαν κλαμπ του Τόλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θεός, είσαι Θεός Πιγκουίνε!!!
    Μόνο αυτό θα πω! Τίποτε άλλο!
    Όπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @renata, το ότι δεν μπορείς να δεις την Καιτούλα οφείλεται στο ότι δεν φοράς τα γυαλιά ηλίου σου: η καλλιτέχνιδα είχε άστρο από τότες!

    @Nikatsu, η βιντεοκασέτα σού στέλνει τα φιλιά της.

    @tremens, η μπέμπα έχει κλέψει καρδιές! (ικανοποιημένος από την αλλαγή στο format των σχολίων;)

    @Αθηνά, θεός είναι μόνο ο Τζων Τίκης. Εγώ είμαι ένας απλός θνητός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Νομίζω την παράσταση κλέβει η κοπελιά με τις πιτζάμες στο τελευταίο βίντεο (και της αξίζουν συγχαρητήρια που επί πέντε ολόκληρα λεπτά κατόρθωσε να μην μπουρδουκλωθεί στο καλώδιο).

    υγ: η συμπάθειά μου πάει στην κοπέλα που κάθεται στο πιάνο στο ίδιο βίδεο, που φαίνεται η μόνη κάπως προβληματισμένη με το όλο θέαμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @gerasime, στην ΕΡΤ είχανε και τότε ασύρματα μικρόφωνα. Το καλώδιο όμως ήταν ιδέα της πιανίστριας -αλλά δεν έπιασε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλαμιά στον Κάμπο16 Μαρ 2012, 4:47:00 μ.μ.

    Πιγκουίνε ντίαρ,
    δεν μπορείς να φανταστείς πόσο τυχερός είσαι που τότε που...μεγαλουργούσαν οι εν λόγω καλλιτέχνες εσύ ήσουν ακόμη νεοσσός, δεν καταλάβαινες και πολλά και τώρα μπορείς να σχολιάζεις και να γελάς.

    Ρώτα όμως κι εμάς που είμαστε -από λίγο έως αρκετά- μεγαλύτεροι να σου πούμε τι μαρτύριο ήταν να ακούς και να βλέπεις τον Τζων Τίκης να σου τραγουδάει στις ψυχαγωγικές εκπομπές της κρατικής τηλεόρασης, τη μοναδική που είχαμε τότε.
    (Μόνο η Βίκυ Λέανδρος μπορούσε να τον συναγωνιστεί επάξια αλλά ευτυχώς αυτή παντρεύτηκε, έγινε βαρώνη και γλυτώσαμε).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Που τα ξετρύπωσες αυτά? Καλά εσύ δεν είσαι πιγκουίνος, αετός είσαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μήπως γνωρίζει κανείς αν ο Τόλης Τσιμογιάννης κατάφερε να βγάλει την καραμούζα που του έχει καρφωθεί στον λάρυγγα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πουλί ήρθες με αυτήν την ανάρτηση κι έδωσες άλλη διασταση σε αυτό το συνηθισμένο μου απόγευμα! Εύγε, μπράβο και εις ανώτερα! Πόσο ανώτερα βέβαια, θα μου πεις και θα έχεις δίκιο, παραπάνω πχοιότητα καταντάει υπερβολή :-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φανταστική ανάρτηση που ξεχειλίζει από πχιότητα!
    Σ΄αγαπάω μ΄ακούς,Σ΄αγαπάω μ΄ακούς,Σ΄αγαπάω σου λέω!
    Χα!Χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γεια σας
    ειμαι μπλογκερ
    εχω 2 μπλογκ
    στο ενα γραφω για ελληνικα περιοδικα :
    http://mag-gr.blogspot.com
    και στο αλλο γραφω για ελληνικα μπλογκ :
    http://blogo-gr.blogspot.com
    Θα ηθελα να ρωτησω αν ενδιαφερεται καποιος-α (ενας ή και περισσοτεροι) για
    συνεργασια. Θα πρεπει να διαβαζει σε τακτικη βαση ελληνικα περιοδικα
    και μπλογκ και να γραφει γι' αυτα. Οχι ομως απλη αντιγραφη. Τα ποστ απλα
    θα αντλουν υλικο, εμπνευση απο τα περιοδικα και τα μπλογκ και θα εχουν
    περιληψεις, αποσπασματα, σχολια, φωτογραφιες, τι μας αρεσε και τι οχι
    και διαφορα αλλα. Οποιος-α θελει ας μου στειλει e-mail : stefanos_andrul@yahoo.com
    Οποιος-α θελει ας γινει μελος στα μπλογκ μου και να μου πει το δικο του μπλογκ να το δω και να γινω μελος.
    Ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρόνια Πολλά αγαπητό μας πτηνό. Μα που είσαι πια, σε χάσαμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χαχαχα! Ακόμη γελάω με την άγαρμπη τραγουδίστρια μπόμπα, Χριστε΄ μου τι άλλο θα δείξει πιά η ΤΒ, σαν τα μπαγιάτικα ψάρια, όλα τυλιγμένα στο χαρτί.
    Τι μαϊντανός, τι άνηθος..απίστευτη η ατάκα των εκλογών. Καλό σβκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts