Παρασκευή, 3 Αυγούστου 2012

Την πιο ζεστή μου αγκαλιά, τη βρήκα στη Βοϊδοκοιλιά



Είναι γνωστό και καρατσεκαρισμένο ότι η Ελλάδα διαθέτει τις πιο γουάου παραλίες της Ευρώπης (μη σου πω και του κόσμου όλου και με πεις σοβινιστή και ξιπασμένο)! Στο πέρσοναλ τοπ-τεν παραλιών, το πτηνό τοποθετεί παραλίες του Ιονίου, της Κρήτης, της Νάξου, της Μυκόνου, της Ρόδου και της Ελαφονήσου. Αλλά στην κορυφή της λίστας, το πετράδι του στέμματος, το πρώτο μπουζούκι, το πιο λαμπρό αστέρι, το νάμπερ ουάν, το πέρσοναλ φέιβοριτ βρε παιδί μου, είναι μία παραλία της Μεσσηνίας. Στην οποία βρέθηκα για πρώτη φορά σχεδόν τυχαία, αγαπηθήκαμε και από τότες έχουμε γίνει πτηνό και παραλία, μπι-εφ-εφ (μπεστ φρεντς φορέβα, πώς το λέμε;).



Και ναι, μπορεί τ'όνομά της να μην είναι πολύ χαριτωμένο, αλλά είναι δηλωτικό της ταυτότητάς της. Διότι βλέπεις η Βοϊδοκοιλιά μοιάζει με μία μεγάλη φυσική μήτρα! Με μία καυτή ζωώδη κοιλιά! Με μία ζεστή αγκαλιά που σε τυλίγει! Στην πραγματικότητα είναι ένας αμμώδης κόλπος, αλλά τόσο περίκλειστος που θα μπορούσε και να στο παίζει λίμνη ή δεξαμενή. Τα νερά είναι ουχί μόνο πεντακάθαρα, αλλά και πάρα πολύ ζεστά διότι η παραλία δεν είναι εκτεθειμένη σε κανενός είδους θαλάσσια ρεύματα και επίσης είναι σχετικά ρηχή (έχεις περπατηματάκι για να βυθιστείς ολάκερος, σε προειδοποιώ για να μη σε πιάσουν οι ανάποδές σου!).



Πέραν της ομορφιάς του τοπίου, η Βοϊδοκοιλιά, σου προσφέρει ένα πολύ χορταστικό πακέτο δώρου με ωραιότατο αρχαίο κάστρο στη μία της άκρη (το λέμε Παλαιόκαστρο και πρέπει να είσαι λίγο αποφασισμένος για να τ'ανέβεις) και τον ωραιότατο υδροβιότοπο της Γιάλοβας στο ξωπίσω της που είναι γνωστό στέκι σουρτούκικων πουλιών, εξού και το εντάξαμε στο δίκτυο Natura να μην μπορούν οι γνωστοί επιτείδιοι να τον εκάμουν μπανγκαλόουζ. Ζούπερ το πακετάκι λοιπόν, που πα να πει πως αρχαιολάτρης, φυσιοδίφης και παραλίας, όλοι φχαριστημένοι θα φύγετε.



Πτηνό φοράει κόκκινο μαγιουδάκι του, παίρνει κουβαδάκι και φτυαράκι, πασαλείφεται στο κοπερτάν και τσαλαβουτάει μέσα στην ευτυχία.

21 σχόλια :

  1. Δεν έχω κατέβει ποτέ σ εκείνα τα μέρη η αλήθεια είναι αλλά μου θυμίζει μια παραλία μεταξύ Πρέβεζας και Πάργας - Χρυσή άμμος θαρρώ λέγεται - η οποία είναι κοντά στις εκβολές του Αχέροντα!

    Αχ πόσο θα θελα να σας μιλήσω για τον Προκόπη στη Νάξο αλλά έχω τις γκρίνιες μου σήμερα, να δω τι τελευταίο post θα κάνω!!!

    καλημέρα πτηνό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @tremens, ζούπερ οι παραλίες από την πλευρά της Πάργας, αλλά να κατέβεις στην πρώτη ευκαιρία και προς Μεσσηνία, αξίζει! Α και μην ξεχάσω: ο Προκόπης της Νάξου είναι μέσα στο τοπ τεν του πτηνού και σε πολύ υψηλή θέση, τύπου φλερτάρει με την κορυφή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τέλεια παραλία!το μόνο μειονέκτημα είναι το περπάτημα ,όπως λες...επειδή είμαι πολύ υπέρ της γυμναστικής,θέλω να κάνω 2 βηματάκια και μετά μπλουμ να βυθίζομαι..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλημέρα...πολύ όμορφη ανάρτηση..πολύ όμορφα το παρουσίασες.. αυτή η ανάρτηση είναι ότι πρέπει για δελφινάκι (δελφινάκι=θαλασσίτσα=το σπιτάκι μου)

    την συγκεκριμένη πρώτη φορά την ακούω
    όμως ξέρω ότι η Ελλάδα μας είναι γεμάτη όμορφες παραλίες...μιας και αποτελείται από ένα σωρό νησιά που συνδυάζουν βουνό,πράσινο,θάλασσα,παραλίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. έχω ακούσει τα καλύτερα για την συγκεκριμένη παραλία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. είναι καταπληκτική. έχω πάει και έχω μείνει άλαλη!!!

    όντως υπέροχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Επειδή έχω καιρό να γκρινιάξω, θα το κάνω τώρα: τη συγκεκριμένη παραλία την είχα ακούσει προ ετών - τι αεροφωτογραφίες είχα δει, τι φωτογραφίες... Όταν πήγα, απογοήτευσις: μια ωραία παραλία, αλλά τίποτα, κατ' εμέ, το εξαιρετικόν. Μάλλον διότι από τις φωτογραφίες μού δημιουργούνται πάντοτε υπερβολικές προσδοκίες.
    Πλας η Γιάλοβα: γνωστό εκκολαπτήριο κουνουπιών.

    Υ.Γ.: Φέτο θα πάω σε φημισμένη παραλία του Ιουνίου. Έτσι και τη βρω και αυτή υπερτιμημένη, θα χακάρω το σάιτ του ΕΟΤ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φαίνεται πράγματι καταπληκτική!!
    Αν και είμαι του Ιονίου παιδί και λατρεύω τις παραλίες του δε θα έλεγα όχι για μια βουτιά στα πεντακάθαρα ζεστά νερά...κι ας περπατήσω και λίγο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Nasia, μα κι εδώ κάμεις ωραιότατη γυμναστική: ουχί σε κολύμπι, αλλά σε περπάτημα! :)

    @ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ.SUNSET, να πας και θα με θυμηθείς! Άσε που ως υδροβιότοπος είναι φιλόξενος για όλα εμάς τα ζούδια, πτηνά και δελφίνια...

    @mahler76, ισχύουν όλα όσα άκουσες. Είναι ζούπερ λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ria, χαίρομαι που συμφωνείς. Είναι όντως πολύ εντυπωσιακή και ως τοπίο και ως αίσθηση.

    @Κωνσταντίνε Καντακουζηνέ, η Γιάλοβα εκκολάπτει ουχί μόνο κουνουπάκια, αλλά και διάφορα άλλα ζούδια, πτηνά και ερπετά (δεν θες να ξεύρεις). Που πα να πει ότι μία κάποια προσοχή τη θέλει το μέρος, διότι καλό είναι να μην παραγνωρίζεσαι με τη φύση. Όμως η φιλόξενη Βοϊδοκοιλιά είναι προστατευμένη από όλα ετούτα τα μάνστερς και νομίζω λίγο την έχεις αδικήσει. Μου τα'λεγε και προημερών ότι σου κρατάει μούτρα...

    @me(maria), το Ιόνιο έχει καταπληκτικές ακτές, δεν τίθεται ζήτημα επ'αυτού! Αλλά επειδής κάποιες εξ αυτών είναι κατά καιρούς μπούζι-κρύες, σου προτείνω να κάμεις και καμία βόλτα προς τις θερμές θάλασσες του Νότου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εχω γυρίσει όλη την Πελοπόννησο, πως αυτή η υπέροχη παραλία, μου έχει ξεφύγει;
    Την έχω ακουστά(νομίζω) όμως!
    Υπέροχες φωτογραφίες πτηνό μου!!!
    Φιλιά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλαμιά στον Κάμπο3 Αυγ 2012, 2:03:00 μ.μ.

    Τόσο όμορφη παραλία με τόσο μα τόσο κακόηχο όνομα.
    Κι αφού είσαι στη Μεσσηνιακή γή κάνε καμμιά βόλτα και στην παραλία της
    Φοινικούντας και θα καταλάβεις γιατί
    παινεύομαι που είμαι Πελοποννήσια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @serenata, σου ξέφυγε η παραλία (α) επειδή σου κάμει τη δύσκολη (είναι λιγάκι απομονωμένη είναι η αλήθεια) και (β) για να έχεις λόγο να ξαναπάς προς εκείνα τα μέρη!

    @Καλαμιά στον Κάμπο, ωραιότατη και η Φοινικούντα, ωραιότατες και οι Μεθώνες-Κορώνες (να θυμηθώ να κάμω ποστ)! Όλα τα'χετε εσείς οι τυχερούληδες στην Πελοπόννησο! Εντάξει όλα, εκτός από τους ζούπερ καλούς ανθρώπους που είμαστε εμείς οι βορειοελλαδίτες (λολ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τα τελευταία 5 χρόνια πήγαινα κάθε χρόνο 5 μέρες εκεί... ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ!
    Μόνο φέτος δε θα μπορέσω να πάω...σνιφ σνιφφφ.... αχ τι μου'κανες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ΛΙΑΚΑΔΑ, αμ πέστο πως δεν θα'ρθεις και όλο με ρωτάει η παραλία για σένα και δεν ξεύρω τι να της πω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλαμιά στον Κάμπο3 Αυγ 2012, 3:20:00 μ.μ.

    Θα σου πω ένα μυστικό,μεταξύ μας, δηλαδή. Είμαι από την Πελοπόννησο αλλά μένω στην Βόρεια Ελλάδα.
    Οπότε έχω προσωπική άποψη για τους συμπατριώτες σου και μπορώ να πω ότι γενικά είσαστε και ζούπερ και άνθρωποι πολιτισμένοι και ευγενικοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ωραία η παραλία αλλά προσοχή s.o.s.!: μην περιμένετε να δείτε το ηλιοβασίλεμα γιατί τότε βγαίνουν τα τέρατα από το έλος πίσω και σε κάνουν σουρωτήρι. Ένα μήνα είχαμε τα σημάδια από την επίθεση.

    Η ωραιότερη παραλία της περιοχής ήταν η πλέον επονομαζόμενη Χρυσή άμμος (οι ντόπιοι τη λέμε Μάτι) που όμως από τότε που άνοιξε δρόμος προς τα εκεί έχει χαλάσει πολύ. Όταν την πρωτοείδα πριν 20 χρόνια είχε κάτι αμμόλοφους 10 μέτρα και πήγαινες μόνο μέσα από τα χωράφια. Magic!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Eπίσης καταπληκτική είναι η παραλία του Ρωμανού στο Πετροχώρι από την πίσω πλευρά της βοιδοκοιλιάς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @Ανώνυμε, αυτό είναι που λέμε "ηλιοβασιλέματα, γεμάτα αναμνήσεις"! :)

    @ΛΙΑΚΑΔΑ, πολύ ωραίος και ο Ρωμανός! Εντέλει σε μία απόσταση μερικών χιλιομέτρων και δες πόσες ζούπερ παραλίες έχει η περιοχή εκεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Δεν σ' άκουσα πτηνό μου και ήμουν δίπλα στη Βοϊδοκοιλιά και δεν πήγα... Στη Νάξο όμως, η απέραντη παραλία της Μικρής Βίγλας με σαγήνευσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts