Τετάρτη, 8 Αυγούστου 2012

Χορεύουμε ή μας χτύπησε η ζέστη;


Το πτηνό, εθισμένο στα τρεντς και στις λογής λογής δηθενιές, έχει αποκτήσει αυτήν την περίοδο ένα νέο σάουντρακ με το οποίο επενδύει τα πηγαινέλα του με τ'αυτοκίνητο. Για να σε προλάβω, δεν είναι το καινούργιο του Παντελή Παντελίδη διότι έλεος, πτηνό μπορεί να είμαι, αλλά δεν είμαι και μπεκάτσα (δεν ξεύρεις ποιος είναι αυτός; -ψάξτον στο youtube, όλα εγώ θα σου τα λέω;). Το νέο αγαπημένο άσμα λέγεται "Gangnam Style" και το ερμηνεύει ο μέγιστος καλλιτέχνης Psy. Επειδής είναι στα κορεατικά και έχεις να τα μιλήσεις καιρό, να σου επεξηγήσω ότι "Gangnam" είναι μία κόσμικ γειτονιά της Σεούλ -τύπου Κολωνάκι- όπου κυκλοφορεί το γκούτσι αγκαζέ με τ'αρμάνι. Αναφερόμενος σε όλο αυτό το λάξαρι, ο Psy δεν κάμει μόνο σουξέ, αλλά και κοινωνικο-πολιτικό στέιτμεντ για την κουλτούρα της κατανάλωσης, την παγκοσμιοποίηση και το φαινόμενο του θερμοκηπίου. Το ράμφος μου, μου λέει ότι σύντομα θα γίνει μεγάλο παγκόσμιο χιτ, οπότε εσύ ο προνοητικός αναγνώστης έχεις τη μοναδική ευκαιρία να ξεπατικώσεις το χορευτικό για να είσαι έτοιμος να εντυπωσιάσεις. Είπες φχαριστώ στο πτηνό;  

11 σχόλια :

  1. δύσκολο να μάθω το χορευτικό πτηνό μου! μου φαίνεται σαν να του έχουν βάλει παλούκι ,ξέρεις που....χιχιχι
    σόρρυ κιόλας ,αλλά αυτήν την εντύπωση μου έδωσε!εκείνος δε που είναι ντυμένος καναρίνι μου άρεσε,δεν μπορώ να πω!
    ευχαριστώ θα σου πω γιατί με μαθαίνεις τις τάσεις της νεολαίας ,μην μένω πίσω η γραία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα το ποστάρω στο φατσοβιβλίο! Συμφωνώ με την πρόγνωση και σπεύδω να το μάθω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΟΜG!!
    Δε θα μιλήσω για το μουσικό σου γούστο... (δε θα βγάλω άκρη άλλωστε :)
    Eγώ πάντως θα το χόρευα ευχαριστως αλλά ούτε θα το έβλεπα το βιντεάκι ούτε θα έσκαγα χρήματα για να το αγοράσω το λαλάκι. Λυπάμαι...

    Υ.Γ Μια ομοιότητα με πινγκουίνο διακρίνω με τον τύπο... γι'αυτό τον επέλεξες? :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Nasia, το κορεάτικο είναι πολύ της μοδός, επομένως οφείλεις να κάμεις μία προσπάθεια στα βήματα. Πάντως εγώ θυμάμαι μία θεια μου να χορεύει έτσι το καλαματιανό -που τότες την έλεγες σούργελο και τώρα την ελές προχώ.

    @Georgina Kassavetes, να το ποστάρεις να το μάθει όλο το παρεάκι. Κάπως έτσι γίνονται τα τρεντ και θα δεις αύριο-μεθαύριο να χορεύουν το Gangnam πάνω στα τραπέζια στην παραλιακή. Μαζί με Μαρτάκη και Φουρέιρα.

    @ΛΙΑΚΑΔΑ, καλώς επισημαίνεις την ομοιότητα του τραγουδιάρη με το πτηνό. Ήρθε λοιπόν η ώρα να το αποκαλύψω: είμαι made in Korea. Γι'αυτό είμαι χάι-τεκ (και χάι-χούι).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο τύπος είναι απίστευτος... Που τον ανακάλυψες ήθελα να' ξερα! Μάλλον και εγώ ίσως να χόρευα με το hit αλλά να ξαναδώ το video clip μάλλον όχι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλαμιά στον Κάμπο8 Αυγ 2012, 2:16:00 μ.μ.

    Είναι η πρώτη φορά που δεν ξέρω τι να γράψω. Γράφω,σβήνω, γράφω,σβήνω.
    Αϊ εμ σπίτσλες : το πτηνό κυκλοφορεί με αυτοκίνητο; Πώς εγώ πίστευα ότι μόνο πετάει- έστω και με αερόπλανο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Μίκα, δεν τον ανακάλυψα απλώς, έχω και τα αποκλειστικά δικαιώματά του για Ελλάδα και Κύπρο. :)

    @Καλαμιά στον Κάμπο, η αλήθεια είναι πως με παίδεψε πολύ να βρω κάτι που να σε αφήσει σπίτσλες. Έγραφα, έσβηνα, έγραφα, έσβηνα!
    Όσο για το τουτού, το πτηνό από τα μικράτα του έχει πιάσει το τιμόνι (προσοχή γιατί λερώνει) και οργώνει τις λεωφόρους ακούγοντας διάφορα τέτοια άσματα (και πολύ ΕΡΑ3, διότι κι ας μην μας φαίνεται, ήμεθα κατά βάθος της πχιότητος).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πάλι καλά που δεν είναι Παντελής Παντελίδης,dear πτηνό! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σου έκανα και σχετικό προμόσιον στο twitter μου.
    Αυτό το βίντεο όπως και το κειμενάκι πρέπει να διαδοθούν

    Χαίρε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εγώ γιατί έχω ξεφτιλιστεί στο γέλιο με δαύτον και το χορευτικό του?
    Είναι που έχω να μιλήσω και καιρό κορεάτικα και σκέφτομαι τι μπορεί να λέει...και γελάω περισσότερο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Κ.†, α-πα-πα μακριά από μας, φτου σκόρδα!

    @Gyro, let's get viral!!!

    @me(maria), μα για να ξεσκονίσεις το κορεάτικο στο έβαλα κι εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts