Τρίτη, 24 Ιουλίου 2012

Άσε μας ρε Κάρι με τα cupcakes σου!


Μπροστά στο γαλακτομπούρεκο και το καταϊφι, τι να σου πει και το cupcake; Και θα σου το πω ευθαρσώς γιατί έχουμε κι αυτή τη σχέση ειλικρίνιας μεταξύ μας, αγαπημένε αναγνώστα: σε καμία υπόληψη δεν το έχω και διόλου δεν με ενδιαφέρει που είναι της μοδός και που σε όποιο καταστηματάκι πουλάει από δαύτα στη Νέα Υόρκη, μου στήνονται όλοι σε τεράστιες ουρές για ένα ζήτημα μισής μπουκιάς -που σφήριξα κι έληξε δηλαδή!


Ας όψεται όμως η λιγούρα μου προχθές το πρωί, που ήθελα σώνει και καλά γλυκό και έπεσα στην ανάγκη του. Επειδής λοιπόν στο Μπιγκ Άπλ το θέμα "ζαχαροπλαστείο" είναι μία πονεμένη υπόθεση και σπανίζει, απεφάσισα να ρίξω τα μούτρα μου και να μπω σε μία τέτοια ουρά. Αλλά επειδής το πτηνό ακόμη και στη δύσκολη την ώρα της υπογλυκαιμίας, τα κρατάει τα στάνταρντς του ψηλά, δεν καταδέχτηκα το τυχάρπαστο μαγαζάκι της γωνίας, αλλά περπάτησα πεντέξι τετράγωνα παραπάνω για να πάω στο Magnolia's Bakery με τ'όνομα!


Σε περίπτωση που δεν το ξεύρεις, το Magnolia's δεν είναι ένα τυχαίο καπκεϊκάδικο. Είναι το κατάστημα από το οποίο ψώνιζε τα κεκάκια της η Κάρι στο Sex & the City και το οποίο οφείλει να ανάψει στη μεγαλόχαρη μία λαμπάδα ίσαμε το μπόι της Σάρα Τζέσικα Πάρκερ (με τις γόβες). Διότι ουχί μόνον το έκαμε διάσημο ανά την υφήλιο, αλλά του επέτρεψε να ανεβάσει ψηλά τον αμανέ και τις τιμές. Που πάει να πει ότι το κεκάκι μου με την τριμμένη καρύδα από πάνω, ήταν μικρό στο μάτι, αλλά τα έκαμε τα έξι δολαριάκια του. Γλυκό στο στόμα, αλμυρό στην τσέπη. 


Ε και όπως καταλαβαίνεις, ένα ίσον κανένα, εξού και πήρα δύο! Η κοπέλα στο ταμείο, τα τοποθέτησε με τρόπο σε πολυτελές, σνομπίστικο κουτάκι και αφού έκλαψα τα δώδεκα δολαριάκια μου, έκατσα σε παρακείμενο παγκάκι να τα καταβροχθίσω. Με ένα σλούρπ κατέβασα το πρώτο. Με ένα δεύτερ σλούρπ κατέβασα και το δεύτερο. Και σε πληροφορώ ότι μήτε που πολυκατάλαβα τι έφαγα: ζάχαρη, αφρός, σαντιγί και μία αίσθηση πλεονασμού θερμίδων. 


Το υπόλοιπον της ημέρας το πέρασα μακαρίζοντας το γαλακτομπούρεκο του Γαλιφιανάκη, το κρέμα καταϊφι του Κοσμικού, το μιλφέιγ της Δέσποινας, τα σιροπιαστά του Γκιουλόγλου, τις καριόκες της Ξάνθης και τα τρίγωνα Πανοράματος. Επίσης το ίδιο βράδυ, με επισκέφθηκε στον ύπνο μου μία μπουγάτσα και με τύλιξε στοργικά στο φύλλο της. Μην είναι το κάπκέικ το πιο υπερτιμημένο γλυκό έβερ;

20 σχόλια :

  1. Aχ πτηνό μου, σε συμπον.ω, να έρθεις στην πατρίδα να σου φτιάσω προφιτερόλ να ξεχάσεις πως πετάνε, άκου εκεί cup cakes...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. άδικο πολύ δεν έχεις. αλλά έχω φαει διαολεμένο κεκάκι με 2.50 ευρω και δε πίστευα ότι σε κάτι τόσο μικρό, κρύβεται τόση γεύση. ήταν και red velvet, που εδώ δε βρίσκεις εύκολα. αλλά ήταν η εξαίρεση τελικά. για μένα πάντως -που δεν είμαι των σιροπιαστιών- κορυφαίο είναι το cheesecake από το cheesecake factory. όλα οι γεύσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Cup cakes, όπως λέμε Αμερικανιές!
    12 δολάρια; Καλέ ολόκληρο ταψί γαλακτομπούρεκο του Γαλυφιανάκη θα τσακίζαμε!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @tremens, προφιτερόλ ακούω...

    @stella, Cheesecake Factory rules! Καταπληκτικό τζιζκέικ, μεγάλα κομμάτια, απίθανη ποικιλία. Πτηνό μπορεί να ζήσει μέσα σε αυτό το κατάστημα.

    @Αθηνά..., κανονικά με 12 δολάρια θα έπρεπε να σου το σερβίρει η Κάρι η ίδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. όπως τα λες είναι!!!έχω βαρεθεί να βλέπω muffins και cup cakes!!
    αυτό με την καρύδα πώς το έφαγες;;
    μπλιαχ!ούτε να την ακούω δεν θέλω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα.

    Σήμερα βρήκα το ιστολόγιο σας από ένα άλλο που διαβάζω.
    Συγνώμη που ήρθα ακάλεστη.Διάβασα αυτή την ανάρτηση.Αν δεν ενοχλώ που ήρθα ακάλεστη θα ήθελα να γίνω μέλος σας, να γραφτώ αναγνώστρια.

    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να φας εκμέκ κανταίφι, μπακλαβά και να ξεχάσεις τις σαχλαμάρες τα τάχα μου ελαφριά (ονομα και πράγμα)γλυκίσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Nasia, την καρύδα την αδίκεις, είναι ωραιότατη επιλογή. Διότι αν σου αρέσει γευστικώς, την πασπαλίζεις και τη χαίρεσαι. Αν πάλι δεν σου αρέσει γευστικώς, τη ρίχνεις πάνω στο κεφάλι των όσων δεν χωνεύεις. Άιδερ γουέι, χρήσιμη!

    @ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ.SUNSET, καλωσήρθες, πάρε καφέ και έλα στην παρέα μας! Κερνάμε και καπκέικς (αστειάκι). Αν θέλεις να γίνεις μέλος και να απολαμβάνεις τις καταπληκτικές προσφορές του Πιγκουίνου, μπορείς να πατήσεις το κουμπάκι στη δεξιά στήλη, κάτω από τη λεζάντα "Πτηνόφιλοι αναγνώστες!". Για πιο στενή επικοινωνία και μεγαλύτερο σουρταφέρτα, μπορείς να γίνεις φίλη του πτηνού στο φέιζμπουκ (http://www.facebook.com/pigkouinos.blogspot).

    @maria, με ξεύρεις πόσο ψηλά τα έχω εγώ τα εκμέκ και τους μπακλαβάδες! (σκόπιμα ψηλά, για να μην τα φθάνω και τα τσακίζω!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ευχαριστώ πολύ που με δεκτήκατε στην παρέα σας..πιγκουίνοι και δελφινάκια ειναι σχεδόν συγγενείς :)
    παώ να γραφτώ αναγνώστρια στο μπλογκ και στο προφίλ στο facebook ΕΣΤΕΙΛΑ ΑΙΤΗΜΑ ΦΙΛΙΑΣ
    και το δελφινάκι μου έιναι ανοικτό για νέους μπλογκοφίλους
    θα χαρεί να σας δει αν θέλετε να κοπιάσετε να γίνετε μέλος και σεις

    και θα χαρώ να τα λέμε μέσω των μπλογκ μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Α, καλό μου πτηνό επίτρεψέ μου να σε παραπέμψω εδώ

    http://deliriumtremens-tremens.blogspot.gr/2012/03/sentimental-sweet-mood.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλαμιά στον Κάμπο24 Ιουλ 2012, 2:37:00 μ.μ.

    Δηλαδή, πλήρωσες σχεδόν 10 ευρώ - ή 3.400 δρχ. για να μην ξεχνιόμαστε- για να φας σε 10 δευτερόλεπτα 2 κεκάκια από τη Μανόλια(που τη είχανε κλείσει και για κάτι υγειονομικές παραβασούλες που περιλάμβαναν ποντικάκια και μυγίτσες).
    Κι εγώ ο μπούφος τα φτιάχνω κι όταν δεν τα τρώω μόνη μου τα μοιράζω τσάμπα στη γειτονιά.
    Πρέπει να εξετάσω το ζήτημα να αρχίσω νέα καριέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μη με βαρέσετε αλλά εμένα μ' αρέσουν....
    Δε μ' αρέσουν τα γαλακτομπούρεκα και άλλα παρόμοια.

    Σε φιλώ πτηνό μο:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ.SUNSET, απέκτησες νέο φίλο! Και διαθέτει και ράμφος!

    @tremens, from now on, σε αποκαλώ και Παρλιάρο. Ήδη αισθάνομαι να μου ανεβαίνει το ζάχαρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Καλαμιά στον Κάμπο, να τη σκεφτείς τη νέα καριέρα, διότι κάπως έτσι ξεκίνησε και η Βέφα και τώρα εμείς ιδρώνουμε στο μεροκάματο κι εκείνη δροσίζεται στην πισίνα της.

    @serenata, χαίρομαι που δεν σου αρέσουν τα γαλακτομπούρεκα, για να τα φάω όλα μόνος μου! Χεχεχε... (φιλιά!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ε λοιπόν θα συμφωνήσω μαζί σου!!
    Τα φτιάχνω βέβαια, αλλά δε βάζω από πάνω τίποτα περιττό...όταν βλέπω σαντιγύ και ζάχαρη σε υπερβολικές ποσότητες αλλάζω χρώμα!!
    Δεν είμαι καθόλου της υπερβολής σε ό, τι την αφορά...και νομίζω κι εγώ πως γίνεται πολύ φασαρία για το τίποτα..
    ένα καταΐφι θα το τσάκιζα ευχαρίστως όμως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @(me)maria, τα cupcakes της Magnolia's, σε άφηναν με την αίσθηση ότι μασουλάς ζάχαρη. Εντάξει είχε και μερικά non-fat με χαμηλές θερμίδες (φαντάζομαι με στέβια) αλλά δεν ήταν το ρίαλ θινγκ, οπότε το πτηνό τα αγνόησε επιδεικτικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αχ έτσι έλεγε κι η φιλενάδα μου η μια από τις 3 που ήρθε επίσκεψη σήμερα κι εγώ έφτιαξα μόνο 24 τεμάχια με την προοπτική να τους δώσω και μαζί αφού φάμε από 1 με τον καφέ.
    Τελικά φάγαμε ένα πριν τον πρωινό καφέ, ένα κατα τη διάρκεια, ένα μετά το γεύμα, ένα με τον απογευματινό καφέ και ή 4 και κάτι ψιλά τα πιτσιρίκια και έμεινε μόνο 1,5 κεκάκι. Πόσα φάγαμε έκαστη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Υγ. Σόρρυ ή καλύτερα "Τόρρυ" για την ορθογραφία μου! Είμαι βιαστικιά και τα κάνω τα λάθη συνήθως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Georgina Kassavetes, την επόμενη φορά, δύο ταψιά! (ασύμφορη η φιλενάδα)

    ΥΓ. Τώρα που το σκέφτομαι, ο ανορθόγραφος και ψευδός άνθρωπας, μπορεί να πει και "Τόρρυ για το Σπέλινγκ" (χαχαχα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts