Δευτέρα, 6 Αυγούστου 2012

Θα σου πιω το αίμα!


Αφού η θερμοκρασία φλερτάρει με την κόλαση και η κατάσταση μοιάζει με απόγνωση, απεφάσισα να πνίξω το γουικέντ μου στο αίμα. Μην μου ανησυχείς όμως αγαπημένε αναγνώστα: μπορεί να γυαλίζει το μάτι του πτηνού μέσα στο μαύρο Αύγουστο, αλλά δεν του σάλεψε και εντελώς να τρέχει με τίποτις μπαζούκας στους δρόμους μη-χειρότερα! Απλώς πέρασα κουόλιτι τάιμ με ερκοντίσον, χυμό μανταρίνι και μαραθώνιο True Blood στην τιβί.



Το οποίο στο πέμπτο σίζον του και δεν έχει χάσει ρανίδα από το νοσηρό και κοντροβέρσιαλ χαρακτήρα του. Η πρωταγωνίστρια Σούκι (call me trouble) με τη βλαχιά πάνω της, μπλέκει σε νέες περιπέτειες όταν ανακαλύπτει ότι οι γονείς της δεν σκοτώθηκαν εντέλει σε ατύχημα (as if) αλλά τους έφαγε ένας βρυκόλακας. Το νταϊνάμικ ντούο Μπιλ και Έρικ μπλέκονται σε μία σέχτα που θέλει να νεκραναστήσει τη θεϊκή Λίλιθ, ο αγαπημένος κακός Ράσελ (που τον είχες αφήσει δύο σίζονς πριν, σε κατάσταση μπετόν αρμέ) επιστρέφει από τον τάφο, οι λυκάνθρωποι έχουν θεματάκι με το ποιος θα ηγηθεί της αγέλης τους και η Τάρα γίνεται μεν βρυκόλακας, αλλά ουδέποτε ηθοποιός αξιώσεων. Α επίσης σουλατσάρει και νέο τέρας ονόματι Ιφρίτ.  


Τώρα που κάθομαι και στα περιγράφω, σκέφτομαι ότι έλεος δηλαδή, θα μπορούσα να πάω και καμιά βόλτα. Ή να κοιτάζω απλώς το ταβάνι για δύο μέρες. Αλλά γαμώτο εθίζομαι σε κάτι τέτοια. Άσε που το συγκεκριμένο μού προκαλεί γέλιο, αηδία και εξάιτμεντ σε ένα πολύ πλήρες πακέτο camp ψυχαγωγίας. Δώσε κι άλλο αίμα στο πτηνό.

14 σχόλια :

  1. καλέ σιγά, εγώ το σου-κού είδα και τις 6 ταινίες Star wars (ξανά). το δικό σου είναι πταίσμα. πάντως έχει αρχίσει η σειρούλα να έχει ξεκάθαρες επιρροές από τα διάφορα κοινωνικο-πολιτικά των Η.Π.Α. και έχω αρχίσει να βαριέμαι. Πάλι καλά που ξεβρακώνεται ο παιδαράς ο Αλ Σίντ και ανεβαίνει το ηθικό μας κάθε Δευτέρα που βλέπουμε το κατεβασμένο επεισόδιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ανατρίχιασα με τον τίτλο σου!φεύγω γρήγορα απο εδώ γιατί νιώθω μια παγωνιά και το πτηνό να πετάγεται απο την οθόνη θέλοντας να με βρυκολακιάσει!!(έχω δει τις 2 σεζόν,το παράτησα μετά και οταν λέω εχω δει με κλειστά τα μάτια φυσικά!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @mahler76, αρ-του-ντι-του και πρίνσες Λία; Μόλις μου έδωκες ιδέα για το επόμενο θεμάτικ σουκού.

    @Nasia, πτηνό διψάει για αίμα. Κάτι σαν την εφορία δηλαδή, αλλά χωρίς τη χαρτούρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαρά στο κουράγιο σου πάντως...
    Δεν τα μπορώ τα αίματα...και τέτοια έργα τα βλέπω σαν τη Νάσια...με κλειστά μάτια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. θυμήθηκα πως όταν θύμωνε πολύ η μάνα μας ,όταν ήμασταν μικρά ,φώναζε:''αν το ξανακάνεις θα σου πιω το αίμα!''
    λες να έχω βρικόλακα-μάνα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @me(maria), α μη με βλέπεις έτσι αθώο, με το ράμφος και το πούπουλο. Βαθιά μέσα μου είμαι μεγάλη σπλατεριά.

    @Nasia, δεν ξεύρω για τη δικιά σου τη μαμά (που μια χαρά την κόβω!), αλλά εγώ είχα μία θεία πολύ φοβιστική που παίζει και να ήταν λυκάνθρωπος. Και μία ξαδέλφη που έμοιαζε με τον Μπιγκφουτ. Γενικά με τόσο σουπρανάτσουραλ στην οικογένεια, είναι να απορεί κανείς που βγήκα τόσο φυσιολογικό πτηνό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χαίρομαι για την αυτοκριτική ,αυτογνωσία,αυτοεκτίμησή σου....χιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλαμιά στον Κάμπο6 Αυγ 2012, 1:58:00 μ.μ.

    Όταν ήμουν νεώτερη (δεν λέω πότε) οι ταινίες τέτοιου είδους ήταν ανατριχιαστικές και οι λυκάθρωποι και οι βρυκόλακες φριχτά και αποκρουστικά πλάσματα και το μόνο που επιθυμούσες ήταν να έχουν εξίσου φριχτό και αποκρουστικό τέλος και ένοιωθες ανακούφιση και ένα είδος λύτρωσης όταν συνέβαινε αυτό.
    Δεν είμαι φαν αλλά έχω δει λίγο Τrue Blood και λίγo Twilight.
    Και όλα αυτά τα τέρατα είναι τόσο ελκυστικά που αντί γιαυτά νοιώθεις εσύ επιθυμία να τα δαγκώσεις και να τα πιεις στο ποτήρι.΄Αμα κάνουν το ίδιο και με τα ζόμπι, θ΄αρχίσω να πιστεύω ότι κι εδώ υπάρχει παγκόσμια συνωμοσία για να μας... ελέγξουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Καλαμιά στον Κάμπο, έχεις πολύ δίκιο: κάποτες ρώταγες τα παιδάκια ποιο ήταν το ίνδαλμά τους και σου έλεγαν ο Μαραντόνα και η Μαντόνα! Σήμερις τα περισσότερα θέλουν να μοιάσουν σε βαμπίρ ή σε λυκάνθρωπο και τα πιο εξτρίμ νήπια, στο Γέτι των Ιμαλαϊων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Απαπα πτηνό μου, καθόλου δεν το έχω παρακολουθήσει!
    Απ' το πρώτο επεισόδιο το εγκατέλειψα.
    Περί γούστων όμως....

    Σε φιλώ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Λατρεμένο το True Blood και η νέα σεζόν είναι πολύ πολύ δυνατή!!! Καλή εβδομάδα εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. να πω την αλήθεια είμαι περισσότερο τύπος Darth Vader και Jabba the Hut χιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @serenata, έπρεπε να του δώκεις μία δεύτερη ευκαιρία. Ανάγει το b movie σε χορταστικό τηλεοπτικό προϊόν.

    @Leviathan, η νέα σίζον είναι από τις καλύτερες έβερ. Και μόνο που ξεκίνησε με το θάνατο της Τάρα, εμένα με κέρδισε ως κοινό!

    @mahler76, o Jabba πέθανε. Media Markt. (ήθελα καιρό να το πω αυτό)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. κλαίω από τα γέλια χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts