Παρασκευή, 27 Ιουλίου 2012

Αυτό το καλοκαίρι!

Τη δεκαετία του '70, ο Δάκης αυτό το καλοκαίρι το περίμενε γαλάζιο σαν τα μάτια σου, καυτό σαν το φιλί σου. Τότες είναι που ο μπαμπάς σου γνώρισε τη μαμά σου, ίσως σε κάποιο πάρτι, ίσως σε κάποια εκδρομή στο Σούνιο με πούλμαν, ίσως μία βραδιά κάτω από τ'αστέρια και το Δάκη στο τρανζίστορ.


Τη δεκαετία του '80, η Μαντώ αυτό το καλοκαίρι ήθελε να γλεντήσει, τίποτα να μη σκεφτεί, αυτό το καλοκαίρι ήθελε να γνωρίσει αυτόν που θα ερωτευτεί. Τότες είναι που εσύ έπαιζες με τη λοιπή πιτσιρικαρία και ξημεροβραδιαζόσουν με τη μπάλα και το κυνηγητό και τα μήλα. Και μετρούσες το καλοκαίρι σου σε μπάνια και σε παγωτά λάκι-κάπ. Στη διαδρομή με τ'αυτοκίνητο, καθόσουν νωχελικά στο πίσω κάθισμα, διάβαζες το Μίκυ Μάους και άκουγες τη Μαντώ στο γουόκμαν. 


Τη δεκαετία του '00, η Έλλη Κοκκίνου αυτό το καλοκαίρι υποσχόταν να 'ναι ένα απ'τα πιο ωραία για μας μωρό μου, με χρώμα θαλασσί να ζωγραφίζουμε τον έρωτα παρέα, σαν τ'όνειρό μου. Τότες είναι που πίστεψες ότι μπορείς να κοιτάξεις τη ζωή κατάματα και να σου χαμογελάσει αισιόδοξα. Έμπαινες στ'αμάξι, έβαζες την Έλλη Κοκκίνου στο σιντί, κατέβαινες την παραλιακή και όλα ήταν εφικτά.


Τη δεκαετία του '10, ο Σαμπάνης και οι Professional Sinnerz αυτό το καλοκαίρι ήλπιζαν πως επιτέλους θα τους φέρει όσα δεν μπορούσες να τους δώσεις εσύ. Άλλαξε όμως πάλι ο κόσμος, άλλαξαν και οι δικές σου εποχές. Αλλιώς τα περίμενες κι αλλιώς σου ήρθαν! Και να που στέκεσαι φέτος λιγάκι παραζαλισμένος και ίσως πιο φοβισμένος, προσπαθώντας να διασκεδάσεις όσο μπορείς το παρόν σου και να πιστέψεις ότι θα έρθουν και καλύτερα καλοκαίρια στο μέλλον. Βάζεις το Σαμπάνη που κατέβασες από το ίντερνετ στο εμ-πι-θρι και αναρωτιέσαι πώς διάολο έγιναν όλα τόσο δύσκολα, σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα.


Όμως αγαπημένε αναγνώστα τα καλοκαίρια συνεχίζουν να σου σιάχνουν αναμνήσεις, είτε ακούς το Δάκη στο τρανζίστορ, είτε τη Μαντώ στο γουόκμαν, είτε την Κοκκίνου στο σιντί, είτε το Σαμπάνη στο εμ-πι-θρι. Είτε ζεις μέσα στις βεβαιότητες, είτε αντιμετωπίζεις ένα σκασμό αβεβαιότητες. Και ξεύρεις πολύ καλά πως εκείνο που μπορεί ακόμα να χρωματίσει με νόημα τα καλοκαίρια σου, είναι το να τα μοιράζεσαι. 

Διότι όπως λέει και ο Σαμπάνης "συνεχώς καλά περνάω, μες τα μάτια σου όταν κοιτάω". Κι αυτό το καλοκαίρι.

14 σχόλια :

  1. Σ' ευχαριστώ για αυτή την ανάρτηση. Μου έφτιαξες τη μέρα! (Δουλειά τώρα *%$$@$@!(*)!)(*@)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα προτιμήσω Δάκη μιας και είμαι μιας κάποιας ηλικίας

    Επίτρεψέ μου να σου δωρίσω Αυτό Το Καλοκαίρι!

    http://www.youtube.com/watch?v=MIDOEsQL7lA

    γιατί νομίζω ότι αυτό το καλοκαίρι θα τα καταφέρουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Koueen, παρακαλώ! Αν και τα εύσχημα πρέπει κανονικά να πάνε στο Δάκη, τη Μαντώ, την Κοκκίνου και το Σαμπάνη. :)

    @tremens, αυτό το σαξόφωνο! Αυτό το σαξόφωνο... (thanx)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ωραία ανάρτηση..και ωραία η εξήγηση σου για κάθε μια εποχή ξεχωριστά..
    αν και ήμουν πολύ μικρή τότε,θα προτιμήσω τον Δάκη..εκείνες οι εποχές ήταν οι καλύτερες..παλιές καλές εποχές..γιατί όλα ήταν πιο αληθινά πιο γνήσια τότε φαντάζομαι..

    αν ήταν να τα βάλω με σειρά προτίμησης θα τα έβαζα με τη σειρά που τα παρουσίασες

    1-Δάκης
    2 Μαντώ
    3 Κοκκίνου
    4 Σαμπάνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πτηνό πετάς συνέχεια και δεν σε προλαβαίνω!κάτσε λίγο πάνω σε ένα παγόβουνο να δροσιστείς !!
    εγω δεν αποκαλύπτω την ηλικία μου γι αυτό θα πω πως φυσικά προτιμώ Σαμπάνη!!!!!!!
    και περιμένω εναγωνίως το φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ύμνος της Μαντώ!!! Αλήθεια παίζει να το έχεις σε mp3 να μου το στείλεις που θα κάνω σήμερα ραδιοφωνική εκπομπή???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ.SUNSET, αυτό είναι που λέμε κάθε πέρσι και καλύτερα.

    @Nasia, κι εγώ του Σαμπάνη γενιά είμαι, τα υπόλοιπα από διηγήσεις τα ξεύρω! (μεταξύ μας και το πτηνό, φθινόπωρο προτιμάει)

    @mahler76, δεν το'χω πρόχειρο να σου το στείλω στο γρήγορο, γαμώτο. (εννοείς ότι δεν υπάρχει έτσι κι αλλιώς στη δισκοθήκη σου το best-of της Μαντούς; τρε γκραντ παράλειψις! λολ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αχ καλέ δεν ξέρω...
    Εμένα όταν γνωρίστηκαν οι γονείς μου το χιτ ήταν αυτό:
    http://www.youtube.com/watch?v=gM19_jdylbg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Αθηνά..., μου έδωκες ιδέα για αντίστοιχο ποστάκι με θέμα την Άνοιξη. Όπου θα παίξει το "Ήρθες σαν την Άνοιξη και μου φερες αυτό που καρτερούσα", το "Θα'ναι σα να μπαίνει η Άνοιξη, θα'ναι του Θεού κατάνυξη" και άλλα τέτοια λουλουδιαστά. Επίσης εκεί μπορεί να αξιοποιηθεί και το άσμα "Ήταν για το λεβεντονιό της Άνοιξης τραγούδι, που πήγαινε στον πόλεμο και κράταγε λουλούδι". Λέμε τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εμένα οι γονείς μου γνωρίστηκαν καλοκαίρι, πηγαίνοντας για μπάνιο με παρέα...με φορτηγό!!!!!
    Τα τραγούδια, καλό μου πτηνό, δε μου πολυαρέσουν.
    Λατρεύω όμως τα καλοκαίρια ΟΛΑ!!
    Ακόμα και το φετεινό...
    Φιλιά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Από όλα τα τραγούδια θυμάμαι περισσότερο αυτό της Κοκκίνου...
    Στη Λευκάδα κατηφορίζοντας για το Κάθισμα...η Κοκκίνου να τραγουδάει δυνατά στο ραδιόφωνο και να μου μένει ακόμα εκείνη η στιγμή τόσο δυνατή σαν να τη ζω ξανά και ξανά...και δεν μου αρέσει καν η Κοκκίνου....περίεργο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλαμιά στον Κάμπο27 Ιουλ 2012, 3:17:00 μ.μ.

    Δεν γουστάρω ούτε τον Δάκη ούτε την Κοκκίνου ούτε την Μαντώ και ιδέα δεν έχω ποιος είναι ο Σαμπάνης (έχει σχέση με την άρση βαρών μήπως;). Εννοείται ότι αφού είμαι φθινοπωρινοχειμωνιάτικη δε τρελλαίνομαι για το καλοκαίρι.
    Μήπως δεν είμαι καλά, γιατρέ μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εγώ είμαι ακόμα στα ντάουν μου και πιάνω άλλο του Δάκη:

    Τοοοοο καλοκαίρι εκείνοοο
    δεεεε θα γυρίιιιιισει πίσωωω
    Τις όμορφεεεες στιγμές μαααας
    δεεεεεε θα τις ξααααναζήσω

    Για μιααα στιγμή μονάχα
    και τηηη ζωή μου δίνω
    Να ξααααναρχόταν πάλι
    το καααλοκαίρι εκείειεινο.


    Το καααλο καίριιιι εκείειεινο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts