Πέμπτη, 27 Σεπτεμβρίου 2012

4


Εμένα κανονικά όταν μου λες ¨τέσσερις¨, ο νους μου πάει στο ομότιτλο σήριαλ του Παπακαλιάτη! Εντούτοις, το σημερινό πόστ οφείλεται στον αγαπημένο tremens που με προσκάλεσε σε τσέιν γκέιμ (=παίγνιον που σουλατσάρει ανάμεσα σε bloggers), σύμφωνα με το οποίο πρέπει να αναφέρεις τέσσερα πράματα από το παρελθόν σου που θα άλλαζες και τέσσερα πράματα από το μέλλον που θα ήθελες να σου συμβούν! Κομπλικέ; Ε δεν θα σου κάμω και μάνιουαλ!

Λοιπόν θα σου ξεκινήσω από το παρελθόν, γιατί είμαι της αριστοτελικής σχολής (αρχή-μέση-τέλος) και κατά βάση ρετρό-τύπος. Μπαίνω στη χρονομηχανή, ταξιδεύω στο αντιπροχθές και αλλάζω τα εξής (με καταστροφικά αποτελέσματα στο ρου του χωρόχρονου, είμαι σίγουρος!):

(α) Είμαι δεκαεπτά ετών. Αντίς για τα πανεπιστήμια, τα μεταπτυχιακά και τα διδακτορικά, ακούω τα ταλέντα μου και δίνω στη Σχολή Καλών Τεχνών. Σήμερα με βρίσκεις σπουδαίο αρτίστα να εγκαινιάζω τις εκθέσεις μου κερνώντας τις πλουσίες πελάτισσές μου καναπεδάκια με χαβιάρι και μοσχοπουλώντας τους πίνακές μου στις γκαλερί της Νέας Υόρκης και του Λονδίνου.

(β) Είμαι εικοσιτριών ετών. Αντίς για τα διαβάσματά μου και τα κλεισίματα στα μέσα μου, ακούω τις ευκαιρίες και ζω τη νιότη μου με πιο πρακτικό και ουσιαστικό τρόπο. Ξανοίγομαι στο ταξίδι της ζωής και δεν μένω στο σταθμό να παρακολουθώ τα τρένα να αναχωρούν το ένα μετά το άλλο.

(γ) Είμαι εικοσιοκτώ ετών. Αντίς να δώσω ένα τέλος, αποφασίζω να παρατείνω λίγο ακόμα το μαρτύριο για όλους. Ο γιατρός, μου δίνει την επιλογή να την διασωληνώσουμε ή να την αφήσουμε να φύγει. Και επειδή είναι τόσο νέα και την αγαπώ τόσο πολύ και είμαι τόσο εγωιστής, αποφασίζω το πρώτο. Τρεις ανώφελες και επώδυνες εβδομάδες μέχρι το αναπόφευκτο τέλος. Μαμά, δεν μπορούσα να σε αφήσω. Επρεπε όμως να το έχω κάμει!

(δ) Είμαι τριάντα ετών. Αντίς να δουλεύω ολημερίς σε τρεις δουλειές παράλληλα (δεν θέλεις να ξεύρεις!) για να κλείσω ανοιχτές οικονομικές πληγές, έπρεπε να πάρω και μερικές ανάσες και να ασχοληθώ περισσότερο με τα θέλω μου. Τώρα γνωρίζεις γιατί το 2006 δεν είχες παρά εξήντα ποστς του πτηνού! Ήμουν νυχθημερόν στο πηλοφόρι ντε!

Και αφού έσιαξα το παρελθόν, προγραμματίζω την χρονομηχανή για τα τέσσερα πράματα του μέλλοντός μου. Δεν σου λέω για την υγεία, γιατί είναι προϋπόθεση για το οτιδήποτε. Τι άλλο θέλω;

(α) Να ταξιδεύω. Στα μέσα μου και στα έξω μου. Να γνωρίζω νέους τόπους, εικόνες, ήχους, γεύσεις, χοντρές κιουρίες με αστεία καπέλα! Θέλω να πάω οπουδήποτε. Τουρίστας να είμαι και στην πόλη μου ακόμα.

(β) Να δουλέψω τις αδυναμίες μου. Έχω βελτιωθεί αρκετά τα τελευταία χρόνια, με έχω μάθει και με παλεύω. Αλλά θα μπορούσα και καλύτερα. Κάνε μου παρατηρήσεις, βελτιώνομαι.

(γ) Να λύσω το οικονομικό μου και να μοιράζω το χρόνο μου ανάμεσα στο υπέροχο λοφτ που θα αποκτήσω στα Λονδίνα και σε ένα μικρό εξοχικό πάνω στη λίμνη Ματζόρε! Εντάξει, θα έρχομαι και στην Ελλάδα για τα μπάνια μου!

(δ) Να αγαπάω. Και να μοιράζομαι την καθημερινότητά μου. Έτσι μονάχα λαμβάνουν όλα τα παραπάνω, νόημα και αξία. Να αγαπάω. Αυτό θέλω.

Εντάξει, tremens; Α ναι, καλά που μου το θύμησες! Πρέπει να καλέσω άλλους τέσσερις να παίξουν το παίγνιο: Nasia, Maria, ΛΙΑΚΑΔΑ, me(maria) ή τελοσπάντων όποιος άλλος θέλει, ας μου κάμει την τιμή! Σας δανείζω τη χρόνομηχανή μου!

(Εξαιρετικά πολύ θα ήθελα να διαβάσω τα τέσσερα παρελθοντικά και μελλοντικά της Καλαμιάς στον Κάμπο, που είναι πιστή πτηνόφιλη αναγνώστρια. Αλλά επειδή δεν διαθέτει δικό της μπλογκ, μπορεί αν θέλει να πει μια-δυο κουβέντες στα σχόλια...) 

22 σχόλια :

  1. Πιγκουινάκι το έχω παίξει το παιχνιδάκι εδώ :ανάρτηση TAG(Σεπτεμβρίου,όπως κατάλαβες δεν ξέρω να το βάλω λινκ)....πραγματικά τιμή μου που με κάλεσες!οι δικές σου απαντήσεις όμως ήταν πολύ ωραίες και αρκετά συγκινητική η γ)του παρελθόντος....
    πτηνό ,τελευταία βλέπω συνέχεια εκείνον τον ομορφούλη τον Psy,να παίζεται παντού και καμαρώνω που μου τον έμαθες πριν γίνει γνωστός να κάνω κι εγω την ενημερωμένη χαχαχαχαχα(μα πού τον ξέρεις αναρωτιούνται τα μικρά που τους κάνω μάθημα!!!!!!!)
    τσίου τσίου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ήξεβρα που έδινα βήμα, κατάφερες με τα του παρελθόντος να με κάνεις να χαμογελάσω, να δακρύσω και να συμφωνήσω

    Με τα του μέλλοντος επαυξάνω σε όλα και ιδιάιτερα στις χονδρές κιουρίες με καπέλα (Here's to the ladies who lunch)!

    Καλημερούδια αγαπημένο πτηνό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Πιγκουινάκι μου. Μεγάλη μου τιμή να παίξω στο παιχνίδι αν και έχω πει οτι τέρμα οι εξομολογήσεις. Τέλος πάντων αφού με πιέζετε κάτι τις θα γράψω και εγώ. Με πιέζει και ο χρόνος, φεύγω την Κυριακή για τας Ευρώπας και φοβάμαι μηπως δεν προκάνω.
    Μην περιμένετε αυτή τη φορά ανταποκρίσεις διότι θα έχουν πάρει φωτιά τα μπατζάκια μου. Ναι έχουμε γεννητούρια πτηνό μου. Θα γίνω γιαγιά.
    σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ για την πάσα!
    Καλημέρα πτηνό ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτά τα ψυχοαπολογητικά τσέϊν έχουν εξαιρετικό ενδιαφέρον αν τα προσεγγίσεις όπως εσύ! Τα παρελθοντικά συγκινητικά και τα μέλλοντα φιλόδοξα!
    Έκανες λάρτζ άνοιγμα στην κατοχύρωση των δικαιωμάτων των χοντρών κυριών και αυτό δεν μπορώ να το αφήσω ασχολίαστο ως χοντρή και ως κυρία που θα φορούσε αστεία τεράστια καπέλα για να φέρνουν ισορροπία στο μέγεθος του πισινού! Εύγε πτηνό! Είσαι αντιρατσιστής και ανοιχτόμυαλος και προοδευτικός και καινοτόμος και αντικομφορμιστής και με αρέσεις! Μην αλλάξεις τίποτα από αυτά!
    Καλημέρα όλη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλαμιά στον Κάμπο27 Σεπ 2012, 11:58:00 π.μ.

    Ευχαριστώ πολύ αγαπητό πτηνό για την τιμή που μου κάνεις να παίξω στο παιχνίδι σας αν και δεν είμαι μπλόγκερ.
    Δεν χρειάζεται να σκεφτώ πολύ γιατί εδώ και καιρό ξέρω τι θα άλλαζα στη ζωή μου, αν μπορούσα και τώρα πια ξέρω πολύ καλά τι θα ήθελα πραγματικά να κάνω.
    Δεν θα άλλαζα όμως μόνο 4 πράγματα. Θα άλλαζα τη ζωή μου ολόκληρη.
    Δεν θα σπούδαζα,δεν θα παντρευόμουν και δεν θα εργαζόμουν στην Ελλάδα αλλά στα 18 θα έφευγα στο εξωτερικό να σπουδάσω εκεί,κατά προτίμηση στη Νορβηγία. Θα παντρευόμουν Νορβηγό. Θα γινόμουν αστυνομικός εγκληματολογικού. Θα έγραφα μυθιστορήματα. Θα συνέχιζα τα μαθήματα πιάνου. Θα ζούσα σε μοναχικό αγροτόσπιτο στα φιορδ.
    Στην Ελλάδα μόνο για διακοπές.

    Στην πραγματικότητα δεν είμαι από αυτούς που λένε ότι δεν έχουν μετανοιώσει για τίποτε και ότι αν ξαναζούσαν δεύτερη φορά, τα ίδια κι απαράλλαχτα θα έκαναν.
    Εγώ θα τα άλλαζα όλα.Δηλ.θα γινόμουν κάποια άλλη.
    Αυτά.
    (Α,και δεν θα ερωτευόμουν τους άντρες που ερωτεύτηκα).

    (Λίγο μελαγχολικό το σημερινό θέμα αλλά και κάπως θεραπευτικό.Ευχ.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλημέρα πιγκουινάκο
    μου αρέσουν αυτά τα παιγνίδια γιατί μαθαίνουμε για τους μπλογκογείτονες μας (φιλικά το λέω)
    ωραίες οι απαντήσεις σου και οι 8
    τις δελφινοκαλημέρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπράβο πιγκουίνε μου! Πολύ δύσκολες απαντήσεις. Δύσκολο να βγάλεις τα εσώψυχά σου. Κι εσύ το έκανες τόσο όμορφα, αβίαστα, τρυφερά, με χιούμορ. Χίλια μπράβο!!! Κι επειδή ο χρόνος δυστυχώς δεν γυρίζει πίσω και ότι έγινε στο παρελθόν μας, σωστά ή λανθασμένα, ήταν επιλογή μας κι επειδή καλό είναι να ονειρευόμαστε, αλλά η ζωή έχει τα δικά της σχέδια, σου εύχομαι λοιπόν να μπορέσεις να κυνηγήσεις τα ονειρά σου κι αν δεν τα φτάσεις δεν πειράζει. Σημασία έχει το ταξίδι, που λέει κι ο ποιητής. Εκείνο που σίγουρα είναι στο χέρι σου είναι ν' αγαπάς....και να ρισκάρεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Οι απαντήσεις σου ήταν σαν καθρέπτης..για μια στιγμή είδα το πτηνό εκεί στην οθόνη να σκέφτεται να γράφει...
    δεν μπορώ να σου πω πόσο συγκινήθηκα..ξέρεις με ποια απάντηση...
    Πάντως σε μάθαμε λίγο καλύτερα...και είσαι υπέροχο πτηνό...(ε καλά αυτό όλοι το υποψιαζόμασταν)..
    Φυσικά και θα παίξω...καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι να πω, όπως πάντα, μας γέμισες συναισθήματα.... Νά' σαι πάντα καλά πτηνό μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ...εγώ πάλι έχω συγκινηθεί από το γεγονός ότι εσύ κατάφερες να κάνεις αυτό που δεν κατάφερα εγώ...
    Να περάσεις στην Καλών Τεχνών...

    ετοιμάζω τις απαντήσεις στην πρόσκλησή σου ... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πτηνό μου΄οι απαντήσεις έτοιμες. Ελα να δεις.
    πρωτη φορά έκανα ανάρτηση σε τόσο λίγη ώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γιατί τα α, β, δ του παρελθόντος τα έχω κάνει κι εγώ πανομοιότυπα και ίσως κι άλλοι της γενιάς μας; Τί μας έριξαν στο γάλα; Ή μήπως φταίει το κλικ με εκείνες τις λίστες του τί πρέπει να έχεις κάνει μέχρι τα 30;
    Όσο για το μέλλον, κι εκεί μέσα έπεσες.
    Για το γ του παρελθόντος με είχες συγκινήσει και τότε. Την φέρεις μέσα σου άρα είναι εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλαμιά στον Κάμπο27 Σεπ 2012, 7:20:00 μ.μ.

    Ξαναδιαβάζοντας το σχόλιό μου είδα ότι δεν έγραψα τίποτε για το μέλλον.
    Λοιπόν:Να κερδίσω το τζακ ποτ του τζόκερ κι από κει και μετά θα κάνω ό,τι μου κατέβει (π.χ.να φύγω για τη Νορβηγία, να παντρευτώ Νορβηγό, ν΄αγοράσω μια φάρμα, να γράφω μυθιστορήματα κλπ. αφού πρώτα πάω στην Ελβετία για γενικό ρεκτιφιέ για να μοιάζω πάλι 18).
    Απλά πράγματα, δηλαδή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @nasia, και να σκεφτεί κανείς ότι το είχα διαβάσει κιόλας και μου είχε κάμει εντύπωση που θέλεις να ταξιδέψεις στο Βόρειο Πόλο και να υιοθετήσεις παιδάκι από την Αφρική! Μιλάμε θα κρυώσει εκεί πάνω! (Ασχετο: Χαίρομαι που είσαι ενημερωμένη χάρις το πτηνό!!!)

    @tremens, είδες πόσο γρήγορα αντέδρασα; Οχι για να μη λες! Υποσχομαι συντομα να επανελθω στις χοντρές κυρίες με τα αστεία καπέλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @maria, άντε με το καλό οι αφίξεις! Και όσο για τις απαντήσεις σου, ζούπερ ενδιαφέρουσες! Πολύ ικανοποιημένο το πτηνό που σου έκαμε πάσα!

    @ΛΙΑΚΑΔΑ, μετά τα 7 ΔΕΝ, ήλθε η ώρα να παίξεις και νέο μπλογκοπαίγνιο! Σε χλωρό κλαρί δεν σε αφήνουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Georgina Kassavetes, φχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Και να αλλάξω πλέον, δύσκολο! Είπαμε βελτιωνόμαι, αλλά τα βασικά στοιχεία είναι φιξαρισμένα! Για καλό ή για κακό!

    @Καλαμιά στον Κάμπο, σου έχω ξεχωριστή αδυναμία! Δεν θα πω τίποτε άλλο. Απλώς ότι η διαδικτυακή επικοινωνία μαζί σου είναι ιδιαίτερη ευτυχία για το πτηνό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αυτό το ρετρό τύπος πολύ μου άρεσε.
    Γέμισε ο τόπος από άτριχους μοντέρνους και έναν ρετρό τύπο,δεν μπορώ να πω,τον ζητάει η περδικούλα μας.
    Όμορφη η περαντζάδα σου στο παρελθόν και το μέλλον.
    Χάρηκα που σε διάβασα.
    Κάτι ήξερε ο tremens που σε κάλεσε στο παιχνίδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ, μέσα από τέτοια πόστς γνωριζόμαστε όντως καλύτερα! Και για να έχουμε καλό ερώτημα, εσείς το παίξατε το παίγνιον; Πολύ θα ήθελα να σας δω να απαντάτε!

    @stella, αν γύριζα στα δεκαεπτά μου και συναντούσα τον τότε εαυτό μου, ακριβώς αυτή τη συμβουλή θα του έδινα: ¨Να αγαπάς και να ρισκάρεις!¨ Φχαριστώ για τα ευγενικά σου λόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. καλημέρα..όχι δε το έπαιξα..γιατί δε με προσκάλεσε κανείς..και από μόνη μου ντράπηκα να καλεστώ μόνη μου..
    από την άλλη δεν ξε΄ρω και τι να απαντήσω..ποια 4 παρελθόντος και μέλλοντος, δεν μου ερχεται κάτι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @me(maria), μέσα από τον καθρέπτη, το πτηνό σού χαμογελά! Αναμένωκαι τις δικές σου απαντήσεις!

    @MIka, τι καλή που είσαι μαζί μου! Φχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @Ανώνυμε, δεν ξεύρω γιατί τα πήραμε όλα τόσο δύσκολα! Όσο μεγαλώνω διαπιστώνω πόσα απλή είναι η ζωή! Ένα συν ένα ίσον δύο. Ένα μείον ένα ίσον μηδέν! Κι αυτό είναι όλο! Να είσαι καλά!

    @xristin, στην κατηγορία ρετρό, πλέον μόνο το πτηνό και ο Ζάχος Χατζηφωτίου! Χε χε χε! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts