Σάββατο, 21 Απριλίου 2012

Είσαι πολύ μεγάλος, λέμε!


Το πτηνό διαβάζει φανατικά την εν λόγω εφημερίδα για να πληροφορείται τα ύπουλα σχέδια των Αρειανών για τον ΠΑΟΚ (και εννοώ των κατοίκων του Άρη και όχι των οπαδών του Άρη), τις μυστηριώδεις εμφανίσεις του Γέτι των Ιμαλαϊων στη Δροσία (μην είχε λαχταρίσει πεϊνιρλί;) και τις απλωτές που ρίχνει κάθε καλοκαίρι η Νέσι στη Λούτσα. Το προχθεσινό πρωτοσέλιδο πάντως με τίτλο "Γίγαντες στην Ελλάδα!", το επιβεβαιώνω κι εγώ υπεύθυνα: ουχί μόνον τους έχω δει σε πολλές ταβέρνες, αλλά και τους έχω φάει κιόλας!

10 σχόλια :

  1. Κι εγ'ω περιμένω κάθε πρωί να ακούσω το πρωτοσέλιδο της εν λόγω εφημερίδας για να ξεκινήσει ωραία η μέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ πτηνό μου καλό, μέρα που ναι σήμερα, της επαναστάσεως, έχει και τον Παπαδόπουλο φωτό τρομαχτικιά... Αυτός δεν τρωγόταν με τίποτα.

    Α μιας και το θυμήθηκα, ήταν από αυτούς που συνάντησε ο Τζακ όταν εσκαρφάλωσε τη μαγική φασολιά; Φύτεψα κι εγώ μια αλλά βλασταράκι είναι ακόμα και που να την σκαρφαλώσω 80 κιλά άνθρωπος, άσε με τι μου θύμισες πρωί πρωί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλαμιά στον Κάμπο21 Απρ 2012, 2:11:00 μ.μ.

    Για τις προφητείες του Γέροντα Παϊσίου, τον 666 και τον Αντίχριστο δεν λες κουβέντα, έτσι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ε είναι γνωστή η ατάκα του Αγαμέμνονα στον Μενέλαο λίγο πριν σαλπάρουν για τον Τρωικό Πόλεμο: "έλα ρε γίγαντα!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό μου πτηνό νομίζω πεινιρλί θα ήθελε:P:P:P
    Ωραία εφημερίδα διαβάζεις χαχα!
    Φιλάκι:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και που να δεις τα μαυρομάτικα νοστιμιά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @nikatsu, εγώ πάλι το διαβάζω για να δω ΠΩΣ θα εξελιχθεί η μέρα μου: να πάρω το μετρό ή κινδυνεύω να απαχθώ από εξωγήινους;

    @tremens, έχει να πέσει τρελό φασόλι!

    @mahler76, για αυτό εμείς οι Έλληνες είμαστε καλοί στο μπάσκετ!

    @Καλαμιά στον Κάμπο, μην με προκαλείς γιατί ως γνωστόν διαθέτω και το κληρονομικό χάρισμα.

    @gerasime, τότες ήταν που ο Μενέλαος απήντησε "αδελφέ Αγαμέμνωνα, είσαι πολύ μεγάλος!", η Κλυταιμνήστρα μονολόγησε "μεγάλο δεν θα τον έλεγες!" και τα υπόλοιπα είναι ιστορία.

    @serenata, είμαι πολύ ενημερωμένος και έχω καταλήξει και στο τι θα ψηφίσω: το άλιεν!

    @Coula, τα μαυρομάτικα φασόλια ή οι μαυρομάτηδες γίγαντες; Πτηνό δηλώνει μπερδεμένο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Βοήθεια! Αυτοί οι γίγαντες ήταν η εμπροσθοφυλακή του Αντιχρίστου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλοί οι γίγαντες, αλλά δε σου πέφτουν στο στομάχι σαν αγκονάρια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts