Παρασκευή, 29 Ιουνίου 2012

Δεκαπέντε λεπτά δημοσιότητας


Η ευρωπαϊκή οικονομία κλυδωνίζεται, στη Συρία σφάζονται, το μισό Κολοράντο έχει καεί από τις φωτιές και ποια είναι η είδηση που κυριαρχεί την τελευταία εβδομάδα στις αμερικανικές ειδήσεις; Η Karen Klein. Που δεν υπάρχει μέρα που να μην έχω πέσει πάνω της στο ζάπινγκ από το CBS στο ABC και στο CNN.

Όχι η γλυκιά Κάρεν δεν είναι τριτοξαδέλφη του Κάλβιν, μήτε μπι-εφ-εφ των Καρντάσιανς. Είναι μία ευτραφής κιουρία που μπήκε στο λεωφορείο και δέχθηκε λεκτική επίθεση από κάτι εφήβους. Οι οποίοι έφηβοι ουχί μόνον την είπανε φώκια και φαλκονέρα, αλλά την ετραβήξανε και με το κινητό τους να την ανεβάσουνε στο youtube. Η Κάρεν υπέστη τρομερό σοκ από την ταπείνωση και φυσικά πήρε σβάρνα τα κανάλια να το μοιραστεί με τον αμερικανό τηλεθεατή που πολύ λιγώνεται με κάτι τέτοιες κατινιές.

Ένας φοιτητής που παρακολούθησε από την αρχή το θέμα, συγκινήθηκε τόσο που ξεκίνησε εκστρατεία για να συγκεντρωθούν donations να στείλουμε την Κάρεν διακοπές σε κάνα σπα, σε κάνα λασπόλουτρο ή καμιά σοκολατοθεραπεία, να συνέλθει από την περιπέτειά της (είτε πασαλειβόμενη με σοκολάτα, είτε χλαπακιάζοντας τη σοκολάτα). Μέσα σε ελάχιστες ημέρες, το ποσό που συγκεντρώθηκε ξεπέρασε τα 600.000 δολάρια. Που σημαίνει ότι η Κάρεν μπορεί να πάει μόνιμες διακοπές.

Πριν σαλπάρει πάντως για τα Μπαρμπέιντος, ελπίζω να θυμηθεί να υπογράψει μία γενναιόδωρη επιταγή προς τα παιδάκια εκείνα που τη βρίσανε και την κάμανε πλουσία. Κι ύστερα να κάμει και καμία δίαιτα.

5 σχόλια :

  1. Μια χαρα η Καρεν :) μήπως να μας βρίσει κανένας και μας :) :) καλο βραδυ ευχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρε τη χοντρή τύχη που την είχε! Σε λάθος χώρα είμαι χοντρή πάει και τελείωσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ο Leviathan έχει δίκιο. εγώ που είμαι και χοντρή και πουστάρα μάλιστα έχω μπόνους και για ρατσισμό και ομοφοβία και θα κάνω πολλές μηνύσεις, θα βγώ στην Τατιάνα να μιλήσω για την προσβολή της προσωπικότητάς μου και αν είμαι τυχερός θα χτυπήσω και καμιά διαφήμιση για σουβλατζίδικο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Leviathan, αν είναι ν'αλλάξει η τύχη μας, να πατήσουμε ένα αλληλοβρίσιμο μπας και δούμε καμία προκοπή!

    @Georgina Kassavetes, εγώ πάντα το λεγα ότι η γλυκιά πατρίδα, μας κόβει την τύχη μας.

    @mahler76, να έρθεις να μείνεις μόνιμα στο Αμέρικα, όπου αν ανήκεις σε κάποιο μαϊνόριτι (no matter what) έχεις τεράστια επιτυχία! Ήμουν προχθές σε ένα ασανσέρ (από αυτά τα διαγαλαξιακά που ανεβοκατεβαίνουν τον ουρανοξύστη σα σφεντόνες) και στον 18ο όροφο μπουκάρει χοντρή γιαγιά σε ηλεκτρικό αναπηρικό καροτσάκι. Το τι έγινε, δεν μπορώ να σου περιγράψω. Λιγώσανε όλοι: και που πάτε μαντάμ να σας πατήσω το κουμπί! και ελάτε απ'εδώ να σας κάμω κι άλλο χώρο! και η θεια μου η Ντόροθι είχε τέτοιο καρότσι όταν τη βρήκε το εγκεφαλικό! κλπ κλπ Εντωμεταξύ η γιαγιά να πάρει το καρότσι της λίγο πιο πέρα να βγούμε από το ασανσέρ, δεν φιλοτιμήθηκε. Στον 32ο πήγαινα, στον 57ο βρέθηκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πτηνό μου, πρέπει να σου ομολογήσω ότι δέχτηκα χιλιάδες επιθέσεις στην προχτεσινή μου εκπομπή, παρακαλώ για έρανο άμεσα γιατί πρέπει να αλλάξω γκαρνταρόμπα και να κάνω μαθήματα ορθοφωνίας με τη Λία Βίσση γιατί δεν θα δεχθώ τίποτις λιγότερο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts