Τετάρτη, 29 Αυγούστου 2012

Πάει, βρήκες και το κουμπί μου!

Τόσα χρόνια τώρα, μ'έχεις μάθει και ξεύρεις τα κουμπιά μου. Αλλά για να στο κάμω ακόμα πιο εύκολο να με κουλαντρίζεις, σου έσιαξα μεγάλα μπάτονς να μπορείς να ανατρέχεις ανά ενότητα στις φλυαρίες του πτηνού, ν'αναπολείς κι εσύ τα παλιά. Επ΄ευκαιρίας αναμόρφωσα λίγο τα κατέγκορις, μεγάλωσα τις φωτό, ξεσκόνισα τους τίτλους, έριξα και ένα σφουγγαρισματάκι -αράχνες είχαμε πιάσει εδώ μέσα! Ε μετά από τόσο κόπο, είπα να σου τα κοτσάρω τα κουμπάκια κι από δω, σε φουλ-σάιζ βέρσιον να τα χορτάσει το μάτι σου.



Η ενότητα για την Αθήνα διαβάζεται αποκλειστικά με ετούτο το σάουντρακ! Η φωτό από τους Στήλους του Ολυμπίου Διός είναι κόπιράιτ του πτηνού.


Κι αυτή η φωτό του πτηνού είναι (όχι για να μη λες ότι δεν είμαι σπουδαίος αρτίστας της εικόνας). Η ενότητα για την Πόλη διαβάζεται με ετούτο το σάουντρακ!


Το πτηνό βολτάρει στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού και σου'χει ένα σκασμό διαπιστώσεις για το λίβινγκ ιν Αμέρικα. Για να μη σπας το κεφάλι σου, ο πίνακας του κομβίου τιτλοφορείται American Gothic. Συνεπές. 


Το χειρότερο που μπορείς να μου πάρεις, είναι το τηλεκοντρόλ. Από τα χέρια. Το καλύτερο που μπορείς να μου πάρεις, ειναι τη συλλεκτική κασετίνα με όλα τα επεισόδια του Moonlighting. Δώρο.


Επειδής ολημερίς ακούω διάφορες μουσικές, συχνά πυκνά ποστάρω βιντεάκια από το γιουτιούμπ. Εδώ θα βρεις έναν αχταρμά από Μαντάνα και Έφη Σαρρή, μέχρι Τζον Τίκη και Γιάννη Φλωρινιώτη. Απωθημένο το'χω να με προσλάβουνε στο Βίλα Μερσέντες να βάζω μουσικές. Είναι η Μάγκι Χαραλαμπίδου καλύτερη; Μην απαντήσεις! (για να μην μπερδεύεσαι πάντως, δεν είναι η Μάγκι στη φωτό, αλλά η Νίνα Χάγκεν) 


Το πτηνό περιπλανιέται στο ίνγλις κάντρισάιντ και επιστρέφει ξανά και ξανά στην πιο αγαπημένη του πόλη ιν δε χόουλ γουόρλντ (το Λονδίνο ντε)!


Δε μπερντ, τουέλβ πόιντς. Λ'ουαζό, ντουζ πουά. 
Και το θεμάτικ σάουντρακ εδώ.


"Εάν αποσυνθέσεις την Ελλάδα, στο τέλος θα δεις να σου απομένουν μία ελιά, ένα αμπέλι και ένα καράβι. Που σημαίνει πως με άλλα τόσα την ξαναφτιάχνεις." Ελύτης


Το πτηνό περιπατεί από το Ανατολικό στο Δυτικό Βερολίνο και ρίχνει τα τείχη του. Ενίοτε και τα μούτρα του, αν πέσει πάνω στη Μέρκελ.


Στην τελευταία κατηγορία, όλα τα παιδάκια βυθιζόμαστε στην πολυθρόνα μας, αγκαλιά με τα νάτσος και τη μάξι κοκακόλα και σχολιάζουμε τις ταινίες. Ναι ρε, προσωπικώς βάζω υψηλή βαθμολογία στα καρτούνς και χαμηλή στις γαλλικές ταινίες, υπάρχει κανένα πρόβλημα;

Άντε τώρα δουλειά, να γιομίσουμε τα κατέγκορις με πρόσθετο υλικό.

14 σχόλια :

  1. Καλά όλα αυτά,πουλάκι μου,αλλά τι ώρα ξυπνάς κάθε πρωί;

    Καλημερούδιααα (ή καλό μεσημέρι,τέλος πάντων!). :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Κ. †, εμείς τα πτηνά ξυπνάμε από τ'αξημέρωτα και κοιμόμαστε με τις κότες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. όλα ωραία και καλά ,αλλά γιατί δεν σου αρέσουν οι γαλλικές ταινίες; αρκετές είναι πολύ ωραίες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. με γεια την "ανακαίνιση"!
    επί τη ευκαιρία, μια που βρήκα το κουμπί σου, έριξα και ένα βλέφαρο στο παρελθόν σου :P, τις πρώτες αναρτήσεις σου, βρε αδερφέ!
    άντε και εις ανώτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Nasia, εντάξει για να μην είμαι κι άδικος, μου αρέσουνε κάποιες του Τριφό, το Ασανσέρ για Δολοφόνους με τη Ζαν Μορό, η Εμμανουέλ Μπεάρ στο "η Νέλλυ και ο κύριος Αρνώ" και σε κάποια της, η Ιζαμπέλ Ιπέρ. Άντε και η Αμελί. Αλλά ως εκεί. Τα ακαταλαβίστικα αστυνομικά (χάνομαι στην πλοκή), οι φαρσοκωμωδίες του Ντε Φινές, άπασες οι ταινίες με τον Ντεπαρτιέ και όλη η κουλτουροδηθενιά του σύγχρονου γαλλικού (από 70s και μετά), μακριά από το πτηνό!

    @bLoGirL, είμαι ένας μπλόγκερ με παρελθόν. Εξού και τη χρειάζομαι που και που την ανακαίνιση, για να μη μυρίζει παπουδέ το κονάκι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλαμιά στον Κάμπο29 Αυγ 2012, 2:55:00 μ.μ.

    Μπρους Γουίλις στο Moonlighting και ξερό ψωμί. ΄Ερωτας μέχρι αηδίας. Και με την κεφάλα του γουλί ακόμη μου αρέσει.
    Αν δεν έπαιζε μαζί του εκείνη η κρυό..λη ακόμα καλύτερα.
    Ιταλικός κινηματογράφος του '50 και του ΄60- κυρίως κωμωδίες- με τον Ούγκο Τονιάτσι, τον Βιττόριο Γκάσμαν κλπ. όχι;
    (Εγω τρελλαίνομαι για Λουί ντε Φυνές αλλά κανείς δεν είναι τέλειος...).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πιγκουινάκο μου, πολύ καλή δουλειά έκανες αν και σε έχω ψάξει και διαβάσει πολύ πολύ καλά οπότε δεν χρειάζομαι να πατήσω τα κουμπιά σου.
    καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Καλαμιά στον Κάμπο, πολύ μεγάλο ρισπέκτ για τον παλιό ιταλικό κινηματογράφο (συγκεκριμένα, μόλτο γκράντε ρισπέτο). Ο νεορεαλισμός του Ροσελίνι, ο νατουραλισμός του Τζεφιρέλι και οι φευγάτες ονειρώδεις ιδέες του Φελίνι είναι ό,τι καλύτερο έχει βγάλει ο ευρωπαϊκός κινηματογράφος τον 20ο αιώνα (εντάξει, μαζί με το γερμανικό εξπρεσιονισμό, το Μπέργκμαν και το Βίβα Ρένα).

    @maria, πτηνό αγαπάει κι εσένα πολύ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλά που τα οργάνωσες γιατί η τάξη είναι προσόν που εκτιμάω αν δεν πρόκειται να την τηρήσω εγω!
    Το moonlighting τι υπέροχη σειρά! Δεν την έχανα ποτέ!
    Πιγκουϊνάκι πολυταξιδεμένο πολύ μου αρέσει η ανακαίνιση. Θα με βοηθήσει να σε μάθω καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ δουλειά έκανες πτηνό μου!
    Ομορφη ήταν η βόλτα που μας πήγες.
    Το Βερολίνο εμένα πάντως δε μου αρέσει κι ας έχω πάει δυο φορές.
    Το Λονδόνο...όλο φοιτητικές αναμνήσεις....
    Το Moonlighting που το θυμήθηκες;
    Πω πω ο Μπρους στα νιάτα του......
    Μην πεις πως μεγαλώνουμε!!!!
    Πολλά φιλάκια:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι να πω;
    Όλα ωραία φτιαγμένα.
    Καλά, για τα σάουντρακς δεν το συζητώ... Άλλο πράγμα!
    Μόνο αυτές τις πτήσεις σου στο Βερολίνο να προσέχεις, διότι μετά από μια σύγκρουση με τη Μέρκελ δεν ξέρω πως θα σε συνεφέρουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κάπως έτσι ονειρεύομαι να δω το μπλογκ μου μια μέρα των ημερών..με τα κουμπάκια του και τα όλα του..υπολογίζω να μάθω το πως γίνεται σε μια πενταετία πάνω κάτω και μέχρι να το φτιάξω θα με προλαβει ο καταρράκτης και δε θα βλέπω την τύφλα μου..
    Πάρα πολύ μου άρεσε όπως το έκανες..και θα με βοηθήσει να κάνω μια αναδρομή, μια και σε ανακάλυψα σχετικά πρόσφατα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Georgina Kassavetes, χαίρομαι που σου άρεσε η ανακαίνιση. Θα βάψω και τους τείχους κάποια στιγμή και θα το κάμω τζιτζί!

    @serenata, το Βερολίνο θέλει προσπάθεια για να το αγαπήσεις. Κι εμένα δεν μου ήταν αρχικά πολύ συμπαθές, αλλά μου έγινε. Σε νιώθω, πάντως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Αθηνά..., η Μέρκελ πολύ φίλη μου! Την τελευταία φορά που ήμουν εκεί, της εξήγησα και το πως έχει η κατάσταση, εξού και τη βλέπεις πιο υποστηρικτική τελευταία.

    @me(maria), το μπλογκ σου είναι ωραιότατο και τσαχπίνικο, χωρίς κουμπάκια και λαμπάκια! Είσαι και μία αρτίστα της εικόνας, δεν χρειάζεσαι τίποτα παραπάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts