Παρασκευή, 10 Αυγούστου 2012

Μοχίτο!

Έφθασε ο καιρός να αποχωριστούμε, πτηνό και αναγνώστης. Όχι δεν σε εγκαταλείπω δια παντός (φευ!), σε μερικές μερούλες θα 'μαι πίσω και θα σου γουργουρίζω σαν και πρώτα. Αλλά πρέπει να κάμω κι εγώ μία ανάπαυλα, να πάρω δύο ανάσες, να ανανεώσω το πτέρωμά μου, να ασχοληθώ και με τίποτις άλλο βρε αδελφέ. Επειδής ενόψει αυγουστιάτικης ραστώνης, η διάθεση είναι γιούχου και ο αποχωρισμός μας δεν θέλω να'χει μπούχου, σου αφιερώνω σε αυτό το ύστατο θερινό ποστ, μία σειρά από καλοκαιρινά άσματα της εποχής, για να μην μας περνάνε και τίποτις μπας κλας.


Η Χριστίνα Κολέτσα ισχυρίζεται ότι "γίναμε" και όλοι φανταζόμαστε ότι εννοεί "λιώμα". Μπορεί επίσης να εννοεί ότι παραέκατσε στον ήλιο και έχουν αρπάξει από πάνω οι πατατούλες. Πάντως η συρτή χορευτική κίνηση των ποδιών με τα τακούνια στην ξαπλώστρα είναι μία παγκόσμια πρωτοτυπία της Χριστίνας και πλέον καλείται "της Κολέτσα το πεντάλ". Ασκήσεις εδάφους.


Το κλιπ είναι τύπου Καρβέλας-Βίσση, στα εβδομήντα εννιά, όταν θα'σαι γιαγιά, αλλά χωρίς τον ερμηνευτικό συλλαβισμό και με πιο επίκαιρο στίχο. Διότι όπως εύστοχα υπονοεί το άσμα, ουχί μόνο ο ηλικιωμένος, αλλά και ο νιος πλέον "δεν ξέρει, τ'αυριο τι θα του φέρει". Εξού και οι Vegas προτείνουν "να πάμε σ'αλλα μέρη που θα'ναι πάντα καλοκαίρι". Εγώ πάλι νόμιζα ότι από εκεί ερχόμαστε. 


Ρε η Παπαρίζου! Εντάξει και διάφοροι άλλοι που δεν τους ξεύρω, σε αστείες πόζες να επαναλαμβάνουν πως "And I just want to party all the time, party all the time, party all the time!" Να κάτι τέτοια μάς ακούει να λέμε η Μέρκελ και στέλνει την τρόικα να μας το σχολάσει το πάρτι, στο τσακίρ κέφι και πάνω που είχαμε κάμει κεφάλι. Τώρα πια, No perikopes? No party!


Δεν ξεύρω τι ενέπνευσε τον Claydee στο να γράψει το Mamacita Buena (ίσως η μαμά της τσίτα που είναι πολύ μπουένα), αλλά δεν υπάρχει μπαράκι ανά την ελληνική επικράτεια που να μην το έχει λιώσει εφέτος το καλοκαίρι. Πέραν των άλλων, το άσμα έχει και ξεσηκωτικό βιντεοκλίπ. Που τελοσπάντων αν θέλεις να δεις γκομενάκια με αποκαλυπτικά μαγιώ να χτυπιούνται, έχεις πλέον και εναλλακτική πέραν από τα ρεπορτάζ του Σταρ.


"Κοίτα, πόσες χιλιάδες καλοκαίρια, κρύβονται μες τα δυο σου χέρια. Κοίτα, πόσες χιλιάδες σ'αγαπώ, ερωτευμένα θα σου πω!" Εντάξει δεν είναι Βάρναλης, αλλά με σαρανταδύο βαθμούς υπό σκιά, δεν τη θέλεις και "την υπόγεια την ταβέρνα, μες τους καπνούς και τις βρισιές". Αυτή η Demy, πολύ ανερχόμενη. Νοτ μπαντ. 


Για το τέλος, σου έχω πρωτότυπο ελληνικό λάτιν. Θα μου πεις έχει τραγουδήσει και ο Νταλάρας. Αλλά αυτό δεν μετράει, γιατί ως γνωστόν ο Νταλάρας έχει τραγουδήσει τα πάντα.  Μη σου πω και τα κοάλα. Ως και παραδοσιακά τραγούδια των Άνδεων έχει πει, με συνοδεία από αυλούς του Πανός (οπότε ναι, έχει τραγουδήσει και τα λάμα!). Η Θωμαής Απέργη είναι αυτό που λέμε κορίτσαρος. Σε κομπλάρει και με τη φωνή της, και με το φιζίκ της και με την αδυναμία που έχεις να κλείσεις το όνομά της στις λοιπές πτώσεις. Γεια σου τσολιά μου! 

Και γεια σου κι εσένα αναγνώστα! Α μπιεντό και σι γιου λέιτερ αλιγκέιτορ. Και προσοχή, μη μου κάτσεις πολύ στον ήλιο, γιατί θα γυρίσεις και θα σε απελάσει ο Ξένιος Δίας.

13 σχόλια :

  1. Αχ αυτός ο Νταλάρας όλα τα έχει κάνει :) καλημέρα! Καλη ξεκούραση εύχομαι!!! Καλα να περάσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου και σε σένα, καλά να περάάάάάσεις..... Δε πιστεύω να λείψεις κανένα μήνα, μας πιάνουν και τα στερητικά μας... Ματς, μουτσ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Leviathan, τα πάντα όλα έχει πει! Είναι πως λέμε στις τράπεζες universal banking, ο Νταλάρας είναι universal singing.

    @Μίκα, μη μου στεναχωριέσαι, σε καναδυο βδομάδες θα ξανανταμώσουμε. Και μη φανταστείς ότι θα είμαι σε τίποτις πεντάστερα χοτέλς με το μοχίτο στο χέρι και τη σιάτσου να με ποδοπατάει. Στο τσαρδάκι μου θα μείνω, όλο τον Αύγουστο γιατί δουλεύω. Απλώς κλείνω τηλέφωνα, υπολογιστές και κινητά, για να μου φύγουν οι τοξίνες. Άσε που πάει και ο αναγνώστης διακοπές και δεν θέλω να μιλάω στον τοίχο... Μουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. δεν ξέρω αν το έχεις καταλάβει αλλά το αναγνωστικό σου κοινό επι το πλειστον ειναι γυναίκες και μάλιστα ουχί 20άρες! δεν μπορώ εγω να μπαίνω και να μου εκθειάζεις τα ''προσόντα'' της Demy Θωμαής και λοιπων χορευτριών!!!!Πώς θα πορευτούμε εμείς οι υπόλοιπες με τα πρότυπα που μας παρουσιάζεις ;;;
    τώρα που θα ξεκουραστείς να τα σκεφτείς αυτά γιατί παίζει όταν γυρίσεις να χάσεις τις μισές απο εμάς!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλές διακοπές πτηνό μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σας εγκαλώ, διότι μπαίνω από στικάκι (καθότι εν διακοπαίς) και μόλις κατανάλωσα μερικές δεκάδες άχρηστα megabytes.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Nasia, επειδής το γυναικείο μου κοινό εγώ το έχω κορώνα στο κεφάλι μου, σε παραπέμπω στο μαματσίτα που έχει και κάτι μαύρους με κοιλιακούς. Επίσης υπόσχομαι την επόμενη φορά να βάλω και Ρουβά.

    @mahler76, καλές διακοπές και σε σένα! :)

    @Κωνσταντίνε Καντακουζηνέ, υπονοείτε ότι δεν τα αξίζει η Κολέτσα τα μεγκαμπάιτς της; Και τελοσπάντων προσέχετε λιγάκι κι εσείς εκεί στις διακοπές σας, πού βάζετε το στικάκι σας! Χεχεχε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. "...κοιμούνται μες στα δυο σου χέρια." είναι το σωστό.Μην μας τα μαθαίνεις και γκαβά τέλος πάντων! :p

    Καλά μπάνια και καλή ξεκούραση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλαμιά στον Κάμπο10 Αυγ 2012, 4:32:00 μ.μ.

    Εύχομαι στο πτηνό να περάσει καλά όπου και να πάει (πού, πού;) και να γυρίσει με καινούργιες ιδέες και εμπνευσμένες αναρτήσεις αλλά γρήγορα όμως για να μην πάθουν οι πιστοί σύνδρομο στέρησης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Κ. †, μη δεις άνθρωπα να έχει στιχουργικό οίστρο, αμέσως να τον επαναφέρεις! Το να πω ότι το έκαμα επίτηδες για να τσεκάρω τα αντανακλαστικά του αναγνωστικού κοινού μου, δεν το σώζει, ε;

    @Καλαμιά στον Κάμπο, μη μου ανησυχείς, σύντομα θα είμαι και πάλι κοντά σας, λαλίστατος ας γιούζουαλ! Όσο για ιδέες και αναρτήσεις, έχω ηδη σκεφτεί τι θα σου γράφω μέχρις το 2014 τουλάχιστον. Να περάσεις ζούπερ τέλεια κι εσύ, να ξεκουραστείς και να ξανανταμώσουμε πτηνό και καλαμιά σε καναδυο βδομάδες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλές διακοπές τσιου τσιου!

    τα λαλακια που εβαλες....σορι αλλα δεν ακουγονται...προς το παρον τουλάχιστον!

    Αμα με βαρεσει λιγο ακομη η ζεστη, θα ερθω να κανω τρελο παρτυ!

    φιλουρες!

    Πέρνα τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Coula, γί´αυτό το πόστ τιτλοφορείται ¨μοχίτο¨. Διότι για να το εκτιμήσεις, πρέπει να έχεις πιει 5-6!!

    Να περνάς κι εσύ, ζούπερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μ' άρεσε το universal singing χεχε!! Καλά να περνάς!! Χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts