Τρίτη, 2 Οκτωβρίου 2012

Οκτώ μικρά πιγκουινάκια!


Χάπι μπέρθντεϊ του μπλογκ, χάπι μπέρθντεϊ του μπλογκ, χάπι μπέρθντεϊ ντίαρ Πένγκουιν, χάπι μπέρθντεϊ του γιοοοοοορ μπλογκ! Και μεγάλο πτηνό να γίνεις με άσπρα φτερά, επίσης.

Ειλικρινά σου το λέω, με την καμία δεν το πίστευα ότι θα μακροημερεύσει το πτηνό. Ουχί διότι δεν είχα πολλά να σου πω (τουναντίον, την τρώγω τη γλιστρίδα με το κιλό), αλλά γιατί όσο να πεις, το χόμπι προϋποθέτει ένα μίνιμουμ δέσμευσης και υπάρχουν περίοδοι που είτε δεν έχω καθόλου χρόνο, είτε έχω χρόνο, αλλά τον επιφυλάσσω για άλλα ριγουόρντινγκ ακτίβιτις, τύπου ζωγραφικές, συλλογές, αναγνώσεις, βόλτες, κοπανέλι.

Να όμως που κλείνουμε αισίως τα οκτώ. Αν ο Πιγκουίνος ήταν άνθρωπας θα πήγαινε δευτέρα δημοτικού (πράγμα που εξηγεί εν πολλοίς και το νηπιακό επίπεδο των όσων γράφει). Αν πάλι ήταν πραγματικός πιγκουίνος (που ζουν γύρω στα 15 χρόνια), θα ήταν μεσήλιξ, θα πέρναγε κλιμακτήριο, θα βίωνε κρίση ηλικίας, θα τσιλιμπούρδιζε με νεαρές πτηνές και θα έβλεπε συστηματικά ψυχολόγο.

Ο Πιγκουίνος είναι ένα on-going πρότζεκτ. Τον διαβάζουν περί τα 500 άτομα ημερησίως (γκρικ στατίστικς), του έχει γίνει αναφορά σε εφημερίδες και σε περιοδικά (όχι στο Μπούρντα αλλά στον Ταχυδρόμο παρακαλώ -ο οποιός μπορεί να έκλεισε μετά, αλλά δεν φταίω, αλήθεια!), τον έχουν διαβάσει ραδιοφωνικώς στην ΕΡΑ (πχιότητα!), έχουν υποκλέψει κείμενά του σε εκπομπή της Ναταλίας Γερμανού (γουάου;). Έχει ασχοληθεί με ταινίες, με ταξίδια, με διαφημίσεις, με βιβλία, με παραστάσεις, με την πάρτι του και με λογής λογής τσαχπινιές. Αριθμεί πάνω από 700 ποστς μέχρι στιγμής. Κάποια είναι σεντόνια ακατάσχετης φλυαρίας, άλλα είναι σύντομα, τύπου "βαριέμαι γαμώτο να γράψω, αλλά πάρε ένα βιντεάκι να δεις ότι ζω". Άλλοτε σου γελάει, άλλοτε σου γκρινιάζει, άλλοτε σε πρήζει στη φλυαρία, άλλοτε σε αμελεί, αλλά τον αγαπάς άιδερ γουέι.

Το πτηνό φυσσάει τα κεράκια (διότι ως γνωστόν, το πτηνό φυσσάει γενικώς), κλείνει τα μάτια και κάμει μιαν ευχή, του χρόνου να'μαστε μαζί! Να με χαίρεσαι!

49 σχόλια :

  1. χρόνια πολλά πτηνό!!!!!!!να σε δεις όπως επιθυμείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φχαριστώ Νάσια! Πτηνό σε γενέθλιο μουντ, τρώει από το πρωί γλυκά!

      Διαγραφή
  2. Να σε χαιρόμαστε πτηνό μου και να μας κάνεις να χαιρόμαστε για έτη πολλά!

    Χρόνια πολλά και δημιουργικότατα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ tremens, ήδη μου φαίνονται τα χρόνια μου: έχουν αρχίσει να κρεμάνε τα φτερά μου, να πέφτει το ράμφος μου, να στραβώνει το λοφίο μου! Είναι και η κρίση που με έχει επιβαρύνει, σε λίγο θα με έχετε με χάπια τον παπουδο-μπλόγκερ!

      Διαγραφή
    2. Καλέ τι λέτε... Ούτε που σας φαίνεται ότι μεγαλώσατε!
      Ροδαλός ροδαλός είστε!

      Διαγραφή
    3. Είναι η μασέλα και το περουκίνι που μου αφαιρούν χρόνια!

      Διαγραφή
  3. 'Όλα τα καλύτερα σου εύχομαι, να' σαι πάντα χαρούμενος και να μας κρατάς συντροφιά πολλά-πολλά χρόνια!!! Ματς :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σας ευχαριστώ για τις ευχές, πιγκουίνος πολύ συντροφικό πτηνό! Κι αγαπησιάρικο! Μουτς!

      Διαγραφή
  4. Χάπι μπέρθντει αγαπητέ Πιγκουίνε και είθε να είσαι μαζί μας ως εντερτέινερ δια πολλά ακόμα έτη, να αναγνωριστεί η αξία σου παγκοσμίως και να σου υποκλέπτει κείμενα η Όπρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Όπρα πολύ φίλη μου! Μου έχει ζητήσει να κάνουμε και εκπομπή μαζί, αλλά δεν τα βρήκαμε στα οικονομικά! Της είπα ¨σ´αγαπω, σ´εκτιμώ, άλλά δεν είσαι και η Τατιάνα!¨ Φχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές!

      Διαγραφή
  5. Ω! Στην ωραιότερη ηλικία βρίσκεται το πτηνό!
    Χρόνια πολλά λοιπόν και του χρόνου μαζί και ποτέ μα ποτέ μην εγκαταλείψετε τις δραστηριότητές σας, ιδιαιτέρως το κοπανέλι!
    Και αν έχετε την καλοσύνη, μου στέλνετε κι ένα γλυκάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά μην εγκαταλείψω το κοπανέλι! Έτσι όπως πάει η χώρα, σε λίγο θα είναι η πιο χρήσιμη δεξιότητα όταν θα αναζητώ δουλειά σε φασονάδικο στο Πακιστάν.

      Γλυκάκι δεν προσφέρει το πτηνό (όχι γιατί είναι τσιγκούνικο, αλλά γιατί προσέχει τη σιλουέτα των αναγνωστών του!). αλλά σου προσφέρω γλυκό σκούντημα με το ράμφος στη μυτούλα: ματς μουτς!

      Διαγραφή
  6. Happy Birthday Πιγκουινάκο. Μου φτιάχνεις τη μέρα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φχαριστώ τρελοοικογένεια! Να είστε καλά και να περνάτε πάντα ζούπερ!

      Διαγραφή
  7. Πολύχρονο αγαπητό Πιγκουινάκι! Μια χαρά κρατιέσαι, ακμαίο και όμορφο!

    Φιλάκια εορταστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φτου μου να μην με ματιάσω, καλά κρατιέμαι για την ηλικία μου. Βέβαια και ένα μποτοξάκι στο ράμφος, πάντα ευπρόσδεκτο είναι! Πολλά πολλά φιλιά και σε σένα!

      Διαγραφή
  8. Οκτώ χρόνια,ε;Πριν οκτώ χρόνια εγώ πήγαινα τρίτη δημοτικού,ουάου!

    Έτη πολλά,καλό μου πτηνό και πάντα τέτοιες καταξιώσεις (βλ. Ναταλία),εύχομαι.

    Φιλιά γενεθλιάρικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πάνω που έλεγα "όχι, δεν θα με πιάσει η κρίση ηλικίας!", έρχεσαι εσύ και με ισοπεδώνεις! Άκου εκεί τρίτη δημοτικού πριν οκτώ χρόνια! Που σημαίνει ότι δεν έχεις μνήμες 20ου αιώνα; ΘΕ-ΜΟΥ, ΕΙΜΑΙ ΕΝΑ ΓΕΡΟ-ΠΤΗΝΟ ΤΡΙΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ!

      (φιλιά σνιφ σνιφ)

      Διαγραφή
    2. (μη πτηνό, είμαστε μιας κάποιας ηλικίας αλλά δεν μας φαίνεται...)

      Διαγραφή
    3. Δεν μας φαίνεται και κρύβε λόγια! Διότι ξεύρεις τι κάμουν στα πτηνά όταν γεράσουν....

      Διαγραφή
  9. Χρόνια πολλά και μπλογκοχρόνια περισσότερα σου εύχομαι πτηνό! Να μείνεις εδώ στο διαδίχτυο να διασκεδάζεις και επόμενες γενιές σαν ένα δείγμα πολιτισμου του σήμερα του χθες και μια μαντεψιά του αύριο! Να σε πάρουν για αναλύσεις και να σε διδάσκουν στα σκολεία τα ιντερνετικά του μέλλοντος ως το πρώτο δείγμα ηλεκτρονικής νοημοσύνης (υπάρχει τέτοιος όρος?)και παράδειγμα προς μίμηση!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω ήδη νοικιάσει το ράμφος μου στο Μ.Ι.Τ. για αναλύσεις. Πιγκουφίσιαλ ιντέλιτζενς!
      Φχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές Georgina!

      Διαγραφή
  10. Χρόνιαααα πολλάααα... με άδειαααα κοιλιάααα! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ πόσα χρόνια σε θυμάμαι! Κι αν δεν σου σχολιάζω συχνά, σε διαβάζω από τότε που ξεκίνησες. Παλιοσειρά κι εσύ, κάνα χρόνο μετά από μένα. Ίσως και λιγότερο. Αλλά καθόλου δεν μπαταλέψαμε philos, σαν το παλιό καλό κρασί! Να είσαι πολύ καλά!

      Διαγραφή
  11. Χρόνια σου πολλά πτηνό μας, να σε χαιρόμαστε, να σε διαβάσουμε, και να σε φτύνουμε! Να μη σε ματιάσουμε ντε, τόσο λαμπερό που είσαι! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λάμπω απ'τη χαρά μου, λάμπω οτάν σε βλέπω, λάμπω σαν τον ήλιο, λάμπω σαν διαμάντι, λάμπω σαν αστέρι, λάμπω-λαμπώ!
      (και λαμπό-γυαλο επίσης)

      Φχαριστώ πολύ Fri! Να με χαίρεστε και να σας χαίρομαι!

      Διαγραφή
    2. Πολύ λάμψη λέμε! Μα βγάλε επιτέλους κι εσύ τα λαμέ:-)
      Πουλάκι μας εσύ!

      Διαγραφή
  12. Το πρώτο blog που επισκέφθηκα ποτέ όταν άνοιξα και το δικό μου και εξακολουθώ 6 σχεδόν χρόνια μετά να λατρεύω! Όλοι μας περνάμε τις φάσεις μας με διαστήματα που δεν bloggάρουμε και πολύ, εύχομαι όμως να μη χάσεις ποτέ την όρεξή σου να επανέρχεσαι με ενδιαφέροντα πάντα ποστ και με το μοναδικό καυστικό χιούμορ που σε διακρίνει!

    Χρόνια πολλά αγαπητό πτηνό και εύχομαι να είσαι πάντα ευτυχισμένος, τόσο μέσα από τη διαδικτυακή σου παρουσία όσο και στην προσωπική σου ζωή! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ πόσα χρόνια σε θυμάμαι κι εσένα DaNaH! Πόσα ταξίδια, πόσες εντυπώσεις, πόσες βόλτες στη Θεσσαλονίκη! Ευχαριστώ και για τις πιο προσωπικές ευχές κι ανταποδίδω! Υγιείς να'μαστε και να διασκεδάζουμε όσο μπορούμε τη ζωή!

      Διαγραφή
  13. καλό μήνα
    χρόνια πολλά στο μπλογκ και να συνεχίσει πολλά χρόνια με ωραίες αναρτήσεις
    να μας κρατάς συντροφιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφίνι, δελφινάκι, τον κόσμο γύρισα,
      είπα να σε ξεχάσω, μα σ'αποθύμησα!

      Πολύ μου αρέσουν τα διαδικτυακά συναπαντήματα με άλλα ζούδια της θάλασσας!

      Διαγραφή
    2. ήθελα να το πω και πριν και ξέχασα, μου άρεσε πολύ η εικόνα της ανάρτησης

      ναι είναι αλήθεια πιγκουινάκια και δελφινάκια είναι σχεδόν συγγενάκια
      πρέπει να το προστατεύεις το δελφινάκι σαν μεγαλύτερος..το δελφινάκι είναι μόνο 1 χρονού και 3 μηνών :)

      Διαγραφή
    3. Η φωτογραφία μού άρεσε πολύ κι εμένα: γιατί είναι και πιγκουινάκια και οκτώ, δηλαδής ταμάμ και την περίσταση!

      Φυσικά και το προστατεύω το δελφινάκι και μάλιστα δωρεάν! Δεν θες να ξεύρεις τι ζητάω για να προσφέρω προστασία σε άλλα ζούδια! (χε χε χε)

      Διαγραφή
  14. Ένας Πιγκουίνος που πετάει. Ο μοναδικός. Χρόνια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καμιά φορά σπάω και τα μούτρα μου στις προσγειώσεις, αλλά είναι πολύ ζούπερ να πετάς!
      Φχαριστώ βέρι βέρι ματς για τις ευχές! Να είσαι ζούπερ καλά!

      Διαγραφή
  15. Καλαμιά στον Κάμπο2 Οκτ 2012, 2:59:00 μ.μ.

    Λατρευτέ μου Πιγκουίνε,
    πρώτ΄απ΄όλα σου εύχομαι να τελειώσεις το δημοτικό με άριστα και μετά να συνεχίσεις θριαμβευτικά, μετ΄επαίνων στο γυμνάσιο, στο λύκειο και στο πανεπιστήμιο(με υποτροφία).
    Μέσα από την καρδιά μου σου εύχομαι επίσης να μην στερέψει ποτέ το χιούμορ σου ούτε οι εμπνεύσεις σου, η ζωή σου να είναι πάντα εύκολη,πλούσια -μεταφορικά (πολλές εμπειρίες) και κυριολεκτικά (λότο ή πλούσια νύφη)- ενδιαφέρουσα, ταξιδιάρικη, και πολύ δημιουργική, να πραγματοποιήσεις όλα τα όνειρά σου και να είσαι ευτυχισμένος με αυτούς που αγαπάς (και μένα και μένα) και σ΄αγαπούν (κι εγώ κι εγώ).




    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άχου, γλυκιά μου Καλαμιά! Έτσι τη θέλω τη ζωή όπως την περιγράφεις: πλούσια σε όλα της! Και σε εμπειρίες και σε εντυπώσεις και σε ανθρώπους και σε λεφτά! Γεροί να'μαστε να ανταλλάσσουμε τις εμπνεύσεις, τις σκέψεις και τα νοιαξίματά μας. Ακόμα και μέσα από τις οθόνες μας, να πλημμυρίζουν οι στιγμές μας από ζεστά χαμόγελα!

      Να'σαι κι εσύ πάντα ευτυχισμένη! Φιλούθκια από ένα πτηνό με ιδαιτέρως αγαπησιάρικη διάθεση!

      Διαγραφή
  16. χρονια πολλα , γεννηθηκαμε την ιδια μερα ε χμμ ενδιαφερον αντε τωρα ερχονται τα καλυτερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα κάτι συμπτώσεις! Τι ζώδιο είσαι; Εγώ Πιγκουίνος!

      :)

      Χρόνια μας πολλά!

      Διαγραφή
  17. Βρε πώς πέρασαν τα χρόνια! Ούτε θυμάμαι από πότε σε διαβάζω, έχω και μια ηλικία κι αρχίζω και ξεχνάω. Είμαι το 37ο σχόλιο, όσα και τα κεράκια που έσβησα κι εγω προχτές (τυχαίο; μήπως είναι το κάρμα;). Μιας και μπήκα στα μεταφυσικά, μαθαίνω ότι επιτέλους έφυγε ο Κρόνος από πάνω μας μετά από δυό χρόνια οπότε το μπλόγκ θα πάρει μια ανάσα ...ελπίζω κι εγώ μετά από τόση ταλαιπωρία. Εύχομαι να είμαστε όλοι καλά τούτο το χειμώνα γιατί άμα τον πηδήσουμε μπορεί και να καθαρίσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες πως περνάνε τα χρόνια; Πτηνό ήμουν και γέρασα! Και χρόνια πολλά και σε εσένα! Να θυμάσαι ότι το 37 είναι το νέο 17! Που σημαίνει ότι ακόμα κι αν ταλαιπωρήθηκες, έμαθα πως στο ζώδιό μας έρχονται καταπληκτικά πράγματα: επιτυχίες, λεφτά, ταξίδια! Ώς και από το φόρο ακίνητης περιουσίας λέει θα εξαιρεθούμε! Σου μιλάω για τρομερά καλή περίοδο που έρχεται!
      (και φχαριστώ που με διαβάζεις!)

      Διαγραφή
  18. Χρόνια πολλά πολλά πτηνό!!!
    Χαίρομαι πολύ που σε βρήκα..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φχαριστώ πολύ Μαρία!!! Κι εγώ χαίρομαι που ανταμώσαμε!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  19. Έχεις Βραβείο ένα μικρό δωράκι για τα χθεσινά γενέθλια του ιστολογίου
    http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2012/10/one-lovely-blog-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έλαβα και θα το κοτσάρω μπροστά μπροστά στο σκρίνιο, να γυαλίζει και να το χαζεύω! Πολύ σας ευχαριστώ!

      Διαγραφή
    2. Χρόνια Πολλά Να το χαρείς και το βραβείο σου εύχομαι
      ευχαριστώ για την αποδοχή

      Διαγραφή
  20. χρονιά πολλά και δημιουργικά !
    αφού πέρασεις τα 7 χρονια φαγούρα και εκλεισες και τα οχτώ νομίζω θα πας άνετα στα 15 και βάλε !! ότι η πχιοτητα και το χιουμορ θα παραμείνουν στα ίδια (υψηλα)επίπεδα το θεωρώ απλώς δεδομένο !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ευχαριστώ για τις ευχές! Και ειλικρινώς ευχαριστώ που με διαβάζεις όλα αυτά τα χρόνια!

      Διαγραφή
  21. Αυτό το ποστ, εγώ γιατί το έχασα;
    Οκτώ; Οκτώ; Τόσο μεγάλος;
    Καθόλου δε σου φαίνεται (για καλό το λέω)
    Χρόνια Πολλά πτηνό! Και καλή συνέχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε μου λιγάκι τσίου.