Τρίτη, 11 Σεπτεμβρίου 2012

Η απόλυτη ελληνίδα φορολογούμενη


Το πόσο χολοσκασμένος είμαι, δεν μπορώ να σου περιγράψω! Διάβασα εψές για τις φορολογικές δηλώσεις των τραγουδιστάδων και σκίστηκε το μέσα μου σαν έμαθα για την ανέχεια μέσα στην οποία ζει η καημένη η Δήμητρα Γαλάνη! Έξι χιλιάδες επτακόσια ευρώ δήλωσε στην εφορία, που παει να πει 558 ευρώ το μήνα αν έχεις το Θεό σου! Το συζητάγαμε σήμερα το πρωί στην είσοδο της πολυκατοικίας, με την κυρά Ευτέρπη του ισογείου, η οποία μακάριζε την τύχη της που είναι συνταξιούχος του ΟΓΑ και όχι τραγουδίστρια! Εκεί που μου έλεγε για την αδυναμία της να πληρώσει τα κοινόχρηστα, γυρνάει και με απόλυτα σοβαρό ύφος, μου λέει "Τουλάχιστον εγώ είμαι 82 ετών παιδάκι μου και παίρνω κοντά 600 ευρώ! Έχω περάσει και πόλεμο κι αντέχω! Ποιος ξεύρει αν θα βάλουνε φέτος πετρέλαιο στην πολυκατοικία της Δήμητρας της Γαλάνη!" Εντάξει, μπορεί και να μιλούσε το αλτσχάιμερ. Αλλά είχε ένα πόιντ.

Και άσε τη Γαλάνη, πες έχει κάμει τα κουμάντα της τόσα χρόνια στο παλκοσένικο, έχει πάρει κάνα αερόθερμο! Αμ εκείνη η κοπέλα η Ελεονώρα Ζουγανέλη; Με τέσσερις χιλιάδες ευρώ που δηλώνει για ετήσιο εισόδημα, τη φαντάζομαι στο σουπερμάρκετ (στο Λιντλ) να μετράει τα κέρματα για να πάρει κάνα σακουλάκι πλιγούρι να κάμει σούπα και σπαράζω! Διότι ειλικρινά θα σου το πω, αν το ήξευρα ότι οι μεγάλες αρτίστες ετούτου του τόπου μετά βίας βιοπορίζονται, θα πήγαινα βρε παιδί μου στο μαγαζί που εμφανίζονται να τις στηρίξω με τον οβολό μου, να τις χαρτζιλικώσω από ένα πεντάευρω να φάνε μία τυρόπιτα να λαδώσει τ'αντεράκι τους. Προτείνω μάλιστα οι θαμώνες των κέντρων αντίς για πιάτα ή λελούδια, να αρχίσουν να πετάνε τίποτις κονσέρβες, να μπορέσει και η καλλιτέχνις να διατραφεί επιτέλους. (Αρκεί βεβαίως να μην την εύρει το ρίο μάρε στο μάτι και μετατραπεί το σουξέ που ερμηνεύει εκείνη τη στιγμή, σε κύκνειον άσμα της!)

Αν νομίζεις μάλιστα ότι η κρίση έχει πλήξει μονάχα το έντεχνο, να πας να ρωτήξεις την Έλλη την Κοκκίνου πώς τα βγάζει πέρα με 4.447,94 ευρώ! Ή το Σάκη το Ρουβά που με 67.628 ευρώ έχει και οικογένεια να θρέψει και κοιλιακούς!  Κι μπορεί εσένα να σου φαίνονται αρκετά τα 67 χιλιάρικα, αλλά μόνο τα πηγαινέλα στη Μύκονο να βάλεις, δεν φτάνουν τα λεφτά ούτε για ζήτω. Εσύ να τα βλέπεις που νόμιζες ότι η Κάτια η Ζυγούλη ήταν έτσι λεπτή από τη δίαιτα -από την ασιτία η δύσμοιρη!

Η πιο τραγική όμως περίπτωση είναι η Αννούλα η Βίσση. Τα 3.323,86 ευρώ ετησίως είναι μεγάλη κατάντια για μία τραγουδίστρια που έχει να επιδείξει τρεις συμμετοχές στη Γιουροβίζιον, λαμπρή διεθνή καριέρα (Ελλάδα ΚΑΙ Κύπρος), ριάλιτι δικό της και έχει τελοσπάντων τραγουδήσει τόσα ρήματα (Λάμπω, Παραλύω, Τυραννιέμαι, Τρελαίνομαι μια παγώνω, μια ζεσταίνομαι). Που κανονικά με τέτοια εισοδήματα, το "Πεινάω" θα έπρεπε να τραγουδάει ολημερίς. Να κάτι τέτοια βλέπεις και λες πάλι καλά είμαι, δεν πειράζει που έχω υποστεί ένα σκασμό μειώσεις στα μισθά μου και ένα βουνό φόρους. Ευτυχώς που δεν έγινα τραγουδιστής Παναγία-μου, να λιμοκτονώ πάνω στις πίστες.

16 σχόλια :

  1. αυτά ακριβώς σκεφτόμουν χτες που τα διάβαζα!αλλά τις κονσέρβες δεν τις θέλουν οι τραγουδιστές αλλά οι πολιτικοί που τόσα χρόνια τ'άφηναν έτσι...καλημέρα πτηνό ,πάω ν'αγιαστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Α τις δύστυχες, σκίζεται η καρδιά μου αγαπημένο πτηνό, απορώ πως ο ΣΚΑΙ και η εκκλησία δεν κάνουν έρανο για τις άπορες τραγουδίστριες. Αλλά πάνω απ όλα σκίζεται το είναι μου για την Απόλυτη, με τέτοια καριέρα να μην έχει που την κεφαλή κλίναι (ή πλύναι διότι είμαι βέβαιος ότι η ΕΥΔΑΠ της το χει κόψει το ύδωρ).

    Δεν ξέρω πραγματικά που οδεύουμε, να μην μπορούμε να στηρίξουμε μαι δυναμική καλλιτέχνη που όλο το χειμώνα εργαζόταν Α Φ Ι Λ Ο Κ Ε Ρ Δ Ω Σ σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, με τίτλο παράστασης 12, υποψιάζομαι ότι ο τίτλος ήτο και το μεροκάματό της, 12 ευρώ ημερησίως η δύστυχη, ίσα για τα τσιγάρα κι ένα Πακοτίνι. Τα εξτένσιονς σου λέει δανεικά από το Angelos Fair Hair (αυτό που διαφήμιζε κάποτε το Γωγουλίνι - το οποίο πιο πολλά βγάζει από τη λατρεμένη μου και μεγάλη μου αδυναμία - Την Απόβλητη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πω πω τώρα έμαθα τα νέα απο σένα και κάηκε η ψυχή μου. Συμπάσχω με τους καυμένους, αφου σκέφτομαι την επόμενη σύνταξή μου να την μοιράσω στους φτωχούς τραγουδιστές μας για να μπορέσουν να αγοράσουν πετρέλαιο. Πες το και στην κυρία Ευτέρπη μήπως θελήσει να βοηθήσει και εκείνη. Επι τέλους πρέπει να κάνει κάτι και ο ΣΚΑΙ όπως συμβουλεύει και ο Tremens.
    καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μια και περί Κύπρου ο λόγος, άρτι αφιχθείς από εκεί, έχω να σε πω για να μη στεναχωριέσαι ότι πολλοί καλλιτέχνες μας διαγράφουν εκεί δεύτερη καριέρα μεγάλου βεληνεκούς και λίαν προσοδοφόρα: φεύγοντας, έχασα στο τσακ που λένε συναυλία Γεωργίου Λιανού-Γλυκερίας (για να μη μιλήσουμε για τίποτις Κότσιρες η Νταλάρες που έχουν αφήσει παράδοση στη μεγαλόνησο, aka χρηματόνησος)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ρε πτηνό, να οργανώσουμε ένα τηλεμαραθώνιο αγάπης και στήριξης για τους ανθρώπους αυτούς. δεν μπορώ να τους φαντάζομαι στην ανέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ελα ρε! Γίνονται τέτοια πράματα? Θα είναι τίποτις οργανωμένοι με τους "δεν πληρώνω δεν πληρώνω", οι μπροστάρηδες! Κάποιος πρέπει να δώσει το καλό παράδειγμα... Κι αυτή θυσιάζονται για τον ιερό σκοπό! Δεν είναι φοροδιαφυγή είναι πολιτική στάση...ξέρεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Nasia, έχει να πέσει ρίο μαααρε! :)

    @tremens, η Απόλυτη Ελληνίδα Φορολογούμενη δήλωσε ότι διαθέτει εταιρία και όλα της τα έσοδα πηγαίνουν απευθείας εκεί. Σήμερα το πρωί λοιπόν κι εγώ πήγα στο λογιστήριο της δουλειάς μου και τους ρώτησα αν μπορούν να περνούνε το μισθό μου σε μία ΕΠΕ που προτίθεμαι να δημιουργήσω! Δυστυχώς το αίτημά μου δεν αντιμετωπίσθηκε με συμπάθεια. Πτηνό πολύ θλιμμένο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @DaNaH, αφιερωμένο εξαιρετικά στον επώνυμο τραγουδιστή, στην επώνυμη τραγουδίστρια και στο επώνυμο ρούχο. Όλα ευτελίστηκαν και πάνε!

    @maria, η κυρία Ευτέρπη είναι έτοιμη να φιλοξενήσει στο δυάρι του ισογείου την Κοκκίνου, εγώ μπορώ να πάρω στον πρώτο όροφο την Απόλυτη Ελληνίδα Φορολογούμενη. Αν θέλεις να κάμεις ένα ψυχικό, μπορείς να φιλοξενήσεις εσύ τον Ρουβά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @gerasime, τώρα καταλαβαίνω πόσο κυριολεκτικός είναι ο χαρακτηρισμός της Κύπρου, ως "μαρτυρικής νήσου".

    @mahler76, πτηνό πετάει σκούφια του για τηλεμαραθώνιους. Μπορούμε να καλέσουμε τη Ρούλα να το παρουσιάσει. Αλλά αφού μας δώσει πρώτα τη φορολογική της ενημερότητα.

    @Georgina Kassavetes, αυτές δεν είναι λαϊκές αοιδοί: είναι πασιονάριες του αντιμνημονιακού αγώνα! (εγώ πάντως θα προτιμούσα κάποιες εξ αυτών να εκδήλωναν το επαναστατικό τους μένος, ουχί με το "Δεν Πληρώνω, Δεν Πληρώνω" αλλά με το "Δεν Τραγουδάω, Δεν Τραγουδάω"! Να ησυχάσουν και λίγο τ'αυτάκια μας!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλαμιά στον Κάμπο11 Σεπ 2012, 3:54:00 μ.μ.

    Να είσαι σίγουρος ότι θα βρεθούν και οι ηλίθιοι που θα φωνάξουν αγανακτισμένοι "κάτω τα χέρια από την Αννούλα ή από τον Σάκη ή από την ΄Ελλη κλπ." όπως είχαν φωνάξει πριν λίγο καιρό "κάτω τα χέρια από τον Τόλη" που τον αποκαλούσαν και Πρίγκηπα, μην ξεράσω.
    (Η δε κ.Γαλάνη, μην ξεράσω επίσης, που έχει αποκτήσει την φιγούρα και τα κιλά της θείτσας απ΄το χωριό, μόνο που η θείτσα κάθεται στο σπίτι της και δεν περιφέρεται στις πίστες, λίγο καιρό πριν κουνούσε και το δάχτυλο και ξιφουλκούσε από σκηνής κατά των κυβερνήσεων και των πολιτικών,που κατάντησαν έτσι τον φτωχό λαό).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να γιατί διατηρούνται αδύνατες. Δεν έχουν να φάνε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Παρόλο που το θέμα είναι μάλλον θλιβερό, εγώ πέθανα στο γέλιο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Καλαμιά στον Κάμπο, καθόλου μην το γελάς! Ουχί μόνο μπορεί να ξεσηκωθούν τα φαν-κλαμπς των καλλιτεχνών και να τους υποστηρίξουνε, αλλά μπορεί να ξεσπάσουν και μεγάλες αγριότητες. Άκουσα ότι φανς της Βίσση ("Άννα-ζούμε-για-να-σ-ακούμε") ετοιμάζονται να κάμουν ντου στην εφορία που υπάγεται η σταρ και να τραγουδήσουν όλοι μαζί τους "Δαίμονες" ("με κατατρέχουν, μ'εξουσιάζουν, ΣΔΟΕ και έφοροι, πίσω μου τρέχουν, και με προστάζουν...")

    @Αθηνά, εντάξει για τη Φουρέιρα, τη Βανδή και τη Ζυγούλη να το καταλάβω. Αλλά αυτή η Γαλάνη, καρφώνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @me(maria), ευτυχώς που μπορούμε ακόμα να γελάμε!

    @Rena Christodoulou, δύσκολα μεν, αλλά πρέπει να αλλάξουν. Και για το καλό όλων δηλαδή -ακόμα και των καλλιτεχνών! Αλλιώς σε λίγο θα είναι τόσο μεγάλη η πτώση στην αγορά (και στις συναυλίες τους και στις εμφανίσεις τους και στα έσοδά τους) που θα τραγουδάνε τα σουξέ τους μόνο στο ντουζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.

Πιγκουίνος

Ιστολόγια υπάρχουν πολλά. Πτηνολόγιο όμως, ένα!

Life-Style

Popular Posts